LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Juridisch gezien mag dit wel of niet? Wie heeft er gelijk?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
daisy1978

Juridisch gezien mag dit wel of niet? Wie heeft er gelijk?

Ongelezen bericht door daisy1978 »

Wie: Mevrouw Rietdijk
Van: UPC NEDERLAND
TIJD: 8 uur, 23.
DATUM: 29 oktober 2007-10-29
Tel: 0900 - 1580

Onlangs werd ik afgesloten voor het internet van UPC, wegens n betalingsachterstand.
Nu brengen zij mij wel de internet kosten in rekening voor de komende maanden, terwijl zij geen diensten leveren. Ik zeg: u mag die tijd dat U afsluit, niet in rekening brengen, maar moet deze in mindering brengen op de factuur. Zij zeggen van niet.

Juridisch gezien mag dit wel of niet? Wie heeft er gelijk?

Met vr gr,

Mevr. D.Luckerath
Zuid. Paralelweg 137
6812 Bz Arnhem
Tel: 026/8486270
E-mail: [email protected]

gravedigger

Re: Juridisch gezien mag dit wel of niet? Wie heeft er gelijk?

Ongelezen bericht door gravedigger »

Haal Uw adres en tel.nr. weg!!!

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Onlangs werd ik afgesloten voor het internet van UPC, wegens n betalingsachterstand.
Nu brengen zij mij wel de internet kosten in rekening voor de komende maanden, terwijl zij geen diensten leveren. Ik zeg: u mag die tijd dat U afsluit, niet in rekening brengen, maar moet deze in mindering brengen op de factuur. Zij zeggen van niet.

Zij hebben gelijk. U bent niet afgesloten door een storing, maar omdat u een betalingsachterstand heeft.

U wordt weer aangesloten op het moment dat u de achterstand heeft betaald.

U heeft zich niet aan het contract gehouden en daardoor krijgt u nu straf daarvoor.

En als u zich niet aan het contract houdt, dan heeft dat concequenties.

Ondanks dat u afgesloten bent, bent u nog altijd aan het contract gebonden en u dient dan gewoon ervoor te betalen.

rustynail

Ongelezen bericht door rustynail »

en als je niet snel betaald moet een boete betalen en zijn de kosten van de collection agency (deurwaarder) voor jou.

Gesloten