LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internl.net/surfsneladsl rekenen €75 voor opzeggen abo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Peve

internl.net/surfsneladsl rekenen €75 voor opzeggen abo

Ongelezen bericht door Peve »

Na een aantal jaren een ADSL-abo te hebben gehad bij surfsnel-adsl(=internl.net) heb ik, keurig ruimschoots voor einde abonnements-periode opgezegd. Wat schetst mijn verbazing, als ik bij de volgende factuur even €75 extra zie als kosten voor het opzeggen van mijn abonnement. Het zal allemaal wel rechtsgeldig zijn, en ja.. het staat ook in de kleine letters, maar ik vind dit niet van deze tijd!! Heel jammer van een provider die ik altijd hoog had staan.

queenfan

Re: internl.net/surfsneladsl rekenen €75 voor opzeggen abo

Ongelezen bericht door queenfan »

Gewoon in het gevolg de voorwaarden lezen daar staat het gewoon in vermeld.

http://www.internl.net/cms/surfsneladsl ... m?ID=12176

Jan9

Ongelezen bericht door Jan9 »

Het is natuurlijk onzin, de volgende keer kunnen ze wel 700 afsluitkosten vragen..... :lol:

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Belachelijk!
Gewoon in het gevolg de voorwaarden lezen daar staat het gewoon in vermeld.
Peve was al jaren klant, best kans dat deze voorwaarde destijds helemaal niet bestond.
Verzekeringsmaatschappijen sturen elke wijziging in de voorwaarden altijd op naar de klant, maar ik ken geen internetprovider die dit doet.

Ik moet zeggen dat deze provider best prijzig is, zelfs voor upgraden moet je betalen, dit is bij anderen gratis.
Een draadloos modem kost 100 euro extra, bij anderen is dit meestal gratis.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik weet niet anders dan dat providers via BBNED afsluitkosten hanteren.

En inderdaad bij veel providers via BBNED zijn bij migratie behoorlijk duur en de afsluitkosten dit verschilt per provider, dit is ook de reden dat ik (nog) geen abonnement afsluit via een provider die via BBNED gaat.

Moet wel zeggen dat het een misleidende reclame is alle providers via BBNED adviteren met "Geen aansluitkosten"maar hebben het vaak niet over de afsluitkosten.

nicodebruin

Ongelezen bericht door nicodebruin »

@queenfan

Het klopt niet dat alle providers van BBNED afsluit kosten rekenen. Ik had paar jaar geleden internet via Mycom dat via BBNED ging en die had geen afsluitkosten (later wel i.v.m gratis computer bij abbo)
De afgelopen 2 jaar bij Demon gezeten en die heeft ook geen afsluitkosten, zelfs geen eens een opzegtermijn (staat wel in voorwaarden) maar ondertussen gebruiken ze telco-telco.. zodra een andere provider je signaal probeerd op te vangen wordt je abonnement vanzelf opgezegt :)
Vind Demon trouwens 1 van de beste providers, jammer dat het overgenomen is door XS4all

Groet Nico

Gesloten