Ja, maar Planet Internet heeft ook InternetPlusBellen en dat is waar het fout is gegaan. Ik vind het ook erg irritant dat op alle brieven en onderdelen die ik ontvangen heb, zowel het logo van Planet als KPN erop staat.
Niks te jamaren.
Planet Internet en HetNet zijn eigendom van KPN.
Daardoor kun je de beide logo's op de brieven aantreffen.
Ik ben zelf ook een gebruiker van Planet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit problemen heb.
Ik vind het ook erg irritant dat op alle brieven en onderdelen die ik ontvangen heb, zowel het logo van Planet als KPN erop staat.
Nogmaals, als jij wilt dat dat veranderd, dan heb je een probleem.
Want dat zal dus niet gebeuren.
En het is precies wat Dutch_com_freak zegt:
Je betaald een gedeelte aan Planet voor het gebruik van internet en een gedeelte aan KPN voor het gebruik van hun netwerk.
Dat Planet eigendom van KPN is, doet er niet toe.
Ik heb dus een tijdje geleden ook internetfacturen gehad van KPN i.p.v. Planet. Ze wilden alles onder 1 noemer brengen.
Ik heb daar netjes een e-mailtje van ontvangen.
Maarja, als je een abo hebt van Planet en je hebt zelf moeite met KPN, dan heb je echt zelf een probleem.
Je moet niet denken dat met de komst van het consumentenrecht dat ze als consument nu zelf de dingen naar je hand kunt zetten.
Daar is het consumentenrecht niet voor bedoeld en dat zegt het ook niet!
Sommige consumenten denken met de komst van het consumentenrecht dat zij nu alles bepalen en dat de winkeliers en dienstverleners moeten doen wat de consument zegt.
Dit is een illusie en totaal niet waar.
De consument heeft nu een betere bescherming, maar de het is niet zo dat wat de consument vind dat dat nu gelijk de wet is.