LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koffie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
elnuar

koffie

Ongelezen bericht door elnuar »

Naar aanleiding van een ander topic over het verwijderen van een spelletje van de pc en ik daar een andere naar mijn idee interessante discussie naar voren komen over geinstalleerde software, licenties, enz. Lijkt mij het handig om even in een nieuw topic verder te gaan, zonder het oude topic verder te verstoren.

Ik ben zelf ook een van de personen die bij een nieuwe pc geen voor ge-installeerde software nodig heeft om met een machine bezig te gaan en de software die ik gebruik is volledig gratis. Daarnaast laat ik vaak toch weer wel de herstel-partitie bestaan en die software ook, omdat ik het voor gamen soms wel iets makkelijker vind en er nog redelijk wat game-software is die uitgaat van MS-besturings systeem :(

Maar het meeste is erg goed te doen met andere software dan waar je naar mijn idee te veel voor betaalt. Dat vind ik zelf vooral het grootste probleem. Ik heb er zelfs geen probleem mee om te betalen voor software, maar dan wil ik wel graag dat het gewoon werkt en geen (of zeer weinig) bugs heeft.

berndv

Re: koffie

Ongelezen bericht door berndv »

Mooi verhaal.

Snap alleen niet echt wat je hier nu mee wilt.

Software is duur. Te duur? Er is een prijs voor gemaakt. Voor bijna ieder duur pakket is er ook een gratis/goedkoop alternatief.

Niemand verplicht je om windhoos te gebruiken

Niemand verplicht je om office te gebruiken.

Dus wat wil je met je topic duidelijk maken?

elnuar

topic was aangemaakt om eigenlijk te proberen een discussie uit een ander topic te trekken er daarover verder te gaan, dat lijkt alleen niet los te willen komen ;-)
Zie wel dat dit topic gelezen wordt, maar niet gereageert...

En soms ben je wel verplicht om windhoos te gebruiken... Als ik wil gamen, kan ik er helaas niet omheen (of niet altijd).
En een office pakket heb je toch zeker nodig (naar mijn idee), maar niet MS Office, ik gebruik zelf ook Libreoffice ;-)
En zelf heb ik er ook geen probleem mee om te betalen voor software, maar dan wil ik wel graag goed werkende en veilige software ;-)

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

elnuar schreef:Zie wel dat dit topic gelezen wordt, maar niet gereageert...
Ja, als je over koffie als onderwerp begint.

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

Als je een discussie wilt zal je ook moeten komen met een vraag of een stelling. Niet een verhaaltje vertellen.

Als je dan ook nog eens over "windhoos' begint vraag je ook niet meer om een serieuze benadering.

elnuar

@Winterman: wel goed lezen, ik ben niet begonnen over windhoos ;-)

En mijn titel koffie slaat ook op wat in het andere topic werd genoemd.
Heeft ook iets te doen met betalen voor software-licentie en dat het later teruggehaald zou kunnen worden en koffie niet.

Daarnaast is het ook wel een onderwerp wat van mij met een bakkie koffie erbij gevoerd mag worden ;-)

CB

Ongelezen bericht door CB »

elnuar schreef:@Winterman: wel goed lezen, ik ben niet begonnen over windhoos ;-)

En mijn titel koffie slaat ook op wat in het andere topic werd genoemd.
Heeft ook iets te doen met betalen voor software-licentie en dat het later teruggehaald zou kunnen worden en koffie niet.
En is het nu de bedoeling, dat wij gaan zoeken naar die betreffende topic, om zo te achterhalen wat jij met de titel Koffie bedoeld? Zo ja, dan begrijp ik wel waarom je de discussie niet op gang krijgt.

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

elnuar schreef:@Winterman: wel goed lezen, ik ben niet begonnen over windhoos ;-)
Nee, maar je neemt het probleemloos over om ook "grappig" te zijn. Niet de beste manier om een discussie te inspireren.

Waarom zou iedereen het andere topic gelezen hebben?

Gesloten