| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internet provider tele2
internet provider tele2
als je by tele 2 een probleem heb met factuur dan zyn ze niet thuis
wat je ook doet via forum live chat klanten service de deur blyft dicht
ze beloven van alles maar na komen vergeet het maar
wat je ook doet via forum live chat klanten service de deur blyft dicht
ze beloven van alles maar na komen vergeet het maar
Laatst gewijzigd door hoofdpyn op 11 jan 2014 17:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: internet provider tele2
Hier krijg ik ook hoofdpijn van, zooo'n lange zin,
Probeer eens leestekens zoals komma's en punten te gebruiken, dan wordt alles wat duidelijker wat er nu eigenlijk aan de hand is met jouw abonnement bij Tele 2.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Probeer eens leestekens zoals komma's en punten te gebruiken, dan wordt alles wat duidelijker wat er nu eigenlijk aan de hand is met jouw abonnement bij Tele 2.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
-
Tele2 Webcare
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: internet provider tele2
Hallo hoofdpyn,
Wat vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan over je abonnement en de bijbehorende factuur. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Je geeft aan een hogere factuur ontvangen te hebben dan dat je verwacht had. Via MijnTele2 heb je toegang tot je factuur specificaties en kun je zien waaruit de gemaakte kosten zijn opgebouwd. Wanneer je een berichtje achterlaat op ons forum https://forum.tele2.nl/, kunnen we samen naar de situatie kijken. Berichten op ons forum worden niet verwijderd, tenzij ze in strijd zijn met onze huisregels en bijvoorbeeld scheldwoorden bevatten. We zien je bericht graag tegemoet zodat we de situatie kunnen onderzoeken.
Groeten, Danielle
Wat vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan over je abonnement en de bijbehorende factuur. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Je geeft aan een hogere factuur ontvangen te hebben dan dat je verwacht had. Via MijnTele2 heb je toegang tot je factuur specificaties en kun je zien waaruit de gemaakte kosten zijn opgebouwd. Wanneer je een berichtje achterlaat op ons forum https://forum.tele2.nl/, kunnen we samen naar de situatie kijken. Berichten op ons forum worden niet verwijderd, tenzij ze in strijd zijn met onze huisregels en bijvoorbeeld scheldwoorden bevatten. We zien je bericht graag tegemoet zodat we de situatie kunnen onderzoeken.
Groeten, Danielle
Re: internet provider tele2
danielle ik ben al heel lang bezig hier over wordt gewoon afgescheept met dat ik wel op data verkeer ben geweest ik heb aangegeven dat ik ap kryg als ik my limit byna heb bereikt zet meteen uit heb nooit roiming aan gehad ik zit al 2 jaar netjes binnen my bundel en vindt ook vreemd dat met livechat een bevesteging kreeg dat ik er niet op was geweest en van klanten service ook maar valt niet fatsoenelyk tepraten hier over wordt zeer onvriendelyk behandeld door jullie was ook beloofd dat ik terug werdt gebeld maar vergeet het maar ik vindt dat jullie maar met my concact moet zoeken en ben al bezig met verder actie kassa en nog meer ben er echt klaar mee
Re: internet provider tele2
Beste Hoofdpijn. Begrijpelijk dat u misschien wat geëmotioneerd bent en in 1 hele zin uw volledige hart lucht. Maar op deze manier wordt uw verhaal door (bijna) niemand begrepen. Als u aan de telefoon ook zo reageert roept u alleen maar weerstand op en zal het niet lukken om tot een oplossing te komen.
Typ uw verhaal eerst met een tekstverwerker in, print uit, controleer, verbeter, kopieer en plak het pas daarna in dit forum. Uw tekst wordt dan een stuk leesbaarder. Dit keer heb ik het even voor u gedaan:
Danielle. Ik ben al heel lang bezig hierover, wordt gewoon afgescheept met dat ik wel op dataverkeer ben geweest. Ik heb aangegeven dat ik ap krijg als ik mijn limiet bijna heb bereikt. Zet meteen m'n mobiele telefoon uit, heb nooit roming aan gehad, ik zit al 2 jaar netjes binnen mijn bundel en ik vindt het ook vreemd dat ik met livechat een bevestiging kreeg dat ik er niet op was geweest.
Met uw klantenservice valt ook niet fatsoenlijk te praten. Hierdoor wordt ik zeer onvriendelijk behandeld. Door u was ook beloofd dat ik terug zou worden gebeld maar, vergeet het maar. Ik vindt dat jullie nu maar eens met mij contact moeten zoeken.
Ik ben al bezig met verdere actie, Kassa Vara en nog meer. Ik ben er echt klaar mee!
Volg nu eerst eens de adviezen van Danielle (Tele 2) op, controleer uw factuur degelijk. Merk op waar een eventuele fout zit, wordt niet boos en probeer op een zo rustig mogelijke manier met Tele 2 tot een oplossing te komen. Zolang ik al klant ben bij Tele 2 ook wel eens problemen met de internetverbinding o.i.d. ervaren. Maar rustig reagerend ben ik altijd met hen tot een oplossing gekomen. Wilt u door Tele 2 (webcare van Tele 2) teruggebeld worden, neem dan via de pb-mogelijkheid op dit forum even contact met hen op en geef op die manier uw contactgegevens door.
Lukt u dit (telefonisch) niet en wordt u toch telkens weer boos, regel dit soort praktijken dan niet via de telefoon. Kruip dan rustig achter uw tekstverwerker, op de manier zoals hiervoor door mij beschreven. Voordeel is daarvan dat, voordat u de 'Verzenden' knop indrukt, u alles nog eens rustig kan overlezen, overdenken, en veranderen. Alleen op die manier correspondeert u op de juiste wijze. Zeker niet overhaast en zeer zeker niet op de manier zoals u tot nu toe (waarschijnlijk) heeft gedaan. Daarvan krijgen de medewerkers van Tele 2 en ook wij vast en zeker 'hoofdpijn' van.
Typ uw verhaal eerst met een tekstverwerker in, print uit, controleer, verbeter, kopieer en plak het pas daarna in dit forum. Uw tekst wordt dan een stuk leesbaarder. Dit keer heb ik het even voor u gedaan:
Danielle. Ik ben al heel lang bezig hierover, wordt gewoon afgescheept met dat ik wel op dataverkeer ben geweest. Ik heb aangegeven dat ik ap krijg als ik mijn limiet bijna heb bereikt. Zet meteen m'n mobiele telefoon uit, heb nooit roming aan gehad, ik zit al 2 jaar netjes binnen mijn bundel en ik vindt het ook vreemd dat ik met livechat een bevestiging kreeg dat ik er niet op was geweest.
Met uw klantenservice valt ook niet fatsoenlijk te praten. Hierdoor wordt ik zeer onvriendelijk behandeld. Door u was ook beloofd dat ik terug zou worden gebeld maar, vergeet het maar. Ik vindt dat jullie nu maar eens met mij contact moeten zoeken.
Ik ben al bezig met verdere actie, Kassa Vara en nog meer. Ik ben er echt klaar mee!
Volg nu eerst eens de adviezen van Danielle (Tele 2) op, controleer uw factuur degelijk. Merk op waar een eventuele fout zit, wordt niet boos en probeer op een zo rustig mogelijke manier met Tele 2 tot een oplossing te komen. Zolang ik al klant ben bij Tele 2 ook wel eens problemen met de internetverbinding o.i.d. ervaren. Maar rustig reagerend ben ik altijd met hen tot een oplossing gekomen. Wilt u door Tele 2 (webcare van Tele 2) teruggebeld worden, neem dan via de pb-mogelijkheid op dit forum even contact met hen op en geef op die manier uw contactgegevens door.
Lukt u dit (telefonisch) niet en wordt u toch telkens weer boos, regel dit soort praktijken dan niet via de telefoon. Kruip dan rustig achter uw tekstverwerker, op de manier zoals hiervoor door mij beschreven. Voordeel is daarvan dat, voordat u de 'Verzenden' knop indrukt, u alles nog eens rustig kan overlezen, overdenken, en veranderen. Alleen op die manier correspondeert u op de juiste wijze. Zeker niet overhaast en zeer zeker niet op de manier zoals u tot nu toe (waarschijnlijk) heeft gedaan. Daarvan krijgen de medewerkers van Tele 2 en ook wij vast en zeker 'hoofdpijn' van.
Re: internet provider tele2
heb concact gezocht met forum van tele 2 dat wouden ze graag om er uit tekomen maar laten niks van zich horen tele2 ik vindt dit zeer schandalig zo ga je niet met klanten om
Re: internet provider tele2
Hmmmmm, mijn beste hoofdpijn. Begrijpend lezen is zeker niet je meest sterke punt. Die tekstverwerker op je pc heb je ook nog niet gevonden. Ik denk dat, je laatste reactie lezend, niet zozeer Tele2 jouw probleem is, maar de emotie die telkens weer de overhand bij je krijgt. Ik wens je veel succes in je meningsverschil met Tele2. Goed lezen en goede raad opvolgen kan je daar zeker bij helpen.
Re: internet provider tele2
Erg aardig ben je niet. En zelf lees je ook niet.BreejKC schreef:....Begrijpend lezen is zeker niet je meest sterke punt...Goed lezen en goede raad opvolgen kan je daar zeker bij helpen.
TS heeft een topic geopend op het forum zoals gevraagd werd. Vervolgens wordt er niet op gereageerd. Is dat humor of service?
Re: internet provider tele2
ik vraag niet of iemand my moet vertellen hoe ik moet schryven en commetaar wil blyven geven
ga iemand anders lastig vallen
ga iemand anders lastig vallen
Re: internet provider tele2
En da's ook niet aardig...hoofdpyn schreef:...ga iemand anders lastig vallen
Re: internet provider tele2
Het doet hier, denk ik, niet ter zake of ik aardig ben of niet.
Ten eerste, kijk eens naar de tijden eens dat ik reageerde en 'hoofdpijn' daarvoor. Daar zit ongeveer 2 1/2 uur tussen. Daarnaast zijn die tijden allemaal na 17:00 uur. Ik kan me voorstellen dat de medewerkers van Tele2 na die tijd, na een dag werken, al aan het huiswaarts keren zijn. In dit geval zal iemand die reageert tenminste een avond en nacht 'zijn/haar ziel in leidelijkeid moeten bezitten' tenminste tot de volgende morgen. En dan nog maar hopen dat er geen weekend tussen zit, anders duurt het gewoon twee daagjes langer. Daarnaast stel ik mij voor dat de webcare medewerkers van Tele2 ook niet de hele dag Tros Radar Forum aan het naspeuren zijn of er nog reacties zijn. Ook overdag hebben zij meer werkzaamheden als alleen in hun Postbus In te kijken of er nog PB's voor hen aangekomen zijn. Er zal, als ze hun klanten goed willen helpen, toch ook tijd nodig zijn om bepaalde dingen grondig uit te zoeken. Dat kost nou eenmaal tijd, het is niet anders. Klanten moeten toch een beetje begrip hiervoor op kunnen brengen omdat het ook bij Tele2 niet is: "u vraagt en wij draaien".
Dat 'hoofdpijn' wat slecht met (positieve) kritiek om kan gaan blijkt inmiddels uit alles (niet aardig, mogelijk wel realiteit?). Wil een reactie hier op het forum beter begrepen worden dan lijkt het mij toch een vereiste dat de gebezigde taal tenminste een beetje leesbaar is. Tot twee keer toe heb ik hoofdpijn erop gewezen hoe hij/zij dat ietsje beter zou kunnen doen, maar de laatste reactie van hoofdpijn lezend zijn mijn tips aan dovemansoren gericht geweest.
Nogmaals, en zeker aan 'hoofdpijn' gericht: als ergens iets fout gaat (waar mensen werken worden nou eenmaal fouten gemaakt) zorg dan niet dat uw emoties de overhand krijgen. Blijf altijd rustig en netjes reageren en, indien mogelijk, als het schriftelijk is dan in zo goed mogelijk Nederlands. Dan worden vast en zeker uw problemen zo goed als mogelijk is opgelost, wat ik u uiteindelijk van harte gun.
Nu ga ik een paracetamolletje nemen, want ik krijg zo'n 'hoofdpijn' hiervan. En als dit ook fout is bedenk: "ieder mens heeft het recht op het maken van fouten". Als je ze maar probeert weer goed te maken, dan is er eigenlijk niets aan de hand.
Ten eerste, kijk eens naar de tijden eens dat ik reageerde en 'hoofdpijn' daarvoor. Daar zit ongeveer 2 1/2 uur tussen. Daarnaast zijn die tijden allemaal na 17:00 uur. Ik kan me voorstellen dat de medewerkers van Tele2 na die tijd, na een dag werken, al aan het huiswaarts keren zijn. In dit geval zal iemand die reageert tenminste een avond en nacht 'zijn/haar ziel in leidelijkeid moeten bezitten' tenminste tot de volgende morgen. En dan nog maar hopen dat er geen weekend tussen zit, anders duurt het gewoon twee daagjes langer. Daarnaast stel ik mij voor dat de webcare medewerkers van Tele2 ook niet de hele dag Tros Radar Forum aan het naspeuren zijn of er nog reacties zijn. Ook overdag hebben zij meer werkzaamheden als alleen in hun Postbus In te kijken of er nog PB's voor hen aangekomen zijn. Er zal, als ze hun klanten goed willen helpen, toch ook tijd nodig zijn om bepaalde dingen grondig uit te zoeken. Dat kost nou eenmaal tijd, het is niet anders. Klanten moeten toch een beetje begrip hiervoor op kunnen brengen omdat het ook bij Tele2 niet is: "u vraagt en wij draaien".
Dat 'hoofdpijn' wat slecht met (positieve) kritiek om kan gaan blijkt inmiddels uit alles (niet aardig, mogelijk wel realiteit?). Wil een reactie hier op het forum beter begrepen worden dan lijkt het mij toch een vereiste dat de gebezigde taal tenminste een beetje leesbaar is. Tot twee keer toe heb ik hoofdpijn erop gewezen hoe hij/zij dat ietsje beter zou kunnen doen, maar de laatste reactie van hoofdpijn lezend zijn mijn tips aan dovemansoren gericht geweest.
Nogmaals, en zeker aan 'hoofdpijn' gericht: als ergens iets fout gaat (waar mensen werken worden nou eenmaal fouten gemaakt) zorg dan niet dat uw emoties de overhand krijgen. Blijf altijd rustig en netjes reageren en, indien mogelijk, als het schriftelijk is dan in zo goed mogelijk Nederlands. Dan worden vast en zeker uw problemen zo goed als mogelijk is opgelost, wat ik u uiteindelijk van harte gun.
Nu ga ik een paracetamolletje nemen, want ik krijg zo'n 'hoofdpijn' hiervan. En als dit ook fout is bedenk: "ieder mens heeft het recht op het maken van fouten". Als je ze maar probeert weer goed te maken, dan is er eigenlijk niets aan de hand.
Re: internet provider tele2
Wat een bijzondere post. Het gaat behoorlijk offtopic. Laat Danielle maar weer reageren hier.BreejKC schreef:Het doet hier, denk ik, niet ter zake of ik aardig ben of niet.
Ten eerste, kijk eens naar de tijden eens dat ik reageerde en 'hoofdpijn' daarvoor. Daar zit ongeveer 2 1/2 uur tussen. Daarnaast zijn die tijden allemaal na 17:00 uur. Ik kan me voorstellen dat de medewerkers van Tele2 na die tijd, na een dag werken, al aan het huiswaarts keren zijn. In dit geval zal iemand die reageert tenminste een avond en nacht 'zijn/haar ziel in leidelijkeid moeten bezitten' tenminste tot de volgende morgen. En dan nog maar hopen dat er geen weekend tussen zit, anders duurt het gewoon twee daagjes langer. Daarnaast stel ik mij voor dat de webcare medewerkers van Tele2 ook niet de hele dag Tros Radar Forum aan het naspeuren zijn of er nog reacties zijn. Ook overdag hebben zij meer werkzaamheden als alleen in hun Postbus In te kijken of er nog PB's voor hen aangekomen zijn. Er zal, als ze hun klanten goed willen helpen, toch ook tijd nodig zijn om bepaalde dingen grondig uit te zoeken. Dat kost nou eenmaal tijd, het is niet anders. Klanten moeten toch een beetje begrip hiervoor op kunnen brengen omdat het ook bij Tele2 niet is: "u vraagt en wij draaien".
Dat 'hoofdpijn' wat slecht met (positieve) kritiek om kan gaan blijkt inmiddels uit alles (niet aardig, mogelijk wel realiteit?). Wil een reactie hier op het forum beter begrepen worden dan lijkt het mij toch een vereiste dat de gebezigde taal tenminste een beetje leesbaar is. Tot twee keer toe heb ik hoofdpijn erop gewezen hoe hij/zij dat ietsje beter zou kunnen doen, maar de laatste reactie van hoofdpijn lezend zijn mijn tips aan dovemansoren gericht geweest.
Nogmaals, en zeker aan 'hoofdpijn' gericht: als ergens iets fout gaat (waar mensen werken worden nou eenmaal fouten gemaakt) zorg dan niet dat uw emoties de overhand krijgen. Blijf altijd rustig en netjes reageren en, indien mogelijk, als het schriftelijk is dan in zo goed mogelijk Nederlands. Dan worden vast en zeker uw problemen zo goed als mogelijk is opgelost, wat ik u uiteindelijk van harte gun.
Nu ga ik een paracetamolletje nemen, want ik krijg zo'n 'hoofdpijn' hiervan. En als dit ook fout is bedenk: "ieder mens heeft het recht op het maken van fouten". Als je ze maar probeert weer goed te maken, dan is er eigenlijk niets aan de hand.
