Vanaf Augustus 2008 is Ziggo bezig om van mijn rekening een bedrag van bijna 100 Euro (vreemd genoeg verandert dat bedrag enigszins)zonder verdere uitleg af te boeken. Dit bedrag heb ik systematisch weer terug laten storten terwijl ik probeerde met Ziggo in contact te komen (zonder effect). Na een paar maanden hielden de afboekingen op (andere rekeningen aan Ziggo bleef ik netjes betalen).
Na een uitzending van Radar waarin werd verteld dat er zeer veel klachten over Ziggo zijn, dacht ik: even afwachten, misschien wordt de boel opgeschoond. In december had ik een extraatje, heb online gekeken bij Ziggo en het volledige openstaande bedrag betaald: ik had er domweg geen zin meer in, alle ergenis etc.
Groot is mijn verrassing wanneer ik eergisteren (9 februari) ineens een mijnheer van het incassoburo van Ziggo aan de telefoon krijg. Deze mijnheer houdt bij hoog en laag vol dat ik een openstaand bedrag heb van 98,55 Euro.... Op mijn protest zei hij alleen maar dat hij van de incasso was (en dus verder niets kon doen). Hij zou me wel een mailtje sturen zodat ik het zelf na kan kijken...Hun boekhouding klopt niet, en IK moet dat aantonen????
Mailtje afgewacht, maar daar staat droog: factuurnr en openstaande schuld. Ik mag het controleren op mijn Ziggo.
Echter op mijn Ziggo staat géén openstaand bedrag....noch zijn de betreffende factuurnummers terug te vinden.....
Ik krijg onderhand de indruk dat men bij Ziggo gewoon rekeningen kan verzinnen, er een factuurnummer aanplakt en vervolgens opstuurt.
Duidelijkheid over waarvóór je nu eigenlijk betaalt is ver te zoeken.
Hoe kan ik nu wat dan ook bewijzen?
Ik begrijp niet eens hoe Ziggo aan dit bedrag komt.
In december heb ik alles wat openstond betaald omdat ik het toen even kon. Een bedrag van bijna 100 Euro is niet mis als je moet leven van een uitkering.
Kan iemand mij nu vertellen welke stappen ik kan ondernemen tegen Ziggo?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten Ziggo
-
Re: klachten Ziggo
Ook bij ons heeft ziggo ten onrechte een bedrag van 172,00 euro afgetrokken.dit is dus niet weer te krijgen ondanks vele telefoontjes,bezoekjes enz.
De administratie daar heeft een fout gemaakt,we staan ten onrechte in het systeem als hebbende 69,96 internet per maand,terwijl we 19,95 hadden.Hun fout,maar wij kunnen naar onze centen fluiten.
Zelfs ons contract wordt overheengestapt,onder het motto,"wij kunnen niets verder doen,de afdeling administratie keurt eht steeds af,en die kunnen we niet bereiken!". Maw red je er maar mee,weg centen.
Willen nu gaan storneren,maar ben bang dat we dan binnen de korte keren een deurwaarder op onze stoep hebben.
wat moet je nou?
De administratie daar heeft een fout gemaakt,we staan ten onrechte in het systeem als hebbende 69,96 internet per maand,terwijl we 19,95 hadden.Hun fout,maar wij kunnen naar onze centen fluiten.
Zelfs ons contract wordt overheengestapt,onder het motto,"wij kunnen niets verder doen,de afdeling administratie keurt eht steeds af,en die kunnen we niet bereiken!". Maw red je er maar mee,weg centen.
Willen nu gaan storneren,maar ben bang dat we dan binnen de korte keren een deurwaarder op onze stoep hebben.
wat moet je nou?