En omdat meneer zijn zin niet heeft gekregen, gaat hij KPN bij iedereen afraden. Lol.
Maar als je niet tevreden bent, kun je nog steeds kosteloos weg hoor. Gauw maar doen dan. Mensen zoals jij zou ik niet als klant willen hebben als ik een bedrijf of shop had.
Man man man, geklaag waar initieel daar is nog erger dan hier, al lijkt TS later wel wat bij te draaien. En nog meer dan hier blijkt dat die monteur gewoon alles gedaan heeft zoals het hoort inzake het verplaatsen van het ISRA punt.
Kijkende naar de foto van de muuropbouw vraag ik me ook af of de monteur die opbouw wel geplaatst heeft. Vanaf deze hoek niet helemaal goed te zien, dus ik kan het zeker mis hebben, maar lijkt wel alsof dat er al langer zit en het een oudere muuropbouw betreft. Als die monteur deze kan alleen los heeft gehaald en weer vastgezet op bestaande schroefgaten valt ook daar weinig te verwijten. Is het wel allemaal niet en zat daar voor zijn bezoek niets op de muur had het wel netter gemogen naar mijn mening.
Voornamelijk een gevalletje verkeerde verwachtingen denk ik, waardoor er wat irritatie is ontstaan richting KPN / de monteur die eigenlijk niet terecht is.
Het voordeel van dit topic is dat men nu ongeveer weet hoe monteurs moeten werken. Niet alleen bij KPN, maar ook bij Ziggo, Odido enz.
Al zou ik het niet aanraden, je kan immers ook een 'verkeerde' tegenkomen als er ooit een probleem is met alle kosten van dien, ik heb ooit gezien dat ge-eist werd dat de originele situatie weer in stand gebracht moest worden waarbij een Coax AOP niet meer op de plek zat als waar de netbeheerder deze verwachte, waarna dan alsnog een verplaatsverzoek kon worden ingediend. Maar bij koper of Coax kan je dit risico soms wel lopen, zeker als er overlengte in de kruipruimte ligt en zowel verplaatsen als eventueel herstellen dus makkelijk is.
Maar bij Glas zou ik dit zeker niet meer aanraden hier zelf mee te gaan spelen, grotere kans op problemen. En ik weet niet of het overal zo is, maar hier zit er zelfs een soort van verzegeling op.
En omdat meneer zijn zin niet heeft gekregen, gaat hij KPN bij iedereen afraden. Lol.
Maar als je niet tevreden bent, kun je nog steeds kosteloos weg hoor. Gauw maar doen dan. Mensen zoals jij zou ik niet als klant willen hebben als ik een bedrijf of shop had.
Man man man, geklaag waar initieel daar is nog erger dan hier, al lijkt TS later wel wat bij te draaien. En nog meer dan hier blijkt dat die monteur gewoon alles gedaan heeft zoals het hoort inzake het verplaatsen van het ISRA punt.
Kijkende naar de foto van de muuropbouw vraag ik me ook af of de monteur die opbouw wel geplaatst heeft. Vanaf deze hoek niet helemaal goed te zien, dus ik kan het zeker mis hebben, maar lijkt wel alsof dat er al langer zit en het een oudere muuropbouw betreft. Als die monteur deze kan alleen los heeft gehaald en weer vastgezet op bestaande schroefgaten valt ook daar weinig te verwijten. Is het wel allemaal niet en zat daar voor zijn bezoek niets op de muur had het wel netter gemogen naar mijn mening.
Voornamelijk een gevalletje verkeerde verwachtingen denk ik, waardoor er wat irritatie is ontstaan richting KPN / de monteur die eigenlijk niet terecht is.
Het is inderdaad een vervangende inbouwdoos waar eerder zo'n oude 'varkensnuit' aansluiting zat. Afwerking valt echt wel mee, zag het woordje scheef voorbij komen door de topic starter maar als ik die foto uit het kpn topic zie durf ik wel te stellen dat het helemaal waterpas is...
Beweging waarover geklaagd wordt is ook normaal, zit een printplaat in die op een houder ligt die pas naderhand erin wordt gestopt, hier zit 1/2mm marge op waardoor deze dus wat kan schuiven. Niks aan de hand.
Enige minpunt is dat het inbouwkastje niet helemaal strak tegen de muur aanzit omdat waarschijnlijk de schroef wat te lang is en deze of ingekort had moeten worden of een andere schroef had moeten gebruiken. Schoonheidsfoutje.
Gezien de 'vijandige' werkomgeving heeft de monteur prima werk geleverd en alles volgens opdracht opgeleverd.
Als KlaasdeJ die de klacht op de community van KPN heeft geplaatst ook de Ts is dan valt de monteur niets te verwijten.
Aan de foto is te zien dat het een wat oudere telefoonaansluiting betreft en ik herken deze telefoonaansluiting want in mijn woning is zo'n oudere telefoonaansluiting midden in de woonkamer ook aanwezig.
De telefoonkabel komt uit in een inbouwdoos die in de muur is gefreesd waar het ISRA 5 polige telefoon stopcontact in past en voor de afwerking een afdekdekplaat wordt geplaatst.
Die telefoonkabel kan sowieso niet verlegd worden want dan zou de monteur eerst onderzoek moeten gaan doen naar waar de kabel de woning binnen komt, vervolgens de kabel terug moeten gaan trekken in de hoop dat er geen breuk ontstaat en weer een nieuw aansluitpunt op de gewenste plaats moeten gaan maken.
Vijf minuten werk! trek er maar een dag voor uit of twee dagen voor het vervangen van de oude kabel want die bestaat uit massieve koperdraden.
De aansluiting is voor zover mogelijk redelijk netjes aan gelegd want zo te zien is de muur ook niet helemaal vlak en wat me wel opvalt is dat de afdekplaat van de gemaakte aansluiting niet in de afdekplaat is vastgeklikt.
Wat is er nu zo moeilijk aan om die afdekplaat vast te klikken want dan kunt u zelf ook.
Wellicht was het niet uw bedoeling om het aansluitpunt te laten verleggen maar alleen het doortrekken van de aansluitkabel van het modem naar de op u gewenste plaats had de monteur dat wel willen doen maar gaat niet de kruipruimte in.