LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KABELBREUK BIJ UPC ZAKELIJK

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mravatar3

KABELBREUK BIJ UPC ZAKELIJK

Ongelezen bericht door mravatar3 »

Wij hebben UPC Zakelijk internet. Wegens een kabelbreuk hebben wij zo'n 2 maanden zonder internet en slecht telefonie gezeten. Wat kunnen wij van UPC verwachten?
Laatst gewijzigd door mravatar3 op 25 jun 2013 18:02, 2 keer totaal gewijzigd.

F.van Holten

Re: KABELBREUK BIJ UPC ZAKELIJK

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Klagen bij UPC ??

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Sowieso is het beter om een dubbele internetaansluiting te hebben als bedrijf. Er kan altijd wat fout gaan, dus als de bedrijfsvoering afhankelijk is van een internetverbinding, dubbel uitvoeren.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

GJvdZ schreef:Sowieso is het beter om een dubbele internetaansluiting te hebben als bedrijf. Er kan altijd wat fout gaan, dus als de bedrijfsvoering afhankelijk is van een internetverbinding, dubbel uitvoeren.
dubbele kosten
is een zakenpersoon geen consument ?

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Zo dan, ZAKELIJKE vragen mogen vanaf nu gewoon blijven staan en commentaar daarop wordt verwijdert :shock: :?:

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

mravatar3 schreef:Wij hebben UPC Zakelijk internet. Wegens een kabelbreuk hebben wij zo'n 2 maanden zonder internet en slecht telefonie gezeten. Wat kunnen wij van UPC verwachten?
Hangt er van af, maar de voorwaarden van "klein zakelijk" stellen dat je binnen een maand een eventuele schadeclaim in moet dienen, dus die termijn zou ik sowieso even in de gaten houden.

Maar 2 maanden geen zakelijk internet lijkt me genoeg om de meeste bedrijven wel op de knieën te krijgen, hoe hebben jullie dat 2 maanden gered?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

sephora30 schreef:Zo dan, ZAKELIJKE vragen mogen vanaf nu gewoon blijven staan en commentaar daarop wordt verwijdert :shock: :?:

Tjeetje zeg...mag TS wat vragen??

Har06

ciske schreef:
sephora30 schreef:Zo dan, ZAKELIJKE vragen mogen vanaf nu gewoon blijven staan en commentaar daarop wordt verwijdert :shock: :?:

Natuurlijk mag TS wat vragen UPC zit weer eens in de put

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

ciske schreef:

Ja op een forum voor ondernemers! Wat hebben andere consumenten aan dit topic :roll:

Har06

sephora30 schreef:
ciske schreef:

Ja op een forum voor ondernemers! Wat hebben andere consumenten aan dit topic :roll:

hallo ondernemers zijn ook consumenten, al denkt :oops: sp tomaat roemer er anders over, vragen staat vrij

ciske

Har06 schreef:

hallo ondernemers zijn ook consumenten, al denkt :oops: sp tomaat roemer er anders over, vragen staat vrij

Precies.

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@mravatar3, wanneer u storingen heeft en die zijn te wijten aan UPC mag u daar zeker wat voor terug verwachten.

Op onze website vindt u informatie over hoe wij omgaan met storingen bij een zakelijk abonnement: http://business.upc.nl/klantenservice/.

Indien u nog onbeantwoorde vragen heeft of ik nog wat anders voor u kan betekenen, raad ik u aan ons een e-mail te sturen met uw klantnummer en een korte toelichting op [email protected] met in het onderwerp 'Tros Radar Forum/Zakelijk'.

Dan zorg ik er voor dat uw e-mail wordt opgepakt door onze zakelijke afdeling.

Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare

devious

Ongelezen bericht door devious »

M.Martens schreef:U kunt UPC vragen om de kosten af te trekken van de volgende factuur of te laten crediteren.

Ik laat liever altijd de somma crediteren. Weet ik zeker dat ik krijg wat me belooft word.
...crediteren gaat bij UPC altijd door de somma met de opvolgende factuur te verrekenen...
Dus je eigenlijk zeg je niks.

Har06

M.Martens schreef:Hierop mag je bezwaar maken en vragen om rente te betalen. Tevens blijft/is het jou geld nog en niet dat van UPC.

waar hebben jullien het nu over ???????? peanuts :lol:

ciske

M.Martens schreef:U mag bezwaar maken dat zij het verrekenen met de volgende factuur.
.

Tuurlijk mag dat , maar TS kan beter gewoon het laten verrekenen, is die er ook vanaf. Waarom moeilijk doen als dat onnodig is?

Gesloten