LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN en klacht? CC naar radar?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Allantois

KPN en klacht? CC naar radar?

Ongelezen bericht door Allantois »

LS,

Ik heb een vraagje. Ik ben een enorme newbie hier. Ik heb enorm gezeik met het overstappen van adsl met naar adsl zonder vaste telefoon. Nu wou ik een officiele klacht indienen bij KPN en ik vroeg me af of het nuttig is om deze brief te CC-en naar tros Radar om mijn klacht meer gewicht te geven en tegelijk Radar hiervan op de hoogte te brengen.

Bij voorbaat dank voor het lezen en eventueel reageren.

Allantois

maybe

Re: KPN en klacht? CC naar radar?

Ongelezen bericht door maybe »

ik zou de brief gewoon sturen, cc-en naar radar en ook hier op het forum gooien wellicht zijn er hier ook nog mensen met goede ideeen of tips.

Allantois

Ik heb een conceptbrief gemaakt. Misschien dat iemand er naar zou willen kijken. Er staat ook een beknopte chronologie in van wat er gebeurt is. De brief is een document en staat hier.

maybe

ik zou deze brief gewoon sturen. Ik snap alleen de getallen zoals 5202 niet.

Allantois

5202?

Waar staat 5202? :?:

maybe

als ik de brief open staan er bij de chronologie 5200 5201 5202 5203 5204. Per punt staat dit ervoor.

Allantois

Geen idee, ik zie ze niet staan :D

s i m o n e

Ongelezen bericht door s i m o n e »

Ik zie die cijfers ook niet. Duidelijke brief, versturen dus.

Lahan

Ongelezen bericht door Lahan »

het is technisch onmogelijk om in 1 week van een bestaande isdn met adsl over te stappen naar direct adsl zonder vaste lijn...

je moet eerst een overstap maken naar direct adsl en vervolgens de lijn opzeggen, dus niet een nieuwe aanvraag doen maar een overstap. Als er al adsl zit op de lijn en wordt een nieuwe aanvraag gedaan, wordt deze automatisch geannuleerd, je had een overstap moeten aanvragen naar gewoon direct adsl en vervolgens je lijn moeten opzeggen...

het is technisch niet mogelijk in 1 week van isdn naar niks te gaan, het opheffen van isdn duurt normaal 3 wkn...

de reden dat alles fout is gegaan is omdat het grotendeels via de klantenservice is gelopen...

ik heb zelf eerst van compuserve de overstap gemaakt naar direct adsl, en daarna pas de lijn opgezegd en heb geen down tijd gehad...

het is jammer dat verkeerd bent voor gelicht, dit komt gewoon door de onkunde die er heerst bij de klantenservice...

het snelst los je dit op naar de primafoon te gaan en vooral rustig je probleem uit te leggen en vragen of zij een klachten formulier voor je invullen, dan wordt er namelijk een mannetje op gezet en die belt jouw terug om alles op te lossen...

jvs

Ongelezen bericht door jvs »

Ik zou dit niet CC'en naar kassa enzo en daar al helemaal niet gaan schermen in brieven.

kpn heeft een prima klachtenafhandeling (klanten reacties). Geef ze eerst eens de kans hierop te reageren en met een oplossing te komen, voordat je met radar enzo gaat dreigen, dat komt altijd zo drammerig over en komt de behulpzaamheid (wees gerust dat er mensen werken die je willen helpen) aanwezig is...

Niet doen dus bij een eerste brief!

maybe

vaag, thuis zie ik die cijfers ook niet. op mijn werk wel. :?: Verder duidelijke brief dus gewoon versturen.

RobbieP

Ongelezen bericht door RobbieP »

kpn heeft een prima klachtenafhandeling (klanten reacties). Geef ze eerst eens de kans hierop te reageren en met een oplossing te komen, voordat je met radar enzo gaat dreigen, dat komt altijd zo drammerig over en komt de behulpzaamheid (wees gerust dat er mensen werken die je willen helpen) aanwezig is...
daar komt nog bij dat bij klantenservices van de meeste bedrijven er zo veel gedreigd wordt met Kassa, Trosradar etc dat dat allang geen indruk meer maakt.

Allantois

Bedankt voor het snelle reageren allemaal!

Even over dat technische: het is toch raar dat ze een nieuwe aanvraag annuleren als je nog een ADSL verbinding hebt?

Ik zal het niet meteen CC-en. Goed punt!

Ben benieuwd naar hun reactie

Theo1980

Ongelezen bericht door Theo1980 »

Toevallig werk ik bij de klantenservice van een groot bedrijf (welk bedrijf dat is laat ik even in het midden) en inderdaad: dreigen met Radar of Kassa maakt geen enkele indruk meer. Er komen per dag tientallen mailtjes binnen waarin hiermee gedreigd wordt. In plaats van indruk maken, wekt het ergernis op, waardoor wij minder geneigd zijn een klant te willen helpen.

Allantois

Ik denk dat ik de brief misschien wel uberhaupt niet verstuur.
Ik kreeg gister een smsje van mijn huisgenoot dat de modem en aanverwante artikelen vrijdag zijn bezorgd. Al met al is dat wel redelijk rap, al zeg ik het zelf.

Ik vind het nog wel bespottelijk dat ze orders annuleren zonder de klant daarvan op de hoogte te stellen. Ik had nog wel specifiek mijn mobiele telefoonnummer achter gelaten voor als er problemen zouden kunnen optreden. (we hadden immers geen vaste lijn meer in het verschiet)

Gesloten