| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KABELBREUK BIJ UPC ZAKELIJK
KABELBREUK BIJ UPC ZAKELIJK
Wij hebben UPC Zakelijk internet. Wegens een kabelbreuk hebben wij zo'n 2 maanden zonder internet en slecht telefonie gezeten. Wat kunnen wij van UPC verwachten?
Laatst gewijzigd door mravatar3 op 25 jun 2013 18:02, 2 keer totaal gewijzigd.
-
F.van Holten
Re: KABELBREUK BIJ UPC ZAKELIJK
Klagen bij UPC ??
Sowieso is het beter om een dubbele internetaansluiting te hebben als bedrijf. Er kan altijd wat fout gaan, dus als de bedrijfsvoering afhankelijk is van een internetverbinding, dubbel uitvoeren.
dubbele kostenGJvdZ schreef:Sowieso is het beter om een dubbele internetaansluiting te hebben als bedrijf. Er kan altijd wat fout gaan, dus als de bedrijfsvoering afhankelijk is van een internetverbinding, dubbel uitvoeren.
is een zakenpersoon geen consument ?
Zo dan, ZAKELIJKE vragen mogen vanaf nu gewoon blijven staan en commentaar daarop wordt verwijdert

Hangt er van af, maar de voorwaarden van "klein zakelijk" stellen dat je binnen een maand een eventuele schadeclaim in moet dienen, dus die termijn zou ik sowieso even in de gaten houden.mravatar3 schreef:Wij hebben UPC Zakelijk internet. Wegens een kabelbreuk hebben wij zo'n 2 maanden zonder internet en slecht telefonie gezeten. Wat kunnen wij van UPC verwachten?
Maar 2 maanden geen zakelijk internet lijkt me genoeg om de meeste bedrijven wel op de knieën te krijgen, hoe hebben jullie dat 2 maanden gered?
sephora30 schreef:Zo dan, ZAKELIJKE vragen mogen vanaf nu gewoon blijven staan en commentaar daarop wordt verwijdert![]()
Tjeetje zeg...mag TS wat vragen??
Natuurlijk mag TS wat vragen UPC zit weer eens in de putciske schreef:sephora30 schreef:Zo dan, ZAKELIJKE vragen mogen vanaf nu gewoon blijven staan en commentaar daarop wordt verwijdert![]()
Ja op een forum voor ondernemers! Wat hebben andere consumenten aan dit topicciske schreef:sephora30 schreef:Zo dan, ZAKELIJKE vragen mogen vanaf nu gewoon blijven staan en commentaar daarop wordt verwijdert![]()
sephora30 schreef:Ja op een forum voor ondernemers! Wat hebben andere consumenten aan dit topicciske schreef:sephora30 schreef:Zo dan, ZAKELIJKE vragen mogen vanaf nu gewoon blijven staan en commentaar daarop wordt verwijdert![]()
hallo ondernemers zijn ook consumenten, al denkt
Har06 schreef:
hallo ondernemers zijn ook consumenten, al denktsp tomaat roemer er anders over, vragen staat vrij
Precies.
-
UPC Webcare
- verified
@mravatar3, wanneer u storingen heeft en die zijn te wijten aan UPC mag u daar zeker wat voor terug verwachten.
Op onze website vindt u informatie over hoe wij omgaan met storingen bij een zakelijk abonnement: http://business.upc.nl/klantenservice/.
Indien u nog onbeantwoorde vragen heeft of ik nog wat anders voor u kan betekenen, raad ik u aan ons een e-mail te sturen met uw klantnummer en een korte toelichting op [email protected] met in het onderwerp 'Tros Radar Forum/Zakelijk'.
Dan zorg ik er voor dat uw e-mail wordt opgepakt door onze zakelijke afdeling.
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
Op onze website vindt u informatie over hoe wij omgaan met storingen bij een zakelijk abonnement: http://business.upc.nl/klantenservice/.
Indien u nog onbeantwoorde vragen heeft of ik nog wat anders voor u kan betekenen, raad ik u aan ons een e-mail te sturen met uw klantnummer en een korte toelichting op [email protected] met in het onderwerp 'Tros Radar Forum/Zakelijk'.
Dan zorg ik er voor dat uw e-mail wordt opgepakt door onze zakelijke afdeling.
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
...crediteren gaat bij UPC altijd door de somma met de opvolgende factuur te verrekenen...M.Martens schreef:U kunt UPC vragen om de kosten af te trekken van de volgende factuur of te laten crediteren.
Ik laat liever altijd de somma crediteren. Weet ik zeker dat ik krijg wat me belooft word.
Dus je eigenlijk zeg je niks.
M.Martens schreef:Hierop mag je bezwaar maken en vragen om rente te betalen. Tevens blijft/is het jou geld nog en niet dat van UPC.
waar hebben jullien het nu over ???????? peanuts
M.Martens schreef:U mag bezwaar maken dat zij het verrekenen met de volgende factuur.
.
Tuurlijk mag dat , maar TS kan beter gewoon het laten verrekenen, is die er ook vanaf. Waarom moeilijk doen als dat onnodig is?