ik heb al vanaf augustus 2002 kabel internet
kabelfoon is traag en heb heel veel storingen
als ik ze bel dan sta je zo`n 10 a 15 minuten in de wacht en het kost €0.20 per minuut en als je ze dan aan de lijn heb om een storing of een trage verbinding door te geven willen ze eerst een test van weer 10 minuten doen tel uit je winst (kosten), en aan de klacht daat wordt als het je mee zit wel de andere maand iets aan gedaan , maar het is en blijf nog steeds het zelfde
en ik ben niet de enige ik heb nog meer kennissen die hebben in deze regio
en als je ze een mail stuurt dan krijg je een standaart mail terug als ze die teminste sturen
vaak krijg je helemaal geen bericht
het nog steeds knudden
de snelheid zou in januarie sneller zijn maar nee hoor het is nog steeds het zelfde (langzame snelheid )
ik dat dit nu wel een keer beter zal worden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kabelfoon
Re: kabelfoon
hoi piglet
ik heb ook altijd veel problemen gehad met kabelfoon
tenminste vooral de helpdesk
als ik storing heb, bel ik ze niet eens meer op
maar juist ONS (tv.kabel en stroombedrijf)
heb je storing dan geven ze het door aan ONS, dan duurt het zeker een week
bel ik ONS, dan staat de volgende dag een monteur voor de deur
de monteur zegt heb je storing belt dan ons maar, want wij krijgen de melding toch van kabelfoon, en dan duurt het een week voordat ze het aan ons doorgeven
enigste wat wel zeer goed werkt met hulp en altijd antwoord krijgt is kabelfoon misbruik
die beantwoorden je mail altijd, helpdesk doet dit nooit
en verder doe ik gewoon alles via ONS
misschien heb je hier wat aan
groetjes uit schiedam
jan
ik heb ook altijd veel problemen gehad met kabelfoon
tenminste vooral de helpdesk
als ik storing heb, bel ik ze niet eens meer op
maar juist ONS (tv.kabel en stroombedrijf)
heb je storing dan geven ze het door aan ONS, dan duurt het zeker een week
bel ik ONS, dan staat de volgende dag een monteur voor de deur
de monteur zegt heb je storing belt dan ons maar, want wij krijgen de melding toch van kabelfoon, en dan duurt het een week voordat ze het aan ons doorgeven
enigste wat wel zeer goed werkt met hulp en altijd antwoord krijgt is kabelfoon misbruik
die beantwoorden je mail altijd, helpdesk doet dit nooit
en verder doe ik gewoon alles via ONS
misschien heb je hier wat aan
groetjes uit schiedam
jan