LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Tiscali

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
spatje

Klacht over Tiscali

Ongelezen bericht door spatje »

In december 2003 heb ik via de computer een abonnement voor een internet verbinding bij Tiscali afgesloten.

Twee maanden daarna beeindigde mijn relatie en ging ik verhuizen. Ik had toen Tiscali gemaild met o.a. de mededeling dat ik mijn abonnement wilde beeindigen en hoe ik dat kon doen. Ik kreeg geen reactie.

Eind november 2004 kreeg mijn ex een reactie in de vorm van een rekening van tiscali binnen van 150 euro, later 250 of ik deze wilde betalen. Adreswijziging niet doorgekomen.

In december 2004 heb ik na telefonisch contact (45 min wachten) schriftelijk aangetekend opgezegd. Deze brief zijn ze kwijtgeraakt. Nog een keer gefaxt..nooit antwoord gehad.

Ik ben nooit aangesloten geweest bij Tiscali heb de spullen in verpakking bij de aangetekende brief meegestuurd, maar heb wel een electronische handtekening gezet. Geen contract met voorwaarden van toen (2003) in mijn bezit?? Krijg deze ook niet als ik er om vraag.

Nu 2 jaar later. 250 betaald voor niets. Nu weer een rekening van 400 euro. Ik vind het niet eerlijk. Ik moet betalen terwijl ze zien dat ik nooit aangesloten ben geweest en ze ontzettende slechte/onvolledige service verlenen. Er is pas 8 dec 2005 mijn abonnement opgezegd!!

Ik wil graag weten wat ik kan doen om die laatste 400 euro niet te betalen. De rekening komt al van de incasso. Advocaat inschakelen en hoe? Ik vind erg onterecht om te betalen, los van het feit dat ik het ook niet in een keer heb.

Ze hebben mijn mail niet beantwoord m.b.t. opzegging en mijn adres niet veranderd, mijn klachtenbrief niet beantwoord, mijn contract niet opgestuurd waarin staat hoe ik moet opzeggen en met welk termijn, elke vraag mij verwezen naar de incasso, terwijl zij zeggen dat Tiscali dat moet beoordelen, niet op andere vragen ingaan.

Graag een reactie/oplossing...

Wanhopige consument

remcovv

Re: Klacht over Tiscali

Ongelezen bericht door remcovv »

Ik ben aan het kijken geweest naar een nieuwe aansluiting van Wannadoo. Daarvoor moet ik echter Tiscali opzeggen. Ik ga ze dus bellen want tot mijn schrik zie ik op hun pagina dat je contract stilzwijgend verlengd wordt met je vorige contractduur.

Nu blijk ik dus voor bijna een jaar vast te zitten en kan daar niet onderuit. Volgens de helpdeskmedewerker kan dit omdat dit in de voorwaarden staat. Deze heb ik echter nooit mogen ontvangen aangezien ik het destijds (ook in 2003) via internet heb aangevraagd. Nu staat het in de voorwaarden, maar destijds?? Ik kan het niet meer controleren.

Je kan in elk geval wel opzeggen via de telefoon. Dat heb ik dan ook gelijk gedaan. Ik zie net op mijn email dat dit bevestigd wordt.

Wat betreft Wanadoo lees ik nu trouwens wel wat minder positieve dingen in het forum. Tiscali is in elk geval snel bereikbaar en in staat me te helpen (in dit geval).

Gesloten