LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kamernet verlengt aytomatisch mijn abonnement...

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
aljodewi
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2014 12:07

Kamernet verlengt aytomatisch mijn abonnement...

Ongelezen bericht door aljodewi »

Hallo,

Ik ben student die onlangs op zoek is geweest naar een kamer. Ik heb mij via kamernet ingeschreven om zo snel mogelijk een kamer te vinden. Ik heb daarvoor 19 euro betaald voor 15 dagen. Nu is dat plotseling automatisch verlengt zonder dat ik daarvoor op de hoogte ben gebracht. Ik heb dus per direct mijn abonnement opgezegt en een mailtje gestuurd, maar daar werd mij verteld dat alsnog de nieuwe 19 euro van mijn rekening af getrokken zou worden. In hoeverre is dit legaal voor een bedrijf om mijn abonnement automatisch te verlengen en via een automatische incasso mij nogmaals 19 euro af te troffelen? Ik was niet van plan om die 19 euro te betalen, om morele en financiele redenen.

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Kamernet verlengt aytomatisch mijn abonnement...

Ongelezen bericht door henk51 »

U bedoelt dit abonnement?
Doorlopend Abonnement

€ 19,- per 15 dagen
Je had in de voorwaarden kunnen lezen
Op Kamernet.nl kun je kiezen uit twee verschillende premium accounts, waarmee je kunt reageren op advertenties en/of oproepjes van woning zoekenden.

Je hebt als zowel huurder als verhuurder de keuze uit de volgende premium accounts: •Premium flexibel: voor €10 per maand en voor €3,50 per reactie reageren op advertenties.
•Premium basis: voor €19 per 15 dagen onbeperkt reageren op advertenties
Je kunt je account op deze pagina 'upgraden'.