LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is het veranderen van deze data computervredebreuk

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
alfatrion

Re: Is het veranderen van deze data computervredebreuk

Ongelezen bericht door alfatrion »

Fire-werkman schreef:Nee, heb zijn geld niet gestolen.. Anders is dat wel computervredebreuk aangezien ik hem dan hack.

Hij heeft zelf zijn eigen geld weggeven aan habbo door een account van iemand te kopen. Wat niet eens mag. En daardoor draait hij nu verlies probeert hij alles op mij te schuiven.
Fire-werkman schreef:Ben niet in zijn account gegaan xD. Dat geld heb ik niet eens bestolen. Zoals ik al zei kocht hij een account voor 1000 euro. En misschien daar door zegt hij dat die door mij verliest maakt.
Als ik goed begrijp zeg je dat hij geld verloren heeft door een account van een ander te kopen. En daarna ben je zijn kamer binnen gegaan, zonder zijn account te hacken, en heb je zijn kamer over hoop gehaald. Begrijp ik dat zo goed?

Ik kan dan je opmerking "Dit is geen enkele spraken van computervredebreuk als trashen niet geldig is moest dat staan op de habbo voorwaarde." begrijpen, maar ik heb nog wel moeite met "Scammen is ook op eigen risico en is niet strafbaar."
hulpje940 schreef:Als je een organisatie opricht/koopt op habbo kun je verwachten dat dit gaat gebeuren.
Hij heeft zelf dus een account gekocht op habbo voor 1000 euro wat ik hier lees dus dat is zijn eigen risico. Hij wil dus nu zijn geld terug verdienen in habbo cr, maar als zijn kamer vaak getrasht word kan dat niet en word die boos.
Op habbo is het normaal dat wanneer iemand een organisatie opricht andere je kamer binnen gaan en die overhoop halen?
hulpje940 schreef:Nu denkt die dus dat die met deze claim zomaar duizenden euro's kan ophalen, omdat mijn vriend fire-werkman samen met anderen zijn kamer overhoop heeft gehaald.
Misschien dat zij hier kunnen aangeven hoe ze er over denken?
hulpje940 schreef:Hij moet niet denken dat die met deze valse beweringen slaagt. Hij moet weten dat als hij in de politie/maffia/leger wereld zit dat hij niet het enigste bedrijf is. En hij word nu getrasht door het grootste maffia bedrijf van habbo genaamd Imperial Maffia en dat kan hij niet hebben. Alleen de leider kan een persoon rechten geven in een badge en die personen kunnen dan weer andere personen rechten geven om te trashen.
Trashen hoort bij het spel? Staat dat ergens beschreven?

Fire-werkman

Ongelezen bericht door Fire-werkman »

Imperial Maffia
Laatst gewijzigd door Fire-werkman op 11 apr 2015 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

Volgens mij plegen jullie habbo spelers hier allemaal computervredebreuk.
Gebruikers van het forum dienen minimaal 16 jaar oud te zijn.

Fire-werkman

Ben 16 =)

alfatrion

Fire-werkman schreef:Dat klopt. Ik moet hem niet eens hacken lol. Hij kan permissie geven om dingens te verplaatsen. Dus het is een kwestie van vertrouwen ofniet?

Trashen moet er niet persee bijhoren maar staat er ook niet in dat het niet mag.
Dus jij bent samen met hulpje940 lid van Imperial Maffia. Jullie hebben de organisatie van van TS geïnfiltreerd en zijn kamer overhoop gehaald. Maffia doet dit soort dingen normaal als je geen beschermgeld betaald. Of doen jullie dit gewoon omdat het kan?

Streufall=perm

Ongelezen bericht door Streufall=perm »

Geachte,

Het gaat hier om Habbo. Het gaat hier om een paar meubels die verzet zijn op habbo door iemand anders.

Groetjes

Fire-werkman

IM
Laatst gewijzigd door Fire-werkman op 11 apr 2015 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Zet je die paar meubels toch weer goed, is er geen haan die er naar kraait.

Streufall=perm

tenormin schreef:Zet je die paar meubels toch weer goed, is er geen haan die er naar kraait.
Inderdaad !

hulpje940

Ongelezen bericht door hulpje940 »

Meestal is een trash dat zijn hele kamer/bouw werk onverhoop is gehaald. En het kost meestal dan weer een paar uur om je kamer weer zo te krijgen als jij het wilt.

Streufall=perm

hulpje940 schreef:Meestal is een trash dat zijn hele kamer/bouw werk onverhoop is gehaald. En het kost meestal dan weer een paar uur om je kamer weer zo te krijgen als jij het wilt.
Je moet het er maar voor over hebben. Het is iets wat gebeurt op habbo. En als je 1 persoon zou willen aanklagen kan je net zo goed half habbo aanklagen. Het is en blijft een spelletje.

hulpje940

alfatrion schreef:
Fire-werkman schreef:Nee, heb zijn geld niet gestolen.. Anders is dat wel computervredebreuk aangezien ik hem dan hack.

Hij heeft zelf zijn eigen geld weggeven aan habbo door een account van iemand te kopen. Wat niet eens mag. En daardoor draait hij nu verlies probeert hij alles op mij te schuiven.
Fire-werkman schreef:Ben niet in zijn account gegaan xD. Dat geld heb ik niet eens bestolen. Zoals ik al zei kocht hij een account voor 1000 euro. En misschien daar door zegt hij dat die door mij verliest maakt.
Als ik goed begrijp zeg je dat hij geld verloren heeft door een account van een ander te kopen. En daarna ben je zijn kamer binnen gegaan, zonder zijn account te hacken, en heb je zijn kamer over hoop gehaald. Begrijp ik dat zo goed?

Ik kan dan je opmerking "Dit is geen enkele spraken van computervredebreuk als trashen niet geldig is moest dat staan op de habbo voorwaarde." begrijpen, maar ik heb nog wel moeite met "Scammen is ook op eigen risico en is niet strafbaar."
hulpje940 schreef:Als je een organisatie opricht/koopt op habbo kun je verwachten dat dit gaat gebeuren.
Hij heeft zelf dus een account gekocht op habbo voor 1000 euro wat ik hier lees dus dat is zijn eigen risico. Hij wil dus nu zijn geld terug verdienen in habbo cr, maar als zijn kamer vaak getrasht word kan dat niet en word die boos.
Op habbo is het normaal dat wanneer iemand een organisatie opricht andere je kamer binnen gaan en die overhoop halen?

Het ligt er aan wat voor organisatie het is. Kijk wij zijn een grootte organisatie dus als wij kleinere organisaties trashen is dat een soort van onze macht aantonen en andere organisaties meer bang maken voor ons.
hulpje940 schreef:Nu denkt die dus dat die met deze claim zomaar duizenden euro's kan ophalen, omdat mijn vriend fire-werkman samen met anderen zijn kamer overhoop heeft gehaald.
Misschien dat zij hier kunnen aangeven hoe ze er over denken?

Ja dat kunnen ze doen maar alsnog vind ik het vreemd dat die zomaar dood leuk hier denkt zoveel geld te krijgen.
hulpje940 schreef:Hij moet niet denken dat die met deze valse beweringen slaagt. Hij moet weten dat als hij in de politie/maffia/leger wereld zit dat hij niet het enigste bedrijf is. En hij word nu getrasht door het grootste maffia bedrijf van habbo genaamd Imperial Maffia en dat kan hij niet hebben. Alleen de leider kan een persoon rechten geven in een badge en die personen kunnen dan weer andere personen rechten geven om te trashen.
Trashen hoort bij het spel? Staat dat ergens beschreven?
Trashen is gewoon iets dat bij het spel hoort en je niet kunt voorkomen. Het staat nergens beschreven, maar ik weet heus wel zeker dat er ook bij de organisatie van degene waarom het gaat naar mijn weten Politie Amsterdam. Dat hun ook trashers hebben die bij andere bedrijven precies hetzelfde doen.

Fire-werkman

je kunt het voorkomen door geen rechten te geven.

alfatrion

Streufall=perm schreef:
hulpje940 schreef:Meestal is een trash dat zijn hele kamer/bouw werk onverhoop is gehaald. En het kost meestal dan weer een paar uur om je kamer weer zo te krijgen als jij het wilt.
Je moet het er maar voor over hebben. Het is iets wat gebeurt op habbo. En als je 1 persoon zou willen aanklagen kan je net zo goed half habbo aanklagen. Het is en blijft een spelletje.
http://blog.iusmentis.com/2012/02/01/vi ... je-stelen/
http://blog.iusmentis.com/2009/04/08/ha ... redebreuk/

Fire-werkman

We stelen en nemen niets :)

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Wat een kinderachtig gedoe zeg pfff :roll:

hulpje940

Dus eigenlijk is het geen computervredebreuk want dat is het pas als we hadden ingelogd op zijn account en als zijn meubies hadden overgeplaats naar een van onze accounts/meerdere.

Streufall=perm

sephora30 schreef:Wat een kinderachtig gedoe zeg pfff :roll:
Eens.

Het is een spel. U geeft mensen de rechten, dus u weet dat dit kan gebeuren. Dit is hetzelfde als u in real life iets aan iemand geeft en u vertrouwt erop dat deze persoon er goed mee om gaat en deze persoon het bv. laat vallen. Het is een keuze van u geweest om zowel dit ding te geven als de rechten. U moet altijd in uw achterhoofd houden dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Het heeft geen nut om hier verder op in te gaan.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

alfatrion schreef:
Streufall=perm schreef:
http://blog.iusmentis.com/2012/02/01/vi ... je-stelen/
http://blog.iusmentis.com/2009/04/08/ha ... redebreuk/
En die Engelfriet weet heus wel waar hij over schrijft. Dus wel "huis", sorry - computervredebreuk.

hulpje940

Maar het is toch niet gebeurt zoals het daar staat. Alleen zijn kamer is overhoop gehaald. Met zijn account is niks gebeurt. En Engelfriet ofzo schrijft over de zaak dat 2 jongens iemand hebben bedreigt voor meubels in real life en daar is hier nooit sprake van geweest.

Gesloten