LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet security pakket casema betalen?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
gilbert76

internet security pakket casema betalen?

Ongelezen bericht door gilbert76 »

December 2007 heb ik bij casema een casema all in one internetpakket genomen met gratis digitale tv en telefonie etc.

in plaats van de door hun geschetste kosten van 47,95, was dit 15 euro duurder door het niet plaatsen van de kosten die je kwijt bent aan het rtv abbo.
Onder het mum van ach laat maar heb ik hier niets meegedaan, voel me wel misleid maar ja..

vandaag kreeg ik een brief van de casema dat het gratis securitypakket dat bij mijn abbonement maxi was beloofd, nu betaalt moet worden ala 3,95 per maand! na 2 maanden!!
Op zich niet veel maar ik voel me als consument in de **** genomen, eerst lekker maken met gratis artikelen en diensten die ze vervolgens gewoon weer terugtrekken..

Ik heb ook direct de telefoon gepakt en casema opgebelt, de beste dame kon mij melden als ik het er niet mee eens was ik het GRATIS security abbo, kon afzeggen....
Wat! ik heb getekend dat ik dit GRATIS krijg, gaat wel erg makkelijk , als je het er niet mee eens bent zeg je het toch op!
mag dit nu zomaar gebeuren..

misschien dat hier meer mensen moeite mee hebben, dan hoor ik dat graag..
met vriendelijke groet,

Gilbert

Moppentappers

Re: internet security pakket casema betalen?

Ongelezen bericht door Moppentappers »

dat Casema Internet Security Pack is de moeite niet waard, gratis AVG of avast is nog beter dan dat pakket wat ik wanneer ik een bedrijf was nog voor geen euro de deur uit zou durven doen
als het enige probleem is dat je nu geen Casema Internet Security Pack of dat je dat ineens tegen betaling alleen kan ontvangen is er dus geen man overboord, Casema Internet Security Pack is zoals gezegd toch geen moer waard

thecableguy

Re: internet security pakket casema betalen?

Ongelezen bericht door thecableguy »

ik hoor je bijvoorbeeld niet over het feit dat de snelheid van Casema Maxi met 50 % is verhoogd van 8 naar 12 Mbit...gratis zonder extra kosten..natuurlijk is het vervelend dat je nu ineens moet gaan betalen maar voordeel is dat je nu met 1 licency 5 pc's kan beveiligen ipv 1.....en zoals je ziet met de snelheid zijn wijzigingen niet altijd in je nadeel.....

Gesloten