LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
maartenkroeske
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 17:00

Klacht Ziggo

Ongelezen bericht door maartenkroeske »

Beste Lezer,

2 jaar geleden zijn we door een huis aan huis verkoper benaderd om over te stappen naar Casema (inmiddels Ziggo).
De verkoper deed ons een aanbieding om over te stappen naar Casema internet, bellen en digitale televisie.
Hierbij werd ons verteld dat de volledige installatie gratis is. Wij hebben specifiek gevraagd of dat ook geld voor draadloos internet, aangezien wij alleen beschikken over een laptop met draadloos netwerk. Vervolgens werd ons verteld dat dit tevens onder de volledige installatie valt.

Tijdens de installatie d.d. 18 oktober j.l. kregen wij tot onze grote verbazing van de installateur van de firma Schuuring, in dienst van Casema, te horen dat onder Casema/Zigoo “volledige installatie” geen installatie van draadloos internet valt.

Naar veel mail- en telefonisch contact werd dit bedrag door Casema kwijt gescholden. Nu krijgen we zo'n 2 jaar later opnieuw de factuur binnen alleen nu van Ziggo.

Vervolgens stuur ik 3 maal een e-mail naar Ziggo en krijg daarop geen enkele reactie. Vervolgens probeer ik te bellen en sta ik een half uur in de wacht zonder iemand te spreken te krijgen. Na nog een aantal keer bellen (en hoop extra kosten) krijg ik eindelijk iemand te spreken die aangeeft dat ik het bedrag alsnog moet gaan betalen.

Waar het nu op neer komt is dat wij alsnog de 79,- moeten betalen incl extra incasso kosten, terwijl ons door Casema beloofd is dat dit bedrag niet betaald zou hoeven worden.

Advies als je overweegt over te stappen, kies in ieder geval NIET VOOR ZIGGO.

Ik heb nog nooit bij een bedrijf zulke slechte service ontvangenl

Vr gr

Maarten Kroeske

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Klacht Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Maarten kroeske,

Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent de kosten voor de router. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam


Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle

Gesloten