| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht Speurders.nl
Klacht Speurders.nl
OOk ik onder vind klachten van speurders,
Ik ben al ruim en jaar geblokkeerd, zonder reden of dat ze er bewijs voor hebben.
op mail reageren ze niet als je belt dan zeggen ze dan moet je via de site en mail sturen,
zo gezegd zo gedaan nou zins 2 weken geleden kreeg ik en afgekapt mailtje terug waar ik en jaar heb op moeten wachten.
de reden volgens speurders is dat mijn Ip geblokkeerd is, dat ik me schuldig hebben gemaakt aan oplichting,
ik ben hier zo boos over dat dit gezegd word,
heb gevraagd of ze er bewijs van hebben maar daar geven ze mij geen antwoord op,
om dat er geen bewijs is en dat wat speurders me komt melden is het gewoon puur onzin
ook heb ik van de politie geen bericht over gehad dat ik me schuldig zou hebben gemaakt aan oplichting.
om dat het Niet zo is .
-
Zie mail :
Geachte mevrouw, meneer,
Bedankt voor uw reactie. Helaas is het niet mogelijk uw ip-adres te
deblokkeren aangezien het indertijd geblokkeerd is i.v.m. oplichting.
Met vriendelijke groet,
Franka
Het Speurders.nl Team
http://www.speurders.nl
---------
Ik vraag me wel eens af waar halen ze die onzin vandaan blijk baar vinden ze het heel normaal om
mensen die onschuldig zij zo maar te blokkeren
wie heeft er nog meer problemen met deze website ( speurders.nl )
Ik ben al ruim en jaar geblokkeerd, zonder reden of dat ze er bewijs voor hebben.
op mail reageren ze niet als je belt dan zeggen ze dan moet je via de site en mail sturen,
zo gezegd zo gedaan nou zins 2 weken geleden kreeg ik en afgekapt mailtje terug waar ik en jaar heb op moeten wachten.
de reden volgens speurders is dat mijn Ip geblokkeerd is, dat ik me schuldig hebben gemaakt aan oplichting,
ik ben hier zo boos over dat dit gezegd word,
heb gevraagd of ze er bewijs van hebben maar daar geven ze mij geen antwoord op,
om dat er geen bewijs is en dat wat speurders me komt melden is het gewoon puur onzin
ook heb ik van de politie geen bericht over gehad dat ik me schuldig zou hebben gemaakt aan oplichting.
om dat het Niet zo is .
-
Zie mail :
Geachte mevrouw, meneer,
Bedankt voor uw reactie. Helaas is het niet mogelijk uw ip-adres te
deblokkeren aangezien het indertijd geblokkeerd is i.v.m. oplichting.
Met vriendelijke groet,
Franka
Het Speurders.nl Team
http://www.speurders.nl
---------
Ik vraag me wel eens af waar halen ze die onzin vandaan blijk baar vinden ze het heel normaal om
mensen die onschuldig zij zo maar te blokkeren
wie heeft er nog meer problemen met deze website ( speurders.nl )
Re: Klacht Speurders.nl
Ook U? Ik ook Dan?
Als u dit bestrijdt dan staat u de weg naar de rechtbank open.
Ik Kan er veder ook niks aan doen, ik kan wel blijven mailen naar speurders.Frantic2 schreef:Ook U? Ik ook Dan?
maar niks help om mij ip te deblokeren.
die mensen nemen me gewoon niet serieus
-
Speurders.nl
Beste henkie35,
Naar aanleiding van uw bericht heb ik diverse mailcorrespondentie gehad met u. Ik hoop dat het correct en naar tevredenheid is opgelost.
Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Franka
Het Speurders.nl Team
Naar aanleiding van uw bericht heb ik diverse mailcorrespondentie gehad met u. Ik hoop dat het correct en naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Franka
Het Speurders.nl Team
-
Guardian72
- Contacteer:
Is dit opgelost?
Henkie?
Als men suggereert dat een gebruiker van een IP adres een oplichter is - moeten ze dit bewijzen - anders maken ze zich schuldig aan smaad/laster.
Henkie?
Als men suggereert dat een gebruiker van een IP adres een oplichter is - moeten ze dit bewijzen - anders maken ze zich schuldig aan smaad/laster.
hoezo smaad? zij publiceren dit toch niet, dat doet henkie zelf.
Niemand is verplicht om je toe te laten tot zijn of haar website dacht ik toch! Speurders wil hem niet hebben dan kan je op je kop gaan staan maar je hebt nergens recht op!
Niemand is verplicht om je toe te laten tot zijn of haar website dacht ik toch! Speurders wil hem niet hebben dan kan je op je kop gaan staan maar je hebt nergens recht op!
-
Guardian72
- Contacteer:
Zij mailen dat de gebruiker - althans zijn/haar IP adres - geblokkeerd is ivm oplichting.Frantic2 schreef:hoezo smaad? zij publiceren dit toch niet, dat doet henkie zelf.
Dus - je zou kunnen stellen dat MP de gebruiker uitmaakt voor oplichter.
Op zich is het niet gek dat iemand die dat verwijt krijgt - vraagt om verduidelijking, danwel bewijs dat hij daadwerkelijk schuldig is aan oplichting.
Puur en alleen een IP blokkade is 100% zinloos, zolang er dingen zijn zoals proxies, IP spoofing etc.
Het probleem is nu opgelost,
heb me verhaald gedaan hoe de vork in de steel zit,
wat het probleem is bij speurders is dat speurders alleen naar 1 verhaal luistert en niet naar 2,
iemand die en klacht doet via speurders die nemen ze serieus het blijkt ook dat ze pesterijen serieus nemen,
en daar was ik de dupe van,
maar er is geen bewijs van de tegen partij
maar ik wil ook via deze weg speurders bedanken dat mij ip blokkade er af is,
sorry voor mij uiting
heb me verhaald gedaan hoe de vork in de steel zit,
wat het probleem is bij speurders is dat speurders alleen naar 1 verhaal luistert en niet naar 2,
iemand die en klacht doet via speurders die nemen ze serieus het blijkt ook dat ze pesterijen serieus nemen,
en daar was ik de dupe van,
maar er is geen bewijs van de tegen partij
maar ik wil ook via deze weg speurders bedanken dat mij ip blokkade er af is,
sorry voor mij uiting
Na het mail contact die we hadden ivm met debokeren van me ipSpeurders.nl schreef:Beste henkie35,
Met vriendelijke groet,
Franka
Het Speurders.nl Team
ben ik wel tevreden,
maar ik ben niet te vrede hoe jullie met de klachten om gaan,
jullie kondigen aan dat jullie klachten serieus nemen !!
het blijkt dat jullie de categorie mensen serieus nemen die uit het niets en uit pesterijen lopen te klagen serieus nemen,
maar iemand die en serieus klacht komt melden daar word amper na gekeken,
ik ben al dagen aan het mailen na de deblokade ivm en andere klacht,
en u schrijft wel in deze topic van het forum ( Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag. ) Maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen
Huh? Eerst dank u wel en dan een trap NA? Misschien moet u eens leren om iets met rust te laten.....
Ga aub op een andere site adverteren, er zijn er Zat!
Ga aub op een andere site adverteren, er zijn er Zat!
Complete onzin, omdat ze dit alleen aan de eigenaar van dat IP adres melden, en dit niet openbaar maken. Er is dus geen sprake van smaad of laster. Juridisch valt er helemaal niets te winnen hier.Als men suggereert dat een gebruiker van een IP adres een oplichter is - moeten ze dit bewijzen - anders maken ze zich schuldig aan smaad/laster.
Gelukkig is Henkie nu geholpen, maar ook al zou Speurders hem weigeren omdat zij de naam Henkie niet leuk vinden, dan is dat in hun recht.