Slechte ervaring op het internet
Denk je ff lekker te surfen, druk je op google een zoekwoord in van het onderwerp waarnaar je opzoek bent en krijg vervolgens een aantal links, en zoeken maar.
Kan het steeds niet vinden, tot ik een link open en me plots rotschrik, omdat ik het volgende tegenkom.
(zonder enige betrekking op het onderwerp dat ik eigenlijk zocht, dat zeg ik er even bij)
http://www.martijn.org/cgi-bin/yabb2/Ya ... Nederlands
Ik weet dat ze er rondlopen, maar zie toch niet graag dat zulke smeerlappen ook nog eens een eigen forum hebben waarin ze alles leuk en aardig gaan bespreken.
Bleerghh...
Dit schoot me toch zo in het verkeerde keelgat, ik moest dit even kwijt.
Hoop dat ze er iets tegen doen, en misschien iets voor Radar als onderwerp.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kindervriendjes ???
Re: Kindervriendjes ???
Dat deze club bestaat is al jaren lang bekend en daar is verder weinig aan te doen. Ik ben er ook absoluut tegen, maar in dit land heeft ieder het recht om te spreken over wat hij of zij wil.
Je mag dus gewoon pedosexueel zijn, je mag het alleen niet in praktijk brengen. Zolang dat niet gebeurt kun je deze mensen weinig maken vrees ik.
Je mag dus gewoon pedosexueel zijn, je mag het alleen niet in praktijk brengen. Zolang dat niet gebeurt kun je deze mensen weinig maken vrees ik.
tegek voor worden! waar denkt men dat dit toe leidt?
Of het ergens toe leid is een hele andere discussie. We leven in een democratie en dus mag je een mening hebben en deze ook (op internet) uiten.
De doelstellingen van deze club zijn absoluut verwerpelijk, maar je kunt ze niet verbieden om er over te praten.
Er zijn tenslotte ook genoeg mensen die er over fantaseren om verkracht te worden of wat voor andere fantasie dan ook, daar mag je ook gewoon over praten, zolang je er maar niemand mee lastig valt die het niet wil of mag.
Zoals Karr-2 ook terecht opmerkt, je mag gewoon pedosexueel zijn, je mag het alleen niet in praktijk brengen.
De doelstellingen van deze club zijn absoluut verwerpelijk, maar je kunt ze niet verbieden om er over te praten.
Er zijn tenslotte ook genoeg mensen die er over fantaseren om verkracht te worden of wat voor andere fantasie dan ook, daar mag je ook gewoon over praten, zolang je er maar niemand mee lastig valt die het niet wil of mag.
Zoals Karr-2 ook terecht opmerkt, je mag gewoon pedosexueel zijn, je mag het alleen niet in praktijk brengen.
Niet teveel aandacht geven deze stakkers.
Dat is wat ze willen.
Iedereen in kaart brengen die zich bij deze club aansluit.
Dat is wat ze willen.
Iedereen in kaart brengen die zich bij deze club aansluit.