LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kijk uit voor de Speedlinq verborgen kosten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
777bas777
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2006 01:37

Kijk uit voor de Speedlinq verborgen kosten

Ongelezen bericht door 777bas777 »

Als je overweegt om over te stappen naat Speedlinq vanwege de goedkope abonnementen : NIET DOEN.

De helpdesk is vreselijk traag en duur. Ze doen voorkomen alsof alles in orde is maar naar je geld kan je fluiten.
Je kan geen fatsoenlijk contact met ze krijgen, alles moet maar via hun dure telefoonlijnen gaan.
Hoewel ze allerlei acties hebben moet je wel alles eerst VOORUIT BETALEN.
En dan krijg je nog dubbele facturen. :(
Als jij iets fout doet dan staan ze gelijk te dreigen met incassoburo's en aflsuitingen.

Voor een paar euro meer heb je een vergelijkbaar abbonnement bij een klantvriendelijke providers.

Detlef
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:41

Re: Kijk uit voor de Speedlinq verborgen kosten

Ongelezen bericht door Detlef »

ik geloof niet dat iemand nog nadere info behoeft over speedlinq...
alhoewel............

HET is bagger

Hoop dat de rechtzaak snel komt

arno001
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2006 10:38

Re: Kijk uit voor de Speedlinq verborgen kosten

Ongelezen bericht door arno001 »

Oplichters ! Lees verder aub

Betreft: Moeizaam verloop nieuwe abonnee Speedlinq internet.

Vandaag, 21 november helaas weer het verhaal moeten uitleggen dat mijn internet niet werkt. Het geld, zoals eerder vermeld had ik terug laten storten omdat de verbinding telkens niet werkt.
Na 30 minuten werkt ik vandaag op het 0900 nummer geholpen. Aan het eind van het gesprek was ik dus 1 uur en 12 minuten x 70 cent per minuut = 50,40 euro kwijt aan telefoonkosten.

De service vind ik echt waardeloos van Speedling, telkens wordt er gezegd dat het nu in orde komt. Waarom valt er dan bij Speedlinq telkens niets terug te vinden in de computer…. !!!???

Waarom ben ik niet tevreden over Speedlinq:
1) Ik heb nooit mijn gegevens over de welkomstbrief gehad met paswoord gebruikersnaam. Hier moest ik 4 x maal over bellen wat dus na de lange wachttijden 150 euro kostte…. 2 maanden verder eindelijk gelukt maar wel betalen he ?!

2) De verbinding werkt de ene dag wel en dan weer niet… ga hier maar 15 x over bellen. Nee, je zou terug gebeld worden. Gebeurd gewoon niet. Service, Echt niet !!!

3) Nu was ik het zo zat dat ik het welkomstbedrag van 202,10 euro terug heb laten storten om mijn girorekening. Hierna heeft Speedling contact met mij opgenomen op mijn email adres van Speedlinq…. Joepie. Alleen jammer dat ik deze mail niet kan lezen na 2 maanden voor een wachtwoord gebeld te hebben…

4) Nu helemaal het toppunt na een uur alles WEER UITGELEGD te hebben aan de klantenservice van Speedling werd er doodleuk gezegd dat ik nu ook niet in aanmerking kom voor de welkomstactie. Haha

5) Ik kan in 12 uur weer aangesloten worden. Na alle ellende vind ik dat wel fijn. Schofterig echter dat dit me na al die kosten 25 euro kost.

6) Ik 10 keer heb moeten bellen dat mijn huisnummer verkeerd staat. Ik woon niet op nummer 15 maar op 15 A !!!! Is dat zo moeilijk.

7) Ik te horen kreeg dat mijn vorige klachtenbrief niet bekend was. Ik stuur darrom nog maar eens alles schriftelijk op.

Al deze informatie is nu bekend bij mijn rechtbijstandverzekering en ik zal heel het verloop op het forum plaatsten als nu binnen 2 weken niet alles keurig is opgelost. Ik weer van deze rot zooi af.

Is de klant bij Speedlinq koning, echt niet…

Ze reageren nergens op, niet op brieven, emailen kan niet en als je ze belt behandelen ze je als oud vuil !

Begin niet aan Speedlinq tenzij U graag opgelicht wilt worden of U heeft geld teveel.

Heeft iemand nog advies hoe we deze kosten allemaal kunnen terug vorderen bij Speedlinq ? Ik snap niet dat zulke praktijken nog kunnen in Nederland.

Paulus_de_Boskever
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 jul 2006 13:47

Re: Kijk uit voor de Speedlinq verborgen kosten

Ongelezen bericht door Paulus_de_Boskever »

Beste lezer van dit forum,

Om een klacht over Speedlinq gehonoreerd te krijgen, kun je deze melden bij de Consumentenbond. Op hun site lees je het volgende:

‘In de zomer riepen we consumenten op klachten over bedrijven te melden. We hebben de drie bedrijven benaderd die de meeste klachten opleverden. Dit waren telecombedrijf KPN, energieleverancier Oxxio en internetprovider Speedlinq. Alle drie ondernemingen hebben toegezegd mee te werken aan een actie met de Consumentenbond om de klachten snel op te lossen. Via onderstaande link kunt u uw klacht bij de Consumentenbond aanmelden. Wij zorgen er dan voor dat het bedrijf contact met u opneemt. De bond houdt vinger aan de pols bij de afhandeling van de klacht.’

Surf dus snel naar http://www.consumentenbond.nl. Succes!

Paulus.

arno001
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2006 10:38

Re: Kijk uit voor de Speedlinq verborgen kosten

Ongelezen bericht door arno001 »

Ik heb mijn verhaal direct gedaan ! Ik hoop dat iedereen dit doet en roep daarom iedereen op om zijn verhaal te doen op:

http://www.consumentenbond.nl/acties/kl ... et=nietlid

Suc6 en laten wij elkaar op de hoogte houden, als Speedlinq het niet doet dan wij maar ?! :lol:

johnvisser
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007 19:47

Re: Kijk uit voor de Speedlinq verborgen kosten

Ongelezen bericht door johnvisser »

problemen met speedlinq
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling

consumentenautoriteit :

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar
consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek

Gesloten