Ik heb al ongeveer twee jaar een abonnement bij de internet provider tele2 (voorheen Versatel). Vandaag kon ik plotseling geen voetbalwedstrijden meer kiezen om te bekijken op de tv terwijl ik toch echt een abonnement heb met daarin het complete voetbalpakket.
Na een langdurig telefoongesprek met de klantenservice van tele 2 werd mij gezegd dat Tele 2 de rechten niet meer zou hebben ? Men zend mij altijd wel via de mail de kopie van de betalingsgegevens maar men heeft niet de moeite genomen om mij op de hoogte te stellen van het feit dat er geen voetbal meer te zien was via de decoder van tele 2.
Het voetbalpakket was voor mij een reden om een abonnement te nemen bij Tele2. Mij werd aangegeven door een medewerker van tele 2 (naam bij mij bekend) dat ik dan mijn abonnement op kon zeggen aangezien men voor de 39,95 niet meer levert wat is afgesproken.
Deze week dus mijn abonement opzeggen. Ik vind het schandalig dat de consument niet wordt geïnformeerd door de provider !
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is Tele2 voetbalrechten kwijt ?
Is Tele2 voetbalrechten kwijt ?
Laatst gewijzigd door Edyobin op 29 sep 2007 22:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Is Tele2 voetbalrechten kwijt ?
Wat je nu neer zet slaat nergens op ze hebben nog steeds alle rechten alleen de rechten hebben ze overgedaan aan (lees onderstaande link)
Wij zitten nu via upc sport 1 naar de uitzending te kijken, met bovenin het beeld het logo van tele2.
http://www1.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/14 ... ORT1..html
Wij zitten nu via upc sport 1 naar de uitzending te kijken, met bovenin het beeld het logo van tele2.
http://www1.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/14 ... ORT1..html
Waarom wordt mij dat dan gezegd ? Ik kon geen enkele wedstrijd meer bekijken via versatel vanavond ! Ik kon geen keuze maken voor een wedstrijd en mij is wat ik schreef gezegd door de medewerker van de klanten service. Ik heb beschreven wat hij me gezegd heeft. Als er dus een ander probleem is heb ik dus voor niets 30 minuten aan de lijn gezeten en geen voetbal kunnen bekijken vandaag terwijl dat wel zou kunnen ? Waarom kon ik dan per direct mijn abonnement opzeggen als ik dat wilde doen ? hij zou dat direct voor me regelen omdat mijn abonnement met alle wedstrijden van de Eredivisie nu minder waard was geworden ?????
Ik weet dat op de UPC box nu voetbal te zien is met het Tele2 logo. Dit hoord ik van een kennis van mij !
Om even duidelijk te zijn: Ik heb een abonnement bij Tele 2 waardoor ik kan kiezen tussen alle wedstrijden van de Eredivisie ! Deze mogelijkheid is er dus niet meer (ik zie geen keuze menu meer op de Tele2 box) en mij werd gezegd dat men deze rechten ook niet meer had ! Verder werd er niets uitgezonden via de Tele2 doos en dat was volgens de servicedesk geen storing !!
Ik hoop dat dit duidelijkheid geeft over het hoe en waarom. Dus ondanks een abonnement geen voetbal kunnen bekijken !
@Chief: titel dan maar veranderd aangezien de meningen verdeeld blijken te zijn.
Ik weet dat op de UPC box nu voetbal te zien is met het Tele2 logo. Dit hoord ik van een kennis van mij !
Om even duidelijk te zijn: Ik heb een abonnement bij Tele 2 waardoor ik kan kiezen tussen alle wedstrijden van de Eredivisie ! Deze mogelijkheid is er dus niet meer (ik zie geen keuze menu meer op de Tele2 box) en mij werd gezegd dat men deze rechten ook niet meer had ! Verder werd er niets uitgezonden via de Tele2 doos en dat was volgens de servicedesk geen storing !!
Ik hoop dat dit duidelijkheid geeft over het hoe en waarom. Dus ondanks een abonnement geen voetbal kunnen bekijken !
@Chief: titel dan maar veranderd aangezien de meningen verdeeld blijken te zijn.
Zojuist op het forum van tele2 gelezen dat je met een extra abonnement wel weer alles kunt bekijken. Dit zijn meningen en reactie's die NIET door Tele 2 worden geplaatst maar door mensen die lid zijn van het Tele2 forum.
Feit blijft dat de klanten niet op de hoogte zijn gebracht van de plotselinge wijzigingen
Samenvattend: Onduidelijkheid.
en daar wil ik het dan maar bij laten.
Feit blijft dat de klanten niet op de hoogte zijn gebracht van de plotselinge wijzigingen
Samenvattend: Onduidelijkheid.
en daar wil ik het dan maar bij laten.
Het wordt wat vervelend dat ik steeds op mij eigen berichten reageer maar Tele2 heeft vanavond laat het navolgende op diens site geplaatst.
Storing voetbal kanalen.
Er is momenteel een storing met de betrekking tot de voetbal kanalen op de digitale decoder. Tevens kunt u hinder ondervinden wanneer u de wedstrijden via pay per vieuw wilt bekijken. De kanalen 44, 45, 46 werken momenteel wel. Aan een oplossing wordt gewerkt.
Mag ik het dan niet meer snappen als een service medewerker zegt dat de rechten zijn verdwenen ?????????????????????????????????
Ik beloof ik zal niet meer reageren op dit item !
Storing voetbal kanalen.
Er is momenteel een storing met de betrekking tot de voetbal kanalen op de digitale decoder. Tevens kunt u hinder ondervinden wanneer u de wedstrijden via pay per vieuw wilt bekijken. De kanalen 44, 45, 46 werken momenteel wel. Aan een oplossing wordt gewerkt.
Mag ik het dan niet meer snappen als een service medewerker zegt dat de rechten zijn verdwenen ?????????????????????????????????
Ik beloof ik zal niet meer reageren op dit item !