LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice ver te zoeken!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jumphola
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mei 2011 22:37

Klantenservice ver te zoeken!

Ongelezen bericht door jumphola »

Goedenavond,

Ik heb vorige week een aanbod gehad van de kpn om onze diensten met een jaar te verlengen. Hier zijn wij op in gegaan. Het volgende is afgesproken alles in een standaard pakket met twaalf maanden korting, een jaar lang fox sport en 6 maanden lang de optie onbeperkt bellen altijd gratis. Tevens zou meneer het pakket Hbo opzeggen omdat wij hier niet naar keken , en binnen 48 uur zouden wij gebruik kunnen laken van de opname functie .

Wij vonden dit een goed aanbod en gaven akkoord, en die zelfde persoon heeft deze zelfde aanbieding in orde gemaakt voor mijn schoonouders. Vandaag een bevestigingsmail ontvangen van zowel schoonouders en onszelf en wat schetst mijn verbazing, bij hun klopt alles en bij ons is de helft vergeten , onder andere de korting op fox , onbeperkt bellen en de opzegging van Hbo.

Ik bel dus net naar de "klantenservice" en eerst word ik midden in mijn gesprek zomaar doorverbonden , moet ik opnieuw heel mijn verhaal doen , en als klap op de vuurpijl geeft mevrouw aan dat deze korting niet bestaat. Ik geef vervolgens aan dat ik het in de email voor me heb maar nee hoor mevrouw blijft koppig volhouden dat dit niet kan.

Uiteindelijk kon ze toch de notitie van de collega terugvinden met daarin wat is afgesproken , maar kan ze niets aanpassen voor ons en moeten maar gewoon even wachten tot eind februari .

Ik heb haar aangegeven dat dit niet is wat is afgesproken en ik het graag wil oplossen en het pakket wil wat is toegezegd en niet wil wachten tot eind februari , maar er valt niet met deze dame te praten. Ze verbreekt vervolgens dan oom de verbinding tot mijn grote verbazing .


Vraag me af of dit de normale omgang met klanten is , en of KPN niet beter wat vriendelijke medewerkers kan aannemen ipv zulke personen.

Groet , Nicole

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Klantenservice ver te zoeken!

Ongelezen bericht door bokkel »

Dan bel je terug en maak je alles ongedaan. Zo moeilijk is dat niet. En krijg je daarna weer niet wat je is beloofd dan gewoon alles lekker opzeggen. Iets anders kun je niet doen om je ongenoegen te uiten. Die bedrijven zijn te groot en niemand geeft er iets om. Je bent gewoon "ontevreden klant nummer 10.258741"

jumphola
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mei 2011 22:37

Re: Klantenservice ver te zoeken!

Ongelezen bericht door jumphola »

Dat is wel heel erg simpel vind je niet?

jumphola
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mei 2011 22:37

Re: Klantenservice ver te zoeken!

Ongelezen bericht door jumphola »

Daar zit idd wat in , echter blijft het knagen dat zulke bedrijven van alles kunnen beloven en het niet nakomen. Vrij vervelend .

haantjedevoorste
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jan 2014 15:46

Re: Klantenservice ver te zoeken!

Ongelezen bericht door haantjedevoorste »

Het is idd erg vervelend. Maar opzeggen omdat ze zich niet aan beloften houden is het beste.

Paar jaar terug vroeg ik informatie aan over een alles in 1 pakket. Voordat ik de informatie in huis had, hadden ze me alvast aangesloten en de rekening gestuurd.

Ik mijn ongenoegen ge-uit de ongevraagde abonnement opgezegd (niet betaald uiteraard) en gelijk overgestapt naar een concurrent van ze.

Gesloten