Hallo iedereen , ik ga je een beetje vreemd verhaal vertellen. [ lang verhaal ]
problemen met DSL verbinding KPN , speelt nu ongeveer 1 maand.
Na vele jaren goed internet ,was ineens de verbinding weg , KPN gebeld mhr we sturen iemand langs , de monteur kwam langs met nieuwe modem , lukte niet effe kijken in de wijkkast , terug weer internet ,er had een monteur zitten rommelen in de wijkkast .
Kosten monteur ongeveer € 60. na een week plezier weer geen internet , KPN contact en de zaak weer voorgelegd ,ja ga maar nieuwe modem halen bij onze shop .
O.k weer geinstalleerd , 5 dagen plezier ,en toen weg was de verbinding weer , KPN contact oorzaak was nu : uw abonnement is er niet meer ,schijnd nieuwe buren hebben KPN abbonement bij ons als nieuw ,en waarschijnlijk aanvraag formulier verkeerd ingevult ? [ huis nummer etc.\
Ik zij ik ga nu op vacantie 2 weken en hoop als ik terug ben dat ik weer verbinding heb.
Ja meneer daar kan u op rekenen dit probleem heeft onze aandacht.
Terug van vacantie nog niks dus , weer KPN contact , sorry mijnheer u moet een nieuw abbonement aanvragen en dat gaat 3 weken duren , te gek voor woorden , mijn zaken staan stil en de schade loopt op tot nu ver over de € 2000.
Ik heb geen eigen zaak maar zit wel in de handel , internet heb ik met een vrij duur laptop internet pakket van KPN LTE 4G+ is supersnel maar de bundel is al 4 x overscheden , wat kost dit !! ook de buren helpen mij met wifi . [ dank de buren ].
Schijnt de [ grote KPN ] trekt zich hier niets van aan , begrijp wel dat ik overga naar andere providers na 40 jaar klant te zijn geweest .
Van plan mijn schade te claimen , ik ben hiervoor verzekerd zeker wel.
juridische zaak aanspannen tegen de grote KPN !!!
Men schijnt te denken bij KPN dat ze nog steeds het alleenrecht hebben in Nederland .
iets voor Tros Radar op TV ????
Als dit geen effect heeft , op de huidige media verder gaan.
suggesties graag of help gaarne dank je wel.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Internet
-
sylvesterb
Re: KPN Internet
Schadeclaim indienen van EUR 2000 op een consumenten/kleine zakelijk abonnement is zinloos, het betreffen Best Effort diensten zonder SLA.
KPN heeft gevolgschade immers duidelijk uitgesloten in haar algemene voorwaarden. Je zal dus hoogstens wat coulance krijgen.
De schade zal je moeten claimen bij de buren die een onjuiste aanvraag deden. Wel is het vreemd dat je geen post hebt ontvangen van de buren o.i.d. immers hebben ze jouw huisadres ontvangen.
Dit soort gevallen komen veel voor maar de ISP kan hier weinig aan doen. De wet verbiedt het dat ze jouw gaan benaderen of je wel echt wilt opstappen daarnaast kunnen ze de aanvraag veelal niet stoppen.
KPN heeft gevolgschade immers duidelijk uitgesloten in haar algemene voorwaarden. Je zal dus hoogstens wat coulance krijgen.
De schade zal je moeten claimen bij de buren die een onjuiste aanvraag deden. Wel is het vreemd dat je geen post hebt ontvangen van de buren o.i.d. immers hebben ze jouw huisadres ontvangen.
Dit soort gevallen komen veel voor maar de ISP kan hier weinig aan doen. De wet verbiedt het dat ze jouw gaan benaderen of je wel echt wilt opstappen daarnaast kunnen ze de aanvraag veelal niet stoppen.