LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Internet + Bellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
MissyDee
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2010 16:45

KPN Internet + Bellen

Ongelezen bericht door MissyDee »

Quote: http://www.bellen.com/nieuws/telecomcon ... eggen.aspx

'Vooral de consument profiteert van de wetswijziging en kan nu makkelijker overstappen naar een ander bedrijf als het niet bevalt. Veel consumenten blijven nu vaak ongemerkt vastzitten aan hun contract. De consument profiteert zo niet van kwalitatief betere diensten en/of lagere prijzen. Met de nieuwe regels maken we het makkelijker voor de consument om over te stappen. Dat moet ertoe leiden dat mensen eerder overstappen als zij denken elders beter bediend te kunnen worden. De nieuwe overstapmogelijkheid prikkelt aanbieders tot een concurrerend aanbod en een betere dienstverlening. Daarvan profiteert ook de consument die gewoon blijft zitten bij zijn huidige aanbieder', aldus Heemskerk.


Dat is super fijn.
Ga ik ervan uit dat ik per maand kan opzeggen. Dus ik stap net over naar een andere provider en wil daarna mijn kpn abonnement opzeggen.
Wordt mij verteld dat ik nog tot 11 februari 2011 vast zit aan het contract,
Hoe is dit mogelijk dan??
Kan ik nu mijn zeldzame vrije uren. (ik werk ploegendienst en heb een dierenopvang) gaan besteden aan uitpluizen hoe ik van KPN internet en bellen afkom.

Dus bij alle tips zijn welcom.

Mvg Dee

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: KPN Internet + Bellen

Ongelezen bericht door Frank444 »

Je gaat een contract aan per jaar (soms per twee jaar) en daarna kun je per maand opzeggen.

Providers proberen je met kortingen elke keer opnieuw weer een jaar te binden. Je krijgt de korting als je opnieuw een jaarcontract aangaat. Na dat jaar kun je weer opzeggen.

Je hebt dus iets getekend in februari 2010 of februari 2009.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Internet + Bellen

Ongelezen bericht door tiptoo »

Frank444 schreef:
Je hebt dus iets getekend in februari 2010 of februari 2009.

dat hoeft niet het ken ook telefonisch zijn afgesloten effe kijken bij je instellingen bij kpn , voor de rest klopt alles Frank444 ook ik ben gelokt met een aanbieding zodoende nog een jaar vast , waarvan er nu nog gelukkig maar een paar maanden

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: KPN Internet + Bellen

Ongelezen bericht door Frank444 »

Inderdaad mondeling kan ook. Je hebt dan wel een brief thuis ontvangen met bevestiging.

Gesloten