Ik werd vanavond gebeld door Internetprovider Online, en deze bood mij internet en bellen aan voor € 30 per maand. Heeft iemand ervaring met deze provider (ook positieve)? Ik heb u internet via Vodafone en telefoon via Pretium. Over deze ben ik totaal niet te spreken en ben dus op zoek naar een betere aanbieder, of heeft iemand een goede aanbieder tegen een goede prijs.
Bart
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet providers
Re: Internet providers
Zoals ik al eerder in een andere topic aangaf iedere internetprovider heeft zijn problemen. De een meer dan de andere, zo heb ik goede ervaringen met XS4All maar er zijn mensen die heel veel problemen met deze provider hebben.
Online was vroeger Wanadoo er zijn heel veel mensen die over deze provider klagen maar ken mensen die zeer positief zjn over deze provider.
Ik denkk dat het een kwestie is van proberen ben ik bang voor.
Online was vroeger Wanadoo er zijn heel veel mensen die over deze provider klagen maar ken mensen die zeer positief zjn over deze provider.
Ik denkk dat het een kwestie is van proberen ben ik bang voor.
En mogelijk een kwestie van mazzel hebben, of pech.Ik denkk dat het een kwestie is van proberen ben ik bang voor.
Ik werd in maart gebeld door online.nl omdat ik in een online vragenlijst aangegeven had dat ik ontevreden was met mijn huidige provider Alice.nl. Bij Alice viel te telefoon vaak uit, soms eenhele avond. Bovendien had Alice een verkeerd telefoonnummer in de digitale en papieren telefoongids vermeld en zij weigerden om hun fout te herstellen. In het telefoongesprek met online.nl werden mijn een aantal dingen beloofd: a. ik zou hooguit 2 uur zonder internet en telefoon zitten tijdens de overname van Alice door Online.nl en b. ik zou in te digitale en papieren telefoongids vermeld worden zoals IK dat wenste, want mijn voorwaarde voor een abonnement bij hen was dat ik goed in de telefoongids vermeld zou worden, want mensen kunnen mij niet vinden als ik verkeerd vermeld sta.
Beide beloften hebben ze niet waar gemaakt: a. ik heb 5 dagen zonder internet en telefoon gezeten en b. er staan nu 2 verkeerde telefonnummers in de digitale telefoongids, want online.nl heeft er nog een verkeerd telefoonnummer bij vermeld. Zo stom is online. In een mail naar online heb ik vermeld dat ik ze 14 dagen de tijd geef om dit foute nummer te vervangen door het goede en dat ik anders het jaarconract zal verbreken, omdat zij in gebreke gebleven zijn. Hierop kreeg ik alleenmaar een dom mailtje terug dat zij daar niets aan konden veranderen, maar dat het probleem bij de telefoongids.nl lag en dat die het niet wilden oplossen. Ik heb de telefoongids.nl opgebeld en die zeggen dat de provider verantwoordelijk is voor de goede doorgave. Ook heb ik contact gehad met de consuwijzer. Ook zij kunnen niets doen, want de provider moet dit regelen. De provider vertikt het of is er te dom voor!!!! Wat nu??? Welke is een goede provider? Bij welke provider word je nog als klant (en niet as een lastig nummer) behandeld?
mw. drs. J.Th.M. Venmans
[/b]
Beide beloften hebben ze niet waar gemaakt: a. ik heb 5 dagen zonder internet en telefoon gezeten en b. er staan nu 2 verkeerde telefonnummers in de digitale telefoongids, want online.nl heeft er nog een verkeerd telefoonnummer bij vermeld. Zo stom is online. In een mail naar online heb ik vermeld dat ik ze 14 dagen de tijd geef om dit foute nummer te vervangen door het goede en dat ik anders het jaarconract zal verbreken, omdat zij in gebreke gebleven zijn. Hierop kreeg ik alleenmaar een dom mailtje terug dat zij daar niets aan konden veranderen, maar dat het probleem bij de telefoongids.nl lag en dat die het niet wilden oplossen. Ik heb de telefoongids.nl opgebeld en die zeggen dat de provider verantwoordelijk is voor de goede doorgave. Ook heb ik contact gehad met de consuwijzer. Ook zij kunnen niets doen, want de provider moet dit regelen. De provider vertikt het of is er te dom voor!!!! Wat nu??? Welke is een goede provider? Bij welke provider word je nog als klant (en niet as een lastig nummer) behandeld?
mw. drs. J.Th.M. Venmans
[/b]
ik heb met Online abbo opgezegd naar w8 5 maanden zonder internet