Niet voor niets is de afkorting voor ISDN : Ik Snap Dit Niet. Ik heb dus zo'n kastje (10 jaar oud inmiddels) en sinds een paar maanden ook ADSL om te internetten. Maar nu ga ik verhuizen dus bel de KPN op e.e.a. op te zeggen.
De een of andere medewerker, die claimt dat hij de enige is die over dit soort opzeggingen gaat, vertelt me dat het NIET TOEGESTAAN is om het ISDN kastje te verwijderen, mee te nemen of wat dan ook.
Het ADSL contract kan ook niet worden opgezegd, maar o.k. dat loopt tot augustus en moet tot dan worden doorbetaald. Lijkt me logisch.
De nieuwe bewoners moeten dus die ISDN overnemen ? Of ze dat willen is maar de vraag en ik vind het allemaal maar een belachelijk verhaal. Ook werd ik op zeer arrogante en neerbuigende wijze, gesommeerd het boekje en contract van de ISDN nog maar eens goed door te lezen.
Is dit normaal ? Ik Snap Dit Niet.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ISDN, ADSL en verhuizing
Re: ISDN, ADSL en verhuizing
Nee het NT1 kastje is niet eigendom van de klant en moet dus achtergelaten worden op het oude adres.
Je zal dus een nieuwe NT1 moeten krijgen, en als het goed is staat dit ook op de NT1 dat het eigendom is van KPN (toen nog PTT).
Je krijgt gewoon een nieuwe
Je zal dus een nieuwe NT1 moeten krijgen, en als het goed is staat dit ook op de NT1 dat het eigendom is van KPN (toen nog PTT).
Je krijgt gewoon een nieuwe