LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan ik internet + bellen annuleren bij Orange?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
moste400

Kan ik internet + bellen annuleren bij Orange?

Ongelezen bericht door moste400 »

ik heb 20 november 2007 internet + bellen aangevraagd bij ORANGE
en heb gevraagd of ze mij 28 december 2007 mijn lijn over wilde nemen van SPEEDLINQ 'mijn vorige provider'
nu had ik op 19 december 2007 al geen internet meer i.p.v 28 december!
dus heb ik eerst SPEEDLINQ gebeld met de vraag waarom ik geen verbinding meer had. dus kreeg ik als antwoord: dat klopt meneer, wij hebben uw lijn al afgegeven aan ORANGE......................
en daar is nu niets meer aan te doen meneer!
dus heb ik meteen naar ORANGE gebeld met de vraag hoe dit mogelijk was. dus kreeg ik als antwoord: dat de fout bij SPEEDLINQ lag........
dus ik SPEEDLINQ weer gebeld, en daar zeiden ze weer: dat de fout bij ORANGE lag..............
dus daar zat ik toen, zonder internet + telefoon.

dus ik op 20 december maar weer met ORANGE gebeld of zij a.u.b. mijn internetverbinding wat eerder konden laten lopen,
en kreeg als antwoord: wij zullen er alles aan doen meneer!

nu was het 28 december, en nog steeds geen internetverbinding en had ook nog steeds geen LIVEBOX ontvangen via de post.
dus ik maar weer bellen naar ORANGE met de vraag: waarom heb ik nog geen internet........en kreeg als antwoord terug: er is wat vertraging opgelopen meneer, en schuift nu op naar 31 december.

nu was het 31 december, en nog steeds geen verbinding.
dus ik weer gebeld met ORANGE. en kreeg toen als antwoord: het is momenteel erg druk, dus u moet nog even geduld hebben bla bla bla.

nu was het al 2 januari, en nog steeds geen internet.
dus heb ik weer gebeld met ORANGE, met weeeeeeeeeeeer de vraag van hoelang gaat dit nu nog duren, ik heb nu al 2 weken geen internet verbinding. toen kreeg ik als antwoord: maar dan ben ik bang dat wij uw internetverbinding niet meer over kunnen nemen!

ik zei toen: wat??????????????????????????????
dan wil ik alles gelijk annuleren.

hun antwoord: maar dat niet meer meneer!
ik zal alles even aan de technische dienst doorgeven, dan bellen zij u wel terug bla bla bla.

nu was het al 5 januari, en nog steeds niks gehoord van de technische dienst, en had natuurlijk ook nog steeds geen internet.

het was nu 7 januari, en ik kon er niet meer tegen.
dus heb ik gelijk CASEMA gebeld of ik a.u.b. zo snel mogelijk een internetverbinding kon krijgen,
en het antwoord was : maar natuurlijk, op 14 december komt er een monteur bij u langs om alles gereed te maken.

dus ik was heeeeeeeeeeeel blij met dat antwoord,

nu kreeg ik 12 januari een brief van ORANGE met de mededeling
'dat de oplevering van mijn verbinding wat langer duurt dan verwacht, en dat de reden hiervoor een technische storing was die tot vertraging heeft geleid.en dat de huidige achterstand over een aantal weken is verwerkt, maar een exacte datum kunnen wij u nu nog niet geven.

wat moet nu doen met ORANGE, zou ik dit nu niet kunnen annuleren
wie weet duurt het nog wel 4 weken.

het is vandaag 14 januari 15:00 en daar stond de monteur van CASEMA aan de deur, die heeft eindelijk alles aangesloten om verbinding te maken met internet.

IK HEB NU GELUKKIG INTERNET :lol: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALLEEN NIET VIA ORANGE :(

ik hoop dat u het verhaal een beetje begrijpt.
:? :? :? [/b]
Laatst gewijzigd door moste400 op 14 jan 2008 23:45, 2 keer totaal gewijzigd.

jaywalker

Re: Kan ik internet + bellen annuleren bij Orange?

Ongelezen bericht door jaywalker »

Nee, we begrijpen het niet, want chronologisch gezien klopt er helemaal niets van je verhaal, het is vandaag geen 14 december, maar 14 januari........
nu was het al 5 januari, en nog steeds niks gehoord van de technische dienst, en had natuurlijk ook nog steeds geen internet.

het was nu 7 december, en ik kon er niet meer tegen.
dus heb ik gelijk CASEMA gebeld of ik a.u.b. zo snel mogelijk een internetverbinding kon krijgen,
en het antwoord was : maar natuurlijk, op 14 december komt er een monteur bij u langs om alles gereed te maken.

nu kreeg ik 12 januari een brief van ORANGE met de mededeling
'dat de oplevering van mijn verbinding wat langer duurt dan verwacht, en dat de reden hiervoor een technische storing was die tot vertraging heeft geleid.en dat de huidige achterstand over een aantal weken is verwerkt, maar een exacte datum kunnen wij u nu nog niet geven.

wat moet nu doen met ORANGE, zou ik dit nu niet kunnen annuleren
wie weet duurt het nog wel 4 weken.

het is vandaag 14 december 15:00 en daar stond de monteur van CASEMA aan de deur, die heeft eindelijk alles aangesloten om verbinding te maken met internet.

IK HEB NU GELUKKIG INTERNET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALLEEN NIET VIA ORANGE

ik hoop dat u het verhaal een beetje begrijpt.

Gesloten