LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kopen bij de webshop van Planet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nieuwenhuysen
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2006 15:25

kopen bij de webshop van Planet

Ongelezen bericht door nieuwenhuysen »

Begin december 2005 was mijn modem kapot. Toevallig had Planet net een mooie aanbieding. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst was de modem uitverkocht. Voorlopig niet leverbaar, maar ik kon mijn bestelling ook niet annuleren. Naar de KPN-winkel, daar een modem gekocht. Ze hielpen om de klantenservice te vinden. Advies: laat die modem maar komen en stuur hem daarna terug, dan krijg je je geld weer terug.

Na 4 weken kwam de modem en ik stuurde hem terug en kreeg netjes een bewijs van terugzending. Het bedrag van de modem is nooit van mijn rekening afgeschreven. Nu in juli 2006 wil Planet het geld van de modem per incasso innen. De afdeling die de rekening stuurt kan/wil niet uitzoeken of de rekening terecht is. Ik moet gewoon betalen en daarna maar proberen mijn geld terug te krijgen. Dit vind ik niet terecht en gezien de slechte en onbereikbare administratie zie ik dat helemaal niet zitten.

Ik krijg nu aanmaningen per email waar geen adres bij zit. Ik was altijd wel tevreden over Planet, maar wat ik hier nu mee aan moet, weet ik echt niet! Iemand suggesties?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: kopen bij de webshop van Planet

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

In de moderne wet is het "eerst betalen en dan klagen" maar of je daar beter van wordt....

Gesloten