Hallo,
Na een paar jaar probleemloos klant te zijn geweest bij online.nl, had ik op een dag geen verbinding meer. Wat bleek: ik had volgens online.nl m'n abonnement opgezegd. Dat was niet het geval. Ik had een maand daarvoor per mail een bevestiging gekregen van 'mijn opzegging' en dan had ik maar gelijk actie moeten ondernemen, aldus de man aan telefoon ('en ik lees mijn ongewenste mails ook altijd').
Goed, omdat ik geen klant meer was, moest ik nieuwe klant worden. Wat betekende dat ik twee weken wettelijke bedenktermijn moest wachten en vervolgens zou het nog twee weken duren voor ik werd aangesloten. En dat terwijl ik het kastje en alles al had.
Omdat overstappen naar een nieuwe provider mij langer leek te duren, besloot ik om toch bij Online.nl te blijven.
Slechte beslissing, want inmiddels ben ik alweer 5 weken verder en ben nog steeds niet aangesloten. Afgelopen week kreeg ik een mail, zonder uitleg en/of excuses dat de aansluiting weer is uitgesteld tot maandag.
Ik heb nu dus al vijf weken niet thuis kunnen werken (ik heb voor m'n werk internet nodig), ga al twee maanden over m'n mobiele dataverbruik heen, etc. En het ergste vind ik dat ze mij het gevoel geven dat het allemaal m'n eigen schuld is. Een simpel 'sorry' kan er niet eens vanaf.
Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht Online.nl
Re: klacht Online.nl
Je lijn is "gekaapt" en door de juiste medewerker te spreken had je binnen twee dagen weer online kunnen zijn. Maar goed, daar heb je nu niks aan. Vraag of ze je aansluiting willen escaleren met prio 1. En als ze nog een klachten team hebben, vraag daar dan naar.
Succes
Succes
Re: klacht Online.nl
Bedankt voor je hulp.
Vandaag ben ik - na zes weken - eindelijk weer aangesloten. Een medewerker raadde me aan om een schadevergoeding in te dienen en dat ga ik ook zeker doen
Vandaag ben ik - na zes weken - eindelijk weer aangesloten. Een medewerker raadde me aan om een schadevergoeding in te dienen en dat ga ik ook zeker doen