LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
joke58
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2008 15:45

klacht ziggo

Ongelezen bericht door joke58 »

Hallo
wij kunnen onze dochter in hengelo niet bellen sinds hun overgestapt zijn op alice wij krijgen steeds de in gesprek toon
het ligt niet aan alice want dat heeft onze dochter nagevraagt

ziggo doet hier niets mee wij weten het ook niet meer

Fam van der Mark

telefoon 038-3320055

email [email protected]

Rakkertjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2008 11:03

Re: klacht ziggo

Ongelezen bericht door Rakkertjes »

Sinds de overgang naar Ziggo in Mei is het een ramp met internet, telefoon en tv. klanten service zitten volgens mij kleuters die je niet kunnen helpen, telefoon hoor ik constant een echo, mensen kunnen mij merendeels niet bereiken, internet verbinding die er om de haverklap eruit ligt noem maar op, je kan blijven bellen, mailen maar er komt geen verbetering terwijl ze het wel met de consumentenbond hadden afgesproken, lange tijd wachten eer dat je geholpen wordt bij de helpdesk, als je dan eindelijk iemand krijgt die beheersd dan weer niet goed de Nederlandse taal, je begrijpt het al, gesprek over mijn klachten worden niet begrepen door die persoon. schandalig dit allemaal dat er maar geen verbetering komt, ook sinds de fusie is ineens mijn telrek met 20,00 per maand omhoog gegaan, terwijl ik niet meer bel als anders, vragen om opheldering heeft geen zin want je krijgt er simpelweg geen antwoord op, kijk ik bij mijn factuur dan staat hij pas volledig met de gebelde nummers als ze het geld binnen hebben, niet eerder, je krijgt eerst het bedrag te zien en zodra ze gevangen hebben dan pas komt de orginele factuur met de nummers erop. ook geen oplossing voor dit. ik denk er nu serieus over om over te stappen naar een andere provider, ben het nu echt zat aan het worden met ziggo. een tip voor ziggo, zet ervaren mensen bij de helpdesk en die ook nog vloeiend Nederlands kunnen spreken!!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: klacht ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

zet ervaren mensen bij de helpdesk en die ook nog vloeiend Nederlands kunnen spreken!!
Dat het niet vloeiend gesproken wordt vind ik niet erg, als ik maar wel kan verstaan wat ze zeggen. Belangrijker is dat ze Nederlands begrijpen.
Als uw vraag niet begrepen wordt, dan wordt deze ook niet opgelost.

semperon
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:09

Re: klacht ziggo

Ongelezen bericht door semperon »

ik ben zelf over gestapt van ziggo naar kpn en heb mijn oude nummer meegenomen.
ook ik heb het probleem dat niemand die een ziggo aansluiting heeft mij kan bellen. voor de rest iedereen wel, alleen ziggo abonnees niet, om gek van te worden

Rakkertjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2008 11:03

Re: klacht ziggo

Ongelezen bericht door Rakkertjes »

Dat het niet vloeiend gesproken wordt vind ik niet erg, als ik maar wel kan verstaan wat ze zeggen. Belangrijker is dat ze Nederlands begrijpen.
Als uw vraag niet begrepen wordt, dan wordt deze ook niet opgelost

Ik vindt dat als ik ergens mee geholpen moet worden wel dat ze vloeiend Nederlands moeten praten anders begrijpen we mekaar niet, om nu alles 4x te herhalen wat de klacht is en dan niet opgelost kan worden door het niet begrijpen van de medewerker vindt ik te ver gaan!

Diedel
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2008 21:27

Re: klacht ziggo

Ongelezen bericht door Diedel »

Ik heb zelf ook problemen gehad met Ziggo na omzetting vanaf @Home. De klantenservice kun je niet echt "klantenservice" noemen (enkele uitzonderingen daargelaten) en zeker geen helpdesk! Mijn modem was niet meer online te krijgen. De vreemdste oplossingen werden aangedragen, o.a. zelfs dat "zij konden zien dat mijn kabels niet goed waren" (was niets mis mee). Het probleem was simpelweg dat op mijn naam een verkeerd merk modem geregistreerd stond, na aanpassing van het MAC-adres had men nog 1 cijfertje vergeten in te voeren; vreemd dat je dan geen verbinding krijgt! Uiteindelijk heb ik mijn klacht en verzoek om vergoeding van gemaakte telefoonkosten ingediend, zowel via de website als via Webcare ([email protected]). Werd snel geaccepteerd en ik werd door Peter van Webcare zelfs teruggebeld zonder dat ik daarom gevraagd had.
Een medewerker van de Klantenservice gaf trouwens zelf aan dat zij verdienen aan elk telefoontje dat ze krijgen. Deskundigheid heeft men hier over het algemeen niet, zelfs een scherm aflezen is soms blijkbaar te moeilijk. Hier ontstaan volgens mij de grootste problemen.

Gesloten