Ik had een cd (Dutch house volume2 ) via itunes gekocht. Ik betaal via click en buy en opeens is er 14 euro afgeschreven.
Het lukt me niet om met itunes contact op te nemen en ook niet met click and buy, die reageren niet.
Wat moet ik doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Itunes cd kopen van 5 euro, word er via c&b 14 euro afgeschr
Re: Itunes cd kopen van 5 euro, word er via c&b 14 euro afgeschr
Kan iemand mij hier mee helpen?
-
- Contacteer:
@ Wouter,
vraagje.
Hoe is precies betaald?
Via een (eenmalige) machtiging? Of via iDeal?
Indien via een machtiging, kan je naar de bank gaan, en melden dat er ten onrechte een bedrag is afgeschreven - of zij danwel het willen storneren (terugboeken) danwel jou de contact gegevens van dat bedrijf willen verstrekken, omdat ze naar jou toe niet reageren.
Als je voor 5 euro een machtiging geeft, is dus 11 euro 'gestolen'.
kijk voor de zekerheid in de voorwaarden van C&B - en zoek eens op "click and buy" of "click & buy" in dit forum - dit bedrijf sjoemelt wel meer.
vraagje.
Hoe is precies betaald?
Via een (eenmalige) machtiging? Of via iDeal?
Indien via een machtiging, kan je naar de bank gaan, en melden dat er ten onrechte een bedrag is afgeschreven - of zij danwel het willen storneren (terugboeken) danwel jou de contact gegevens van dat bedrijf willen verstrekken, omdat ze naar jou toe niet reageren.
Als je voor 5 euro een machtiging geeft, is dus 11 euro 'gestolen'.
kijk voor de zekerheid in de voorwaarden van C&B - en zoek eens op "click and buy" of "click & buy" in dit forum - dit bedrijf sjoemelt wel meer.
Ik heb het al terug geboekt. Maar er zijn nu ook nog eens 15 euro adminstratie kosten bij gekomen.