LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internetplusbellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
conimus

Internetplusbellen

Ongelezen bericht door conimus »

Sinds november 2006 heb ik Internetplusbellen van KPN. Sindsdien is het niets dan problemen. KPN heeft in februari toegegeven dat alles niet is gelopen zoals hoort, dus ontving ik een schadevergoeding van hen. Ik vervolgens in januari 2007 een verhuizing dorogegeven en daar gelijk nagevraagd of mijn jaarcontract dan wordt verlengd met opnieuw een jaar of niet. Hier werdt mij toen mondeling medegedeeld dat dit niet het geval was en dat ik mijn contract gewoon kon opzeggen per november 2007.
Vandaag wilde ik mijn contract opzeggen en wat kreeg ik tot mijn verbazing te horen... Uw contract is bij de verhuizing opnieuw verlengd met een jaar!

Ik was met stomheid geslagen en vraag me echt af of KPN nu echt niets geleerd heeft van de fouten die ze maakt...?

Hoe kan ik dit aanpakken want ik heb de buik vol van de handelswijze van KPN!

MAXIEM

Re: Internetplusbellen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag conimus,

Voor zover ik het lees scheelt je dat maximaal 3 maanden. Daar valt dus mee te leven. Wel zou ik per nieuwe vervaldatum de overeenkomst tijdig en aangetekend met bewijs van ontvangst opzeggen. Bij KPN is het immers al meer dan een jaar een administratieve puinhoop (en niet alleen administratief) en dan heb je in elk geval een duurzaam bewijs van je opzegging. :idea:

Sukses, Maxiem.

conimus

Ongelezen bericht door conimus »

Daar gaat het toch niet om...!
Het gaat er om dat KPN er een arrogante houding op na houdt en de consument bedonderd. Ok, het zijn maar 3 of 4 maanden maar dat is wel +/-200 euro. Hetgeen voor mij en vele anderen veel geld is....

Mickey D

Ongelezen bericht door Mickey D »

Nog steeds technische problemen? Vaak over bellen, oplossing eisen vóór een bepaalde datum en anders opzeggen vanwege wanprestatie.
Is ook gewoon te doen via het algemene telefoonnummer, optie 'opzeggingen'. Neem anders nog eens contact op met de persoon met wie u die vergoeding bent afgesproken, die weet misschien nog van de problemen toen en is daarom misschien bereid nu nog iets extra's te doen (die paar maanden abo-verplichting kwijtschelden).

Flipipo

Ongelezen bericht door Flipipo »

Vind het vervelend dat KPN zijn/haar plicht niet nakomt... Ik heb ook internetbellen(via Hetnet dan met experiabox). Ben tevreden, geen storingen behalve dan paar dagen(had niet doro dat bellen niet meer kon) bleek dat ik overtollige spul(was toen isdn aangesloten) weg kon halen en bellen deed gewoon weer zoals vanouds. Tja waarom sommigen eruit worden gehaald om maar steeds pech te hebben weet ik ook niet! Ik hoop alleen dat het weer goed komt...

DAGB

Ongelezen bericht door DAGB »

December 2006 ben ik zakelijk overgestapt naar Internet+Bellen van planet. Omdat bleek dat dit met ISDN problemen opleverde stelde KPN voor deze dan maar te annuleren. Gevolg is dat mijn hele account na 8 jaar is opgeheven en ik al mijn emailadressen voorgoed kwijt ben. Nieuw briefpapier, visitekaartjes en onbereikbaar voor het netwerk dat ik in de afgelopen jaren zorgvuldig heb opgebouwd. Van mij zijn ze echter niet af! Ik ga al mijn energie en tijd steken in het maatschappelijke probleem KPN. Mail al je klachten en frustraties naar [email protected] en ik beloof je om namens gedupeerde consumenten en MKB-ondernemers duidelijk te maken aan politiek en maatschappij dat dit niet zo langer kan. Van één van de medewerksters van Planet vernam ik dat ze dagelijks mensen huilend van frustratie aan de telefoon heeft terwijl Scheepbouwer dikke vette bonussen opstrijkt. Niet dus!!!!

Gesloten