LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuze ADSL?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
loods4

keuze ADSL?

Ongelezen bericht door loods4 »

Beste lezers,

Na 2 jaar lang klant te zijn geweest van UPC heb ik besloten om alle diensten van UPC op te zeggen. Ben de service gewoon ZAT!
Ik ga hier niet lopen vertellen waar ik allemaal ontevreden over ben, want anders ben ik over een uur nog niet klaar met typen. Vergelijk het maar met een sammenvatting van alle klachten die op dit forum te lezen zijn over UPC. :wink:

Ik wil overstappen van kabeltelevisie naar Digitenne van KPN. Goedkoper en beter beeld dan de kabel (van UPC).

Ook wil ik overstappen van kabelinternet van UPC naar ADSL. Ik dacht als eerst aan Telfort...maar nu las ik net dat veel mensen problemen hebben met deze provider.
Ook Orange heeft niet echt een goede naam op dit forum... :?

Mijn vraag hierbij: Wie zou mij a.u.b. kunnen helpen met het vinden van een "goede" provider voor ADSL internet (of bestaan die niet :cry: )?

Ik zoek alleen internet, en geen internet+bellen o.i.d.

Alvast héél erg bedankt!!!

Big-V

Re: keuze ADSL?

Ongelezen bericht door Big-V »

Bij iedere provider worden natuurlijk fouten gemaakt. Ik denk echter dat de foutmarge bij XS4ALL het laagste is, maar daar betaal je natuurlijk ook extra voor.
Verder zou ik zelf Telfort best een keer proberen. Je krijgt daar namelijk een maandcontract, en voor de snelheid die je voor de aangeboden prijs krijgt, zou ik best wel eens willen kijken of het werkt.

loods4

Ongelezen bericht door loods4 »

Ja, eerlijk gezegd zou ik toch voor Telfort hebben gekozen, mocht ik geen reactie krijgen. Na 1 jaar wordt het contract maandelijks verlengd, wat ook erg mooi is.
Toevallig zat ik gisteravond nog te kijken naar XS4ALL en inderdaad, zoals je zelf aangaf liggen de prijzen daar wel wat hoger.
Uit de snelheidstest van Telfort haalde ik 19 Mbps, dus het proberen waard denk ik dan maar.

Big-V

Ohja.. Telfort had (nog) geen maandabonnement gedurende het eerste jaar..?
Was ff in de war met Het Net.

milus

Ongelezen bericht door milus »

We maken elkaar wel gek met al die moderne snufjes. Kijk dat een bedrijf geld verdienen wil aan een techniek is wel aardig, maar de consument hoeft toch niet de guneapig (proefkonijn) te zijn om op te oefenen ?

Ik leef al jaren zonder TV-ontvangst en mis er niets aan. Radar en het Journaal kan ik kijken via internet. Pas als ze de boel op orde hebben ga ik om mn gemakje wel eens kijken of het iets voor me is. Ik ga me toch niet gek laten maken voor een paar soapseries, bergen reclame, om de haverklap onderbroken films en flutkwisjes.

Die privatisering is waardeloos. De overheid zou zorg moeten dragen voor een goede basisontvangst van de publieke omroep voor de bevolking en dat kan via een dikke vette digitale verbinding, gewoon voor vijf tv-zenders (1-3 en 2 regionale) en publieke radiozenders (radio 1 tm 6 en de Concertzender oude stijl en de regio omroepen). Voor de rest kunnen mensen dan gewoon bijhuren zoals je dat met internet ook doet met bandbreedte.

Zo lang dat niet lukt doe dan maar de ouderwetse antenne weer terug.

Die andere commerciele rommel en buitenlandse zenders waar je nooit naar kijkt (duitsland en italie etc) hoef ik toch niet. Leve de videotheek en de filmhuizen !

En als er dan toch een dikke kabel ligt, doet er dan ook maar een internettje bij. Gewoon iets kleins voor iedereen. Voor de belastingaangifte en zo.
Laatst gewijzigd door milus op 13 feb 2008 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

bachanaal

Ongelezen bericht door bachanaal »

probeer het eens bij www.solcon.nl. daar heb ik goede ervaring mee.doe de postcode check en kies een optie. de tarieven zijn voordelig (afhankelijk welke snelheid) en de router heeft een prima firewall (4 draadaansluitingen + draadloos). ze leveren ook een prima spamfilter voor de e-mail.standaard is 5 mailboxen. :idea:

Big-V

Ik leef al jaren zonder TV-ontvangst en mis er niets aan. Radar en het Journaal kan ik kijken via internet. Pas als ze de boel op orde hebben ga ik om mn gemakje wel eens kijken of het iets voor me is. Ik ga me toch niet gek laten maken voor een paar soapseries, bergen reclame, om de haverklap onderbroken films en flutkwisjes.
Ja, leuk.. maar we hebben het echt niet over TV hoor.

milus

Ongelezen bericht door milus »

Ja, leuk.. maar we hebben het echt niet over TV hoor.
Ja, maar, telefoon/internet/radio/tv dat loopt al doorelkaar, we worden alleen beziggehouden met digitenne en zo (zie reactie van andere hierboven) terwijl ik graag zou zien dat de overheid gewoon zorgt dat iedereen telefoon/internet/radio/tv verkeer kan hebben. En dat kan via internet alleen is er steeds gerommel in de marge lijkt het wel. En wij maar ons ergeren en betalen.

privatisering werkt voor maximalisering van winst en niet voor het eindresultaat. Dat halen consumenten nogal eens door elkaar. we hadden al veel verder kunnen zijn, de kennis er.

Gesloten