| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN aanbieding sneller internet
KPN aanbieding sneller internet
Ik had een goedkoop ADSL Go abonnement. Kreeg aanbod tot gratis 6 maanden sneller internet MET binnen 3 maanden gratis terugkeergarantie naar oude abonnement. (nog extra over gebeld met KPN). Nu na 5 weken valt de nieuwe snelheid tegen en wil ik terug naar het oude abonnement. Nu zegt KPN dat dat niet kan omdat dat niet meer bestaat!!! Dus ik moet dit abonnement houden en betaal dadelijk dus per maand ruim 25% meer aan kosten. Is dit oplichting?
Wie doet er eens wat tegen dit soort aanbieders.
Wie doet er eens wat tegen dit soort aanbieders.
Re: KPN aanbieding sneller internet
er staan hier veel klachten over kpn, helaas ze komen nooit na wat ze beloven misschien dat u nog een mail of dergelijke van ze hebt zodat u ze er op ken wijzen!
Re: KPN aanbieding sneller internet
Waarom onderneem jezelf geen actie? Leg de zaak voor aan je rechtsbijstandsverzekering.Wie doet er eens wat tegen dit soort aanbieders.
Re: KPN aanbieding sneller internet
CB schreef:Waarom onderneem jezelf geen actie? Leg de zaak voor aan je rechtsbijstandsverzekering.Wie doet er eens wat tegen dit soort aanbieders.
pfffft , hulp vragen lijkt me normaal hoor!
Re: KPN aanbieding sneller internet
Prijs ADSL Go = 21,95 ?
Snelheid 1.5/0.5
Prijs Internet Basis = 25
Snelheid 8/1
Btw gebruik maken van de rechtsbijstand verzekering is overdreven en waardeloos advies. Als er gezegt is dat er terug gegaan kon worden naar het oude abo dan is dat onjuiste voorlichting. Bel KPN voor het maken van een klacht of schrijf een klachte brief om te kijken of ze een coulance kunnen geven. Terug gaan naar oude abo gaat inderdaad niet lukken.
Snelheid 1.5/0.5
Prijs Internet Basis = 25
Snelheid 8/1
Btw gebruik maken van de rechtsbijstand verzekering is overdreven en waardeloos advies. Als er gezegt is dat er terug gegaan kon worden naar het oude abo dan is dat onjuiste voorlichting. Bel KPN voor het maken van een klacht of schrijf een klachte brief om te kijken of ze een coulance kunnen geven. Terug gaan naar oude abo gaat inderdaad niet lukken.
Re: KPN aanbieding sneller internet
SirPeter schreef:
Btw gebruik maken van de rechtsbijstand verzekering is overdreven en waardeloos advies. Als er gezegt is dat er terug gegaan kon worden naar het oude abo dan is dat onjuiste voorlichting. Bel KPN voor het maken van een klacht of schrijf een klachte brief om te kijken of ze een coulance kunnen geven. Terug gaan naar oude abo gaat inderdaad niet lukken.
precies het is misleiding van kpn dus sta je sterk succes!!
Re: KPN aanbieding sneller internet
@SirPeterBtw gebruik maken van de rechtsbijstand verzekering is overdreven en waardeloos advies.
Ik heb liever dat jij het zegt. Als het iemand is met verstand, ga ik me pas echt zorgen maken.
Waarom zou dat niet kunnen? Volgens TS heeft hij een terugkeergarantie (zie onderstaand citaat), of trek jij de woorden van TS in twijfel?Terug gaan naar oude abo gaat inderdaad niet lukken.
Kreeg aanbod tot gratis 6 maanden sneller internet MET binnen 3 maanden gratis terugkeergarantie naar oude abonnement.
Re: KPN aanbieding sneller internet
Ja en staat dat op papier NEE.
Kpn zet dit soort afspraken altijd op papier zijn ze niet gemaakt staan ze ook niet op papier simpel genoeg.
Kpn zet dit soort afspraken altijd op papier zijn ze niet gemaakt staan ze ook niet op papier simpel genoeg.
Re: KPN aanbieding sneller internet
bussiness schreef:Ja en staat dat op papier NEE.
Kpn zet dit soort afspraken altijd op papier zijn ze niet gemaakt staan ze ook niet op papier simpel genoeg.
echt wel als het via de telefoon is afgesproken dan staat het op een bandje....kpn neemt namelijk alle gesprekken met betrekking tot abonnementen op!!!! zeker weten!!!!
Re: KPN aanbieding sneller internet
Een hoop heisa over DRIE euro op jaarbasis 39 euro, kom op zeg. Broes is de eerste naar mijn bescheiden mening die van een sneller abbo terug wil naar een verlaging.
Heb ook nog eens naar de actieprijs gekeken en de eerste 3 maanden gaat er nog tien euro af. Broes moet het contract wel uitdienen, dat dan weer wel.
Heb ook nog eens naar de actieprijs gekeken en de eerste 3 maanden gaat er nog tien euro af. Broes moet het contract wel uitdienen, dat dan weer wel.
Re: KPN aanbieding sneller internet
ronald g schreef:Een hoop heisa over DRIE euro op jaarbasis 39 euro, kom op zeg.
gaat jou toch geen hout aan , het gaat om het feit dat kpn de afspraak niet nakomt , 1, 2 , 3 of 4 euro doet weinig ter zake! afspraken zijn er om je aan te houden!!!
Re: KPN aanbieding sneller internet
tiptoo schreef:ronald g schreef:Een hoop heisa over DRIE euro op jaarbasis 39 euro, kom op zeg.
gaat jou toch geen hout aan , het gaat om het feit dat kpn de afspraak niet nakomt , 1, 2 , 3 of 4 euro doet weinig ter zake! afspraken zijn er om je aan te houden!!!
12 maal 3 euro= 36
En weer iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten?
Gr. Arie
Re: KPN aanbieding sneller internet
Terug gaan naar een oud KPN profiel lukt niet. Onmogelijk want die producten bestaan niet meer en worden niet meer aangeboden. Is een feit. Kan principieel over klagen (alle recht daarin toe) maar is gewoon niet meer mogelijk.
Terugkeer garantie is dus onmogelijk. Ook al heeft een medewerker dat gezegd maar is onmogelijk. Gaat niet gegeven worden. Hopelijk is dat nu duidelijk
Wees gewoon blij met internet Basis die beter prijs/snelheid geeft. Met inderdaad die korting die al eerder is vermeld hiero.
Terugkeer garantie is dus onmogelijk. Ook al heeft een medewerker dat gezegd maar is onmogelijk. Gaat niet gegeven worden. Hopelijk is dat nu duidelijk
Wees gewoon blij met internet Basis die beter prijs/snelheid geeft. Met inderdaad die korting die al eerder is vermeld hiero.
Re: KPN aanbieding sneller internet
Gelukkig wordt er op dit forum erg ver meegedacht, 3 euro per maand is inderdaad niet om over naar huis te schrijven.... Helaas zijn er andere complicaties.
Mijn ouders hebben al jaren internet van KPN, voorheen Planet Internet.
Ik maak voor mijn bedrijf, dat op dit adres geregistreerd staat, intensief gebruik van deze ADSL aansluiting.
Nu kreeg mijn moeder dezelfde aanbieding via de telefoon en liet zich overhalen om sneller internet te nemen (internet extra). Wat haar niet verteld werd is dat het lijntype geupgrade zou worden en onze modems daardoor onbruikbaar werden.
Jarenlang maken wij gebruik van een Belkin Router met geupgrade smc firmware. Loopt als een zonnetje en is ook nog eens zeer geavanceerd te programmeren. KPN levert zoals u misschien weet Thompson Speedtouch modems, die naar mijn mening echt waardeloos zijn.
Voordat we, na vele telefoontjes met de klantenservice, erachter waren dat er een line-upgrade was uitgevoerd van ADSL naar VDSL (waardoor het modem schijnbaar onbruikbaar werd) waren we inmiddels 3 weken verder.
Natuurlijk ondersteund KPN de Belkin niet en groot gelijk hebben ze, maar de vele telefoontjes naar de klantenservice leverde zoveel verschillende verklaringen op, dat het probleem steeds onduidelijker werd. Volgens een medewerker zou de Belkin gewoon weer moeten werken, want inmiddels was het abonnement weer gedowngrade! En met het nieuwe abonnement had het ook gewoon moeten werken, volgens de KPN-klantenservice.
Iedere keer werd er weer in ons logbestand gekeken door een andere medewerker van de klantenservice en iedere keer moesten ze weer een lijnmeting uitvoeren. Ik begin te vermoeden dat dit een manier is om je aan het lijntje te houden...
Op een gegeven moment had ik een hele vriendelijke vrouwelijke medewerker aan de lijn die beweerde dat er een probleem in de wijkverdeler(?) zat en ze wilde graag een monteur geheel kosteloos langs laten komen om het op te lossen. Ik verbind U even door met de reparatie afdeling om een afspraak te maken. 30 minuten in de wacht (wel 2x opgenomen door een andere medewerker en opnieuw werd ik verzocht om even te wachten). Toen werd er aan de andere kant opgehangen. Teruggebeld natuurlijk. Andere medewerker: Nee meneer we kunnen niet zomaar een monteur langs laten komen en zeker niet kosteloos.... Wat?
Natuurlijk hadden we ook nog het KPN (Thompson Speedtouch) modem en hebben die op aanraden van de KPN er weer tussengezet. Ingelogd, geen signaal, Meneer dat is waarschijnlijk een modemprobleem, even resetten en terugbellen aub. Mijn vraag: kunt u mij misschien terugbellen? Heb inmiddels meerdere uren aan de lijn gezeten met de klantenservice, mag wat kosten, vindt u ook niet? Nee dat kan niet, zolang het probleem onduidelijk is... ok, modem gereset en teruggebeld, weer een andere medewerker.
Begeleid door deze medewerker, Inloggen in KPN-modem en instellingen doorlopen met klantenservice (a .. eurocent per minuut) lukt niet.. modem kapot.. oh en dit modem is trouwens ook niet geschikt voor het geupgrade lijntype. NA 2 WEKEN BELLEN EN METEN EN MOEILIJK DOEN?!? We sturen u een nieuw modem op!
Mijn volgende vraag: kunt U mij misschien terugbellen? Nee, meneer we hebben geen uitgaande lijnen. huh? Werken deze mensen bij hetzelfde bedrijf of word ik doorgeschakeld met een willekeurige helpdesk ergens in Nederland?
Maargoed om dus even terug te komen bij het initieele probleem: De kpn-medewerker die het nieuwe abonnement aan mijn moeder verkocht heeft niet gezegd, dat er ons oude modem dit niet ondersteund, dit hebben we zelf moeten ontdekken door vele uren te bellen met de klantenservice. KPN is in gebreke hier, ik begrijp dat ik mijn abonnementsgeld kan terugvragen, maar...
1.Hoe zit het met de door mijn bedrijf geleden schade? Ik kon gedurende 3 weken geen gebruik maken van internet.
2.Hoe zit het met de kosten voor de telefoongesprekken naar de KPN-klantenservice? Naast de kosten voor deze service worden er ook nog kosten gerekend voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
3.Hoe zit het met onze Belkin router? Heb er meer dan 100 euro voor betaald en wil hier gewoon gebruik van blijven maken.
Ik denk over het algemeen dat het probleem niet is dat er 3 euro meer of minder moet worden betaald, maar het gaat erom of je wel of niet weet wat je koopt en wat de gevolgen hiervan zijn.
Mijn ouders hebben al jaren internet van KPN, voorheen Planet Internet.
Ik maak voor mijn bedrijf, dat op dit adres geregistreerd staat, intensief gebruik van deze ADSL aansluiting.
Nu kreeg mijn moeder dezelfde aanbieding via de telefoon en liet zich overhalen om sneller internet te nemen (internet extra). Wat haar niet verteld werd is dat het lijntype geupgrade zou worden en onze modems daardoor onbruikbaar werden.
Jarenlang maken wij gebruik van een Belkin Router met geupgrade smc firmware. Loopt als een zonnetje en is ook nog eens zeer geavanceerd te programmeren. KPN levert zoals u misschien weet Thompson Speedtouch modems, die naar mijn mening echt waardeloos zijn.
Voordat we, na vele telefoontjes met de klantenservice, erachter waren dat er een line-upgrade was uitgevoerd van ADSL naar VDSL (waardoor het modem schijnbaar onbruikbaar werd) waren we inmiddels 3 weken verder.
Natuurlijk ondersteund KPN de Belkin niet en groot gelijk hebben ze, maar de vele telefoontjes naar de klantenservice leverde zoveel verschillende verklaringen op, dat het probleem steeds onduidelijker werd. Volgens een medewerker zou de Belkin gewoon weer moeten werken, want inmiddels was het abonnement weer gedowngrade! En met het nieuwe abonnement had het ook gewoon moeten werken, volgens de KPN-klantenservice.
Iedere keer werd er weer in ons logbestand gekeken door een andere medewerker van de klantenservice en iedere keer moesten ze weer een lijnmeting uitvoeren. Ik begin te vermoeden dat dit een manier is om je aan het lijntje te houden...
Op een gegeven moment had ik een hele vriendelijke vrouwelijke medewerker aan de lijn die beweerde dat er een probleem in de wijkverdeler(?) zat en ze wilde graag een monteur geheel kosteloos langs laten komen om het op te lossen. Ik verbind U even door met de reparatie afdeling om een afspraak te maken. 30 minuten in de wacht (wel 2x opgenomen door een andere medewerker en opnieuw werd ik verzocht om even te wachten). Toen werd er aan de andere kant opgehangen. Teruggebeld natuurlijk. Andere medewerker: Nee meneer we kunnen niet zomaar een monteur langs laten komen en zeker niet kosteloos.... Wat?
Natuurlijk hadden we ook nog het KPN (Thompson Speedtouch) modem en hebben die op aanraden van de KPN er weer tussengezet. Ingelogd, geen signaal, Meneer dat is waarschijnlijk een modemprobleem, even resetten en terugbellen aub. Mijn vraag: kunt u mij misschien terugbellen? Heb inmiddels meerdere uren aan de lijn gezeten met de klantenservice, mag wat kosten, vindt u ook niet? Nee dat kan niet, zolang het probleem onduidelijk is... ok, modem gereset en teruggebeld, weer een andere medewerker.
Begeleid door deze medewerker, Inloggen in KPN-modem en instellingen doorlopen met klantenservice (a .. eurocent per minuut) lukt niet.. modem kapot.. oh en dit modem is trouwens ook niet geschikt voor het geupgrade lijntype. NA 2 WEKEN BELLEN EN METEN EN MOEILIJK DOEN?!? We sturen u een nieuw modem op!
Mijn volgende vraag: kunt U mij misschien terugbellen? Nee, meneer we hebben geen uitgaande lijnen. huh? Werken deze mensen bij hetzelfde bedrijf of word ik doorgeschakeld met een willekeurige helpdesk ergens in Nederland?
Maargoed om dus even terug te komen bij het initieele probleem: De kpn-medewerker die het nieuwe abonnement aan mijn moeder verkocht heeft niet gezegd, dat er ons oude modem dit niet ondersteund, dit hebben we zelf moeten ontdekken door vele uren te bellen met de klantenservice. KPN is in gebreke hier, ik begrijp dat ik mijn abonnementsgeld kan terugvragen, maar...
1.Hoe zit het met de door mijn bedrijf geleden schade? Ik kon gedurende 3 weken geen gebruik maken van internet.
2.Hoe zit het met de kosten voor de telefoongesprekken naar de KPN-klantenservice? Naast de kosten voor deze service worden er ook nog kosten gerekend voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
3.Hoe zit het met onze Belkin router? Heb er meer dan 100 euro voor betaald en wil hier gewoon gebruik van blijven maken.
Ik denk over het algemeen dat het probleem niet is dat er 3 euro meer of minder moet worden betaald, maar het gaat erom of je wel of niet weet wat je koopt en wat de gevolgen hiervan zijn.
Re: KPN aanbieding sneller internet
Update vorige bericht:
Gisteren werd het nieuwe (VDSL compatible) modem geleverd en bleek niet te werken. Terug bij af zou je zeggen.. Opnieuw klantenservice gebeld en nu gaven ze toe dat het probleem toch in het systeem van KPN zit.
Vandaag is er geheel kosteloos een monteur langsgekomen, bezig as we speak.
Bezig het lijntype te downgraden!
Jaja, let op! Het kan dus schijnbaar wel! Na vele malen gehoord te hebben dat dit technisch onmogelijk is, blijkt het toch mogelijk te zijn om, na een lijnupgrade, een lijndowngrade uit te voeren.
Nieuw voer om aan de klantenservice voor te schotelen?
Gisteren werd het nieuwe (VDSL compatible) modem geleverd en bleek niet te werken. Terug bij af zou je zeggen.. Opnieuw klantenservice gebeld en nu gaven ze toe dat het probleem toch in het systeem van KPN zit.
Vandaag is er geheel kosteloos een monteur langsgekomen, bezig as we speak.
Bezig het lijntype te downgraden!
Jaja, let op! Het kan dus schijnbaar wel! Na vele malen gehoord te hebben dat dit technisch onmogelijk is, blijkt het toch mogelijk te zijn om, na een lijnupgrade, een lijndowngrade uit te voeren.
Nieuw voer om aan de klantenservice voor te schotelen?
-
Bob Schurkjens
- Berichten: 9153
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: KPN aanbieding sneller internet
Waarom leren mensen nou nooit dat je altijd SCHRIFTELIJK moet klagen? Mondeling klagen betekent dat je geen dossier opbouwt en het jouw woord tegen dat van KPN is.
Online klacht indienen:
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bi ... er/ask.php
Geen resultaat:
Geschil aanspannen tegen KPN via https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=ecd
Online klacht indienen:
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bi ... er/ask.php
Geen resultaat:
Geschil aanspannen tegen KPN via https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=ecd
Re: KPN aanbieding sneller internet
Ik bel de klantenservice niet om te klagen, maar om geholpen te worden.Bob Schurkjens schreef:Waarom leren mensen nou nooit dat je altijd SCHRIFTELIJK moet klagen? Mondeling klagen betekent dat je geen dossier opbouwt en het jouw woord tegen dat van KPN is.
Zij houden wel degelijk een dossier bij, alle gesprekken staan gelogd en er bestaat ook nog zoiets als gespreksopname op de meeste moderne telefoons.
Dank voor de goeie tip trouwens!Bob Schurkjens schreef: Online klacht indienen:
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bi ... er/ask.php
Geen resultaat:
Geschil aanspannen tegen KPN via https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=ecd
Lijkt het u niet erg moeilijk klagen/support leveren via een defecte ADSL verbinding?
Voor de duidelijkheid gaat het hier niet om mijn, maar om mijn ouders aansluiting, 160km verderop.
Ik ga wel degelijk een schriftelijke klacht indienen, maar ik begrijp niet helemaal wat dit van doen heeft met dit onderwerp en hoe mensen zonder internetverbinding hulp op afstand kunnen genieten via uw geposte links.
Re: KPN aanbieding sneller internet
Tja, helaas is de klantenservice van KPN geen service te noemen.
Reeds anderhalf jaar hebben we problemen met de internetontvangst bij ons internetplusbellen abonnement. Ook de telefoon valt regelmatig weg.
Na heel veel bellen en klagen hebben we in het begin van dit jaar een nieuw modem ontvangen. Helaas was dat wederom een speedtouch 780 ondanks dat een medewerker van de klantenservice bevestigde dat dit modem veel problemen gaf. De speedtouch 789 was op dat moment nog niet beschikbaar voor ons type lijn, dus kon ze niet anders dan een nieuwe 780 sturen. Ze maakte wel de afspraak dat als de problemen aanhielden, we terug moesten bellen na een maand en we dan alsnog een 789 zouden krijgen omdat die dan wel uit was gekomen. Maar helaas, we zijn vele maanden en telefoontjes verder maar we zitten wederom met dezelfde of beter gezegd nog grotere problemen.
Geen enkele medewerker die we tot nu toe gesproken hebben wenst zich aan de gemaakte afspraak te houden, ondanks het feit dat we hier snelheden halen van maar liefst 1,2 mbps. En af en toe zelfs nog lager. De oplossing die we geboden krijgen: "Dan zult u de pc met een kabel aan moeten sluiten want er zitten waarschijnlijk te veel mensen met draadloos internet in de buurt." We wonen in een dorp met in totaal 515 inwoners waarvan de helft in het buitengebied van vele vierkante kilometers woont!!!!! Toch maar verhuizen naar een grote flat lijkt me. Nog zo'n briljante opmerking: "We leveren geen service over het draadloze gedeelte."
We zien langzamerhand geen andere mogelijkheid meer dan overstappen. Hoewel ook Ziggo regelmatig genoemd wordt op de verschillende fora is dat onze enige mogelijkheid. Zal ook niet zaligmakend zijn, maar als zij de helft van de maximale snelheid leveren, hebben we nog steeds bijna 10x meer snelheid dan KPN schijnbaar wenst te leveren.
Als ik dit forum zo lees dan blijkt duidelijk dat het bij KPN onbegonnen werk is om één medewerker te vinden die zich in de positie van de klant wenst te verplaatsen. Laten we hopen dat ze zelf geen klant zijn...........
Reeds anderhalf jaar hebben we problemen met de internetontvangst bij ons internetplusbellen abonnement. Ook de telefoon valt regelmatig weg.
Na heel veel bellen en klagen hebben we in het begin van dit jaar een nieuw modem ontvangen. Helaas was dat wederom een speedtouch 780 ondanks dat een medewerker van de klantenservice bevestigde dat dit modem veel problemen gaf. De speedtouch 789 was op dat moment nog niet beschikbaar voor ons type lijn, dus kon ze niet anders dan een nieuwe 780 sturen. Ze maakte wel de afspraak dat als de problemen aanhielden, we terug moesten bellen na een maand en we dan alsnog een 789 zouden krijgen omdat die dan wel uit was gekomen. Maar helaas, we zijn vele maanden en telefoontjes verder maar we zitten wederom met dezelfde of beter gezegd nog grotere problemen.
Geen enkele medewerker die we tot nu toe gesproken hebben wenst zich aan de gemaakte afspraak te houden, ondanks het feit dat we hier snelheden halen van maar liefst 1,2 mbps. En af en toe zelfs nog lager. De oplossing die we geboden krijgen: "Dan zult u de pc met een kabel aan moeten sluiten want er zitten waarschijnlijk te veel mensen met draadloos internet in de buurt." We wonen in een dorp met in totaal 515 inwoners waarvan de helft in het buitengebied van vele vierkante kilometers woont!!!!! Toch maar verhuizen naar een grote flat lijkt me. Nog zo'n briljante opmerking: "We leveren geen service over het draadloze gedeelte."
We zien langzamerhand geen andere mogelijkheid meer dan overstappen. Hoewel ook Ziggo regelmatig genoemd wordt op de verschillende fora is dat onze enige mogelijkheid. Zal ook niet zaligmakend zijn, maar als zij de helft van de maximale snelheid leveren, hebben we nog steeds bijna 10x meer snelheid dan KPN schijnbaar wenst te leveren.
Als ik dit forum zo lees dan blijkt duidelijk dat het bij KPN onbegonnen werk is om één medewerker te vinden die zich in de positie van de klant wenst te verplaatsen. Laten we hopen dat ze zelf geen klant zijn...........
Re: KPN aanbieding sneller internet
Lilke1972 schreef:
Als ik dit forum zo lees dan blijkt duidelijk dat het bij KPN onbegonnen werk is om één medewerker te vinden die zich in de positie van de klant wenst te verplaatsen. Laten we hopen dat ze zelf geen klant zijn...........
denk dat je het inderdaad ken vergeten wat kpn betreft , ach providers genoeg, succes!
Re: KPN aanbieding sneller internet
Providers genoeg, maar hier in het "gat" hebben we slechts twee mogelijkheden: Ziggo of providers die allemaal via de KPN-lijn binnenkomen. Weinig keuze dus.
Ziggo, here we come.
Ziggo, here we come.
