LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLIKPROGRAMMA's

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
speurneus1

KLIKPROGRAMMA's

Ongelezen bericht door speurneus1 »

Voelen meer mensen zich bedrogen door de zogenaamde betaalde e-mails. Al meerdere malen heb ik hen aangeschreven nadat de betalingen wegbleven. In juli heb ik betalingen aangevraagd die nu NOG niet binnen zijn. Na een overvloed aan berichten kwam er een berichtje op de sites dat ze achterliepen maar hard aan het werk gingen. Omdat ik het niet breedt heb stuurde ik hen het onderstaande bericht waarop ik het daaronderstaande antwoord op kreeg:

SUPPORT TICKET SYSTEEM
Afdeling: Algemeen
Aangemaakt: 21/12/2011 12:08 am

Onderwerp: S.O.S

Ticket conversatie
Wed, 21 Dec 2011 12:08am
Hallo,

Ik weet dat jullie liever geen financiële vragen krijgen maar zouden jullie vooral nu in deze donkere tijd, maar vooral dure tijd voor iemand met een uitkering een uitzondering willen maken. Zouden jullie mijn klikprogramma's niet in een keer uit willen keren. Dit zijn: Beleggingsvarken, Geldkoetje, Klikfortuin, Pokkeltie, Toverpost en Verdiensuper. Ik zou het niet vragen als het niet écht heel hard nodig was. Bij de eerste, is de aanvraagdatum al langer dan 5 maanden geleden, de laatsten zijn nog niet zo lang de deur uit.

Ik hoop dat jullie begrip tonen en spoed achter de betaling willen zetten zodat ik ook nog een fijne feestmaand kan hebben.

Alvast bedankt en fijne feestdagen
Wed, 21 Dec 2011 12:59am - P4mSupport .
Helaas maken wij voor niemand een uitzondering.

Als we dit voor u doen moeten we dat voor alle andere leden ook doen.

Wed, 21 Dec 2011 1:28am
Dit gebrek aan medeleven valt me werkelijk zwaar tegen. Ik begrijp niet dat er wél tijd is om telkens nieuwe acties te verzinnen, pop-ups te plaatsen en dergelijke.... en NIET om iemand die hier toch eerlijk voor geklikt heeft, haar inkomsten eerlijk verdiend en al sinds juli wacht- niet uit de brand te helpen met Kerst.

Natuurlijk heb ik met bovenstaand bericht opnieuw mijn ticket geopend maar heb hier nog geen bericht op gekregen. Ik twijfel intussen zeer of het niet een grote oplichtersbende is die verdient aan het aanklikken van de banners van bekende bedrijven als onder andere Wehkamp, Conrad, Media Markt en dergelijke. Ik vraag me af of deze bedrijven het met deze gang van zaken eens zijn.

Bob Schurkjens

Re: KLIKPROGRAMMA's

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Uit uw bericht maak ik op dat u inmiddels de buik vol heeft van Pokkeltie, terwijl zij beweren dat dat niet zo is: http://www.pokkeltie.nl/pages/index.php?refid=

Het lijkt me verstandig om uw verlies te nemen en het komende nieuwe jaar aan iets positievers te beginnen.

electomonteur

Ongelezen bericht door electomonteur »

het probleem is dat p4m waar deze site onder blijkt te vallen al bekend is als niet betalen

het vervelende is dat de tussen personen en adverteerders niet kunnen doen hieraan

in hun opzicht doet p4m niet verkeerd
hun leveren de afgesproken data aan

het enigste wanneer er wat aan word gedaan is als er overmoedig veel valse data word aan geleverd

dan krijgen ze ook niet meer uitbetaald van de adverteerders
probleem is dan dat ze geen enkel lid meer kunnen betalen
en dat iedereen dan kan fluiten naar zijn geld

een proces aan spannen gaat ook niet hun beweren dat het virtueel geld is en pas echt geld word als het op je rekening staat en er tot aan dat moment geen recht op heb

speurneus1

Dus eigenlijk zou p4m een prima onderwerp voor opgelicht zijn.

electomonteur

ja vrees van wel
weet alleen niet of het nut heeft aan gezien het altijd virtueel geld is en je op die manier geen recht er op heb
je kan dat virtuele geld namelijk ook voor promotie gebruiken
p4m zal ook gaan beweren dat het daar voor bedoeld is

speurneus1

Of de bekende bedrijven die hierdoor in een slecht daglicht komen staan ook zo zouden denken???

electomonteur

in welk op zicht bedoeld u dat

de bedrijven die wel netjes betalen mogelijk

die zullen misschien blij zijn als p4m uit de markt word gegooid maar de kas is erg klein
en de andere bedrijven/hobby sites zullen eerlijk gezegd misschien niet blij zijn met aandacht voor de slechte cq rotte kies in het gebied maar of het wat oplevert is natuurlijk vraag 2
zo wel voor u als de ander soort gelijk wel betalende site's

Gesloten