Je kent ze wel de websites die beloven dat als jeje inschrijft als gewoon particulier of als webmaster van een websites dat je honderden Euro's kan verdienen.
Op dit moment zijn er een aantal personen die onderzoek doen naar Kliks.nl en Tradedoubler. Wij willen graag weten van u wat uw ervaringen zijn met Kliks.nl en Tradedoubler.nl.
Naar onze mening is er helemaal niet zo veel geld te verdienen als deze bedrijven suggereren. Ook de voorwaarden zijn op zo'n manier opgesteld vaak dat de "affiliate"/"promotor" bijna niets of helemaal niets ontvangt aan het einde van een maand of een kwartaal.
Wij zetten dus al grote vraagtekens bij of dit soort bedrijven of ze de bedragen die zij ontvangen van de adverteerders niet compleet in eigen zak steken.
Laat astublieft op dit topic weten welke gedachtes u hebt over dit soort diensten op het internet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kliks.nl en Tradedoubler vreemde zaakjes...
Re: Kliks.nl en Tradedoubler vreemde zaakjes...
heb een tradedoubler account, en op mijn site staan.
Heb echter wel diverse keren geld bijgeschreven zien worden op mijn account, (amex)maar nog nooit op mijn rekening overgemaakt er moet namelijk eerst een bepaald bedrag worden bereikt (50 EURO).
Laatst kocht mijn vriendin via mijn site (via link van tradedoubler) een dell, maar deze transactie is nooit bijgeschreven in mijn accountoverzicht. Ik was aanwezig tijdens het bestellen en heb voor de order eerst alle oude cookies gewist en daarna op een schone pc de order geplaatst met normale beveiligingsinstellingen met ie 6.0
Maar helaas is de 1,5 a 2 % provisie nooit bijgeschreven.
Heb echter wel diverse keren geld bijgeschreven zien worden op mijn account, (amex)maar nog nooit op mijn rekening overgemaakt er moet namelijk eerst een bepaald bedrag worden bereikt (50 EURO).
Laatst kocht mijn vriendin via mijn site (via link van tradedoubler) een dell, maar deze transactie is nooit bijgeschreven in mijn accountoverzicht. Ik was aanwezig tijdens het bestellen en heb voor de order eerst alle oude cookies gewist en daarna op een schone pc de order geplaatst met normale beveiligingsinstellingen met ie 6.0
Maar helaas is de 1,5 a 2 % provisie nooit bijgeschreven.
Ik zet daar inderdaad ook mijn vraajtekens bij. Ik heb zelf op een website al zeker 3/4 jaar diverse linken staan via kliks.nl/affiliate.nl. Als ik echter naar de statistieken kijk verdien ik er vrijwel niets mee.
Als ik naar de kliks kijk wordt er wel geklikt. Ik kan echter niet controleren of er daadwerkelijk besteld wordt enzo...
Als ik naar de kliks kijk wordt er wel geklikt. Ik kan echter niet controleren of er daadwerkelijk besteld wordt enzo...
ik doe mee, ik heb ook nog nooit iets gestort of bijgeschreven gekregen, wel genoeg kliks gegenereerd.
Ik ben er zeker van (ik was de gebruiker zelf) dat er besteld is.....
Mr. T.
De banners gaan dus van mijn sites af.....
Dank voor het onderwerp, ik dacht al dat het aan mij lag!
Ik ben er zeker van (ik was de gebruiker zelf) dat er besteld is.....
Mr. T.
De banners gaan dus van mijn sites af.....
Dank voor het onderwerp, ik dacht al dat het aan mij lag!
-
Hallo,
Ik heb een songteksten site met ruim 150.000 bezoeker per maand en ik heb er voor gekozen om dus mijn banners en adverteerders via tradedoubler.com laten te lopen.
En ik krijg dus heel vaak uitbetaald van tradedoubler.com komt vanuit zweden waar het bedrijf dan ook zit. In het begin van de songteksten site had ik alles via kliks.nl en die betalen niks! Je account wordt soms gewoon stop gezet of er wordt voor gezorgt dat je niet meer kan inloggen. En dan mail je er achter aan zeggen ze van ja sorry het beste is gewoon om een nieuw account aan te maken maar je bent wel al je gespaarde geld kwijt.
Ik wil alle vragen die radar heeft over kliks en tradedoubler graag komen en/of via mail beantwoorden!
Pascal - www.song-teksten.com
Ik heb een songteksten site met ruim 150.000 bezoeker per maand en ik heb er voor gekozen om dus mijn banners en adverteerders via tradedoubler.com laten te lopen.
En ik krijg dus heel vaak uitbetaald van tradedoubler.com komt vanuit zweden waar het bedrijf dan ook zit. In het begin van de songteksten site had ik alles via kliks.nl en die betalen niks! Je account wordt soms gewoon stop gezet of er wordt voor gezorgt dat je niet meer kan inloggen. En dan mail je er achter aan zeggen ze van ja sorry het beste is gewoon om een nieuw account aan te maken maar je bent wel al je gespaarde geld kwijt.
Ik wil alle vragen die radar heeft over kliks en tradedoubler graag komen en/of via mail beantwoorden!
Pascal - www.song-teksten.com