LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
barryboef
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mar 2007 18:12

KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.

Ongelezen bericht door barryboef »

WIE KAN MIJ AAN HET ADRES HELPEN VAN KLACHTEN OF GESCHILLEN COMMISIES INTERNET-KPN.


BARRYBOEF

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Geschillencommissie KPN

Daarvoor moet u met Google intikken
"Geschillencommissie Telecom"
Tikt u daarna op checklist en beantwoord u de vragen dan zult u wellicht daar uw antwoord vinden.

Komt u er niet uit dan even een tegenbericht hier op deze site

Grootvader
(wat heeft u grote ogen)

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.

Ongelezen bericht door Mickey D »

Als u de interne klachtbehandeling van de KPN bedoelt, dan belt u 0800-0505, kiest voor optie 1 (KPN), optie 1 (privé gebruik), optie 5 (overig) en optie 4 (overig). Dan wordt u gevraagd uw onderwerp in te spreken, maar als u niets zegt wordt u net zo goed behandeld.
Dan krijgt u een medewerker aan de telefoon die uw klacht kan opnemen. U krijgt dan waarschijnlijk na een dag of 10 een brief dat u gebeld gaat worden over uw klacht, want het schijnt bij die afdeling druk te zijn Hoe zou dat nou komen?). Noteer de naam van de medewerker, want de KPN zou daar naar kunnen vragen! Zelfs nog als de klacht uitbehandeld lijkt, is mijn ervaring.
Of natuurlijk op http://www.kpn.com, kiezen voor 'klantenservice', 'contact' en dan 'wilt u een klacht indienen?', dan kunt u via een webformulier een klacht insturen. Vergeet dan niet vóór het verzenden de tekst even te kopieren in een tekstbestand, zodat u die tekst naderhand nog kunt inzien.

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.

Ongelezen bericht door lammertc »

Houd er rekening mee dat interne terugbelacties van KPN (door drukte?) niet altijd worden uitgevoerd. Kennis van KPN helpdesk is ook niet altijd even groot. En Ja, noteer zoveel mogelijk gegevens, het kan je schelen bij schadevergoedingen als je een goed onderbouwd verhaal hebt.
Sterkte

barryboef
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mar 2007 18:12

Re: KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.

Ongelezen bericht door barryboef »

Op mijn vraag per brief aan Planet internet en ook aan KPN.
Hoe /wanneer/en aan wie ik toesteming had gegeven om mijn abonnement internet met vaste telefoonaansluiting 14,95 permaand de laatste 2,5 maanden omtezetten in internet zonder telefoon 40,00 permaand Einde contract planet internet 12 april.
Einde contract KPN 12 april.
Antwoord PLANET .
Op u verzoek beeindig ik onze relatie per direct.
ondertekent
Onno Benninga
Commercieel Menager
Antwoord KPN.
Ik moet een contact persoon bellen.
Dat heb ik al meerdere keren probeerd maar ik die persoon maar niet tepakken.
barryboef.

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.

Ongelezen bericht door lammertc »

kijk ook op
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1781403
hier staat een verhaaltje van KPN (waar ze zich dus trouwens zelf niet aan houden) over je rechten en schadevergoeding.
verdeeld in drie hoofdstukken

A. Recht om voorlopig te stoppen met betalen
B.Opzeggen (zgn. ontbindingsrecht)
C. Schadevergoeding

Gesloten