Fire-werkman schreef:Nee, heb zijn geld niet gestolen.. Anders is dat wel computervredebreuk aangezien ik hem dan hack.
Hij heeft zelf zijn eigen geld weggeven aan habbo door een account van iemand te kopen. Wat niet eens mag. En daardoor draait hij nu verlies probeert hij alles op mij te schuiven.
Als ik goed begrijp zeg je dat hij geld verloren heeft door een account van een ander te kopen. En daarna ben je zijn kamer binnen gegaan, zonder zijn account te hacken, en heb je zijn kamer over hoop gehaald. Begrijp ik dat zo goed?Fire-werkman schreef:Ben niet in zijn account gegaan xD. Dat geld heb ik niet eens bestolen. Zoals ik al zei kocht hij een account voor 1000 euro. En misschien daar door zegt hij dat die door mij verliest maakt.
Ik kan dan je opmerking "Dit is geen enkele spraken van computervredebreuk als trashen niet geldig is moest dat staan op de habbo voorwaarde." begrijpen, maar ik heb nog wel moeite met "Scammen is ook op eigen risico en is niet strafbaar."
Op habbo is het normaal dat wanneer iemand een organisatie opricht andere je kamer binnen gaan en die overhoop halen?hulpje940 schreef:Als je een organisatie opricht/koopt op habbo kun je verwachten dat dit gaat gebeuren.
Hij heeft zelf dus een account gekocht op habbo voor 1000 euro wat ik hier lees dus dat is zijn eigen risico. Hij wil dus nu zijn geld terug verdienen in habbo cr, maar als zijn kamer vaak getrasht word kan dat niet en word die boos.
Misschien dat zij hier kunnen aangeven hoe ze er over denken?hulpje940 schreef:Nu denkt die dus dat die met deze claim zomaar duizenden euro's kan ophalen, omdat mijn vriend fire-werkman samen met anderen zijn kamer overhoop heeft gehaald.
Trashen hoort bij het spel? Staat dat ergens beschreven?hulpje940 schreef:Hij moet niet denken dat die met deze valse beweringen slaagt. Hij moet weten dat als hij in de politie/maffia/leger wereld zit dat hij niet het enigste bedrijf is. En hij word nu getrasht door het grootste maffia bedrijf van habbo genaamd Imperial Maffia en dat kan hij niet hebben. Alleen de leider kan een persoon rechten geven in een badge en die personen kunnen dan weer andere personen rechten geven om te trashen.