Sinds juli heb ik internetplusbellen, Hetnet/KPN.
Ik had ISDN in verband met een privelijn en praktijklijn.
Sinds de overschakeling op internetplus bellen doet mijn praktijklijn het niet.
Hetgeen betekent dat clienten mij niet kunnen bereiken. Of tijdelijk via mijn privenr.
Een aantal telefoontjes a 0.10 per minuut met de helpdesk hebben tot nu toe niet het euvel verholpen.
Bij KPN zegt de technische helpdesk dat het praktijknummer nog geladen moest worden. Dat zou binnen een paar dagen gebeuren. Maar dat duurt dus nu al maanden !!
En maar wachten.......
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internetplus Hetnet/KPN
Re: Internetplus Hetnet/KPN
Karen,
Heb je wel via MIJN KPN het tweede nummer geactiveerd op je Experia Box? Als dit niet gedaan is gaat de 2e telefoonaansluiting op het modem ook niet werken...
Heb je wel via MIJN KPN het tweede nummer geactiveerd op je Experia Box? Als dit niet gedaan is gaat de 2e telefoonaansluiting op het modem ook niet werken...
