LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Direct ADSL is vooral niet direct te bestellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Noorden

KPN Direct ADSL is vooral niet direct te bestellen

Ongelezen bericht door Noorden »

Omdat wij ons adsl abonnement van Versatel (Zonnet) te duur vonden worden, hadden wij deze m.i.v. 26 juni jl. opgezegd. Al surfende bleek dat KPN inmiddels een mooie adsl-aktie had met zijn nieuwe Direct adsl. Wij hebben toen besloten om dit adsl te nemen als opvolging van Versatel en ons hiervoor online aangemeld (2 weken voor datum opzegging Versatel). Nadat wij niets meer vernamen van KPN op een gegeven moment maar eens gebeld. Van de mevrouw die ik toen aan de telefoon kreeg, vernam ik dat de aanvraag geannuleerd was omdat ik nog steeds adsl had. Het bleek namelijk dat ik pas Direct ADSL kon aanvragen op het moment dat mijn toenmalige adsl-abonnement was afgelopen. Op mijn vraag hoe ik dit moest doen zonder internet, antwoordde de dame dat ik dan maar even bij vrienden moest gaan internetten om het te bestellen, hierna zou het nog 3 weken duren voordat Direct ADSL geleverd zou worden!!!!!!
Oh ja, tijdens het telefoongesprek liet de "mevrouw" zich ook nog eens even ontvallen dat ze vond dat wij wel erg vaak verhuisd waren (i.v.m. bouw nieuwbouw woning namelijk eerst tijdelijke woning, dus 2x in 1 jaar). Toen ik heel netjes liet blijken dit niet zo'n gepaste opmerking te vinden, kreeg ik te horen dat ik niet zo moest zeuren. Ik denk dat het nog overbodig is om hier uit te leggen dat wij inmiddels zijn overgestapt naar een andere internetprovider en een andere telecomaanbieder. De KPN komt er bij ons nooit meer in.

bacardi

Re: KPN Direct ADSL is vooral niet direct te bestellen

Ongelezen bericht door bacardi »

dit verbaast me niets. Ik heb zelf voor kpn internet gewerkt, totdat de afdeling werd opgedoekt en verhuisde naar waar hij nu is. de mensen die het nu moeten doen zaten eerst op een totaal andere afdeling en moeten nu uw vragen beantwoorden. Logisch dat u niet goed te woord bent gestaan, typisch voor die vestiging van kpn internet.

direct adsl is bovendien een compleet kaal produkt, als u daar een e-mailadres bij wilt moet u ook nog een abonnement nemen bij Het Net of Planet Internet (zijn allebei van KPN, net als Freeler en wanadoo trouwens, ook KPN en tevens XS4all, ook kpn)

Kijkt u in het algemeen uit iets van KPN af te nemen, KPN probeert gewoon alles te krijgen en als ze dat hebben gaan de prijzen weer omhoog en de service omlaag.

Schaft u liever iets van een andere provider aan en als u toch een KPN internetprodukt neemt, gaat u dan bij XS4all, die is wat duurder maar heeft een hele deskundige helpdesk met een gewoon 020 nummer als ik me niet vergis.

Bacardi

Gesloten