LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koppelverkoop Versatel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ThomasJ

Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door ThomasJ »

Hallo,

Ik verbaas me erover hoe makkelijk Versatel weg komt met je reinste koppelverkoop! Mijn gehandicapte broer volgt graag voetbal, maar internetten lukt hem niet. Om nu de eredivisie te blijven volgen is hij verplicht een ADSL abonnement met Internet af te sluiten om alleen maar het voetbal te kunnen volgen!! Koppelverkoop! Je hoort toch ook alleen voor het voetbal te kunnen kiezen zonder Internet? Zo zijn er momenteel wel meer zaken die volgens mij niet kunnne, maar gek genoeg hoor je er niets over en straks sluit iedereen lekker een abonnement af bij Versatel voor 39,95 p/m.. en volgend jaar.. hoe duur is het dan? Ik ben benieuwd naar jullie mening, en ik hoop dat er eens wat meer protest hiertegen komt en dat de OPTA ingrijpt..

groet,
Thomas J.

dorien

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door dorien »

Wij willen dus wel graag het produkt adsl en voetbal zeker het eerste jaar scheelt het ons veel geld, we hebben nu upc kabel en canal plus.
Maar helaas ik deed de postcode check en helaas het bewuste abonnement kunnen wij niet krijgen. Alles is beschikbaar alleen die ene aanbieding niet, dus bij deze ik zou eerst de postcode check maar doen alvorens blij te worden van deze aanbieding.
Mijn postcode gebied is 3207 ik vraag mij af hoe het met deze aanbieding in de rest van nederland zit.

[email protected]

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik vraag me inerdaad af hoe Versatel hier mee weg kan komen!?

Ten eerste moet je een analoge telefoonlijn via KPN hebben. Ik heb ISDN omdat ik zelf een bedrijfje van thuis heb. Maar op ISDN kan de Versatel voetbal helemaal niet. Ik kan niet overschakelen waar ik toe wordt gedwongen eigenlijk.

Ten tweede heb ik momenteel Cable Wanadoo Power en de kwaliteit is echt perfect. Dus ik zit niet te wachten op een overschakeling naar een ander internet waartoe ik wel gedwongen wordt (of er maar bij nemen) door deze manier van verkoop.

Ten derde heb ik informatief maar even gekeken of ADSL hier beschikbaar is. Maar zelfs in een stad in Breda in een grote wijk is dat al te veel gevraagd.

Dus weinig voetbal op deze manier .... van mij had het mooi bij Canal+ mogen blijven. Het voetbal nieuwe seizoen is nog niet eens begonnen, maar de ELLENDE al wel!

Dorien

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door Dorien »

Dus zelfs in de omgeving van Breda is het niet te bestellen, worden wij nu met zijn allen in de maling genomen of niet, met die ongelofelijke mooie aanbieding ????

Gast

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door Gast »

Koppelverkoop? Het voetbal is gratis en wordt dus niet verkocht. De internetverbinding kost €40 en daar krijg je gratis voetbal bij.

Gast

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door Gast »

ede ook onmogelijk :-(

ThomasJ

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door ThomasJ »

Gast
Geplaatst op 18 Apr 2005 14:51 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Koppelverkoop? Het voetbal is gratis en wordt dus niet verkocht. De i nternetverbinding kost €40 en daar krijg je gratis voetbal bij.
Het is niet gratis!!! Goed lezen.. het 1e jaar krijg je het er voor 'niets' bij (Wedstrijd later terug zien kost ook al 1 euro). En wat kost het dan na dit 1e introductiejaar? Als we allemaal gelokt zijn?

Gast

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door Gast »

koppelverkoop?

ach dan is alles koppelverkoop.

internet via de kabel is niet mogelijk zonder tv aansluiting
internet via ADSL is niet mogelijk zonder KPN aansluiting

enz.

Tom22

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door Tom22 »

Ook in Soest is het (nog) niet mogelijk. Ik kijk nu voetbal via Canal-Digital; DVD-kwaliteit en zeer goedkoop. Verder heb ook ik ISDN, dus al zou ik willen dan moet ik alles overhoop gaan halen ( nieuwe analoge telefooncentrale etc etc )
Kortom: kwalijke zaak

Oh ja: wat gaat het kosten na 12 maanden :?:

Tosbaga

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door Tosbaga »

je moet niks, je MAG,

je MAG ook gewoon naar alle wedstrijden gaan, is toch veel leuker, de echte die hard gaat gewoon naar alle westrijden...

BjcK
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 mei 2004 01:05

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door BjcK »

Er wordt zo-veel gekoppeld.

Als je nu voetbal wil kijken moet je een canal+ abonnement hebben, om dat de kunnen hebben moet je een kabeltelevisie abonnement hebben etc.

??

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door ?? »

Dan erbij: zonder een Internetaansluiting van Versatel is Eredivisie voetbal technisch niet eens mogelijk. Ze versturen de signalen namelijk via Internet naar de klant.

LidaV
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2004 22:45

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door LidaV »

je hoeft voor Canalplus niet perse een kabelabonnement te hebben. je kan ook met digitale televisie een abonnement nemen op canalplus.
bijvoorbeeld met digitenne

Gast

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door Gast »

Het is niet gratis!!! Goed lezen.. het 1e jaar krijg je het er voor 'niets' bij (Wedstrijd later terug zien kost ook al 1 euro). En wat kost het dan na dit 1e introductiejaar? Als we allemaal gelokt zijn?
Je gaat een contract aan voor een jaar met een maand opzegtermijn. Ik ga er van uit dat ze ver voor het einde van je contractsjaar wel vermelden wat het gaat kosten, zodat je ruimschoots de lans hebt om het op te zeggen. Waarschijnlijk weten ze eht zelf nog niet eens en willen ze eerst weten of er een beetje animo voor is...

Raichu
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 mei 2005 11:44

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door Raichu »

Ja, natuurlijk... Dat lijkt me logisch...

Maar idd, koppelverkoop is zo oud als de weg naar Rome.

En dan nog; je hoeft het niet te nemen... Er wordt je niets door je strot gedrukt ofzo.

Gast

Re: Koppelverkoop Versatel

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is koppelverkoop .Men mag zelf wel bepalen hoe men deze rechten aanbied.
Het voordeel van deze vorm manier van aanbieden(via een ADSL lijn) is dat men zelf kan kiezen welke wedstrijd men wilt zien.

Jammer helaas die nog ISDN (daar zijn tegenwoordig genoeg alternatieven voor) gebruiken of die helemaal geen PC hebben.
Of niet van provider willen veranderen maar daarvoor kies jezelf voor .


Gesloten