LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht over speurders

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hel2008

klacht over speurders

Ongelezen bericht door hel2008 »

wie heeft er nog meer klachten over speurders.nl sinds een aantal dagen wat ik ook doe met plaatsen van een advertentie worden mijn advertentie meteen weer verwijderd.

Ik weet voor de volle 100% zeker dat ik ze in de juiste rubriek plaats en toch worden ze verwijderd.

maar ze strijken wel de kosten van het plaatsen van de advertentie op en als je ze mailt krijg je geen antwoord.

zijn dit achterlijke oplichtings praktijken die speurders nu doet om zo geld te verdienen!

of weet iemand waar ze mee bezig zijn die gasten van speurders.nl

Wat kan hier aan gedaan worden!!!!

Jacques Binkhorst

Re: klacht over speurders

Ongelezen bericht door Jacques Binkhorst »

Ook ik heb nu 2x de ervaring met speurders.nl en ben hierdoor bijna 100 euro kwijt!
Een mail van hun met de vermelding dat als ik een verwijzing naar mijn website wil ik 3 euro extra moet betalen.
Ik heb echter alle opties betaald inclusief website vermelding bij elkaar 47,75 euro maar helaas verwijderd en, weg geld.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken, mail we wachten...............

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

de gratis advertentie's geven zelden problemen, zowel bij Speurders als Marktplaats dus ik plaats liever opnieuw dan dat ik kosten maak om boven te blijven!

Dus neem de gratis versie....

Jacques Binkhorst

Ongelezen bericht door Jacques Binkhorst »

Na bellen en zoeken heb ik het volgende telefoonnummer gevonden en gebeld met speurders 0900-0400288 á 0,80ct per minuut en ze hebben het nagekeken, hun excusses aangeboden en als het goed is staat hij straks weer online, dus ik wacht af...

Ja hij staat er weer,dus mailen helpt niet maar bellen wel.

ron1

Ongelezen bericht door ron1 »

Deze site heeft het loodzwaar tegenover Marktplaats, als ik zo eens kijk komen er zeer weinig mensen op speurders.Waardoor de advertentieinkomsten ook afnemen, ik voorspel dat deze afdeling van de Telegraaf binnen 2 jaar pleite is als het zo doorgaat.Heb maar 1 advies, naar MP gaan.

Gesloten