LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Internetplusbellen rampen aanvraag

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
elouhabi

KPN Internetplusbellen rampen aanvraag

Ongelezen bericht door elouhabi »

Hoorde op de radio dat de consument huiverig is om te verhuizen, zou te maken hebben met de hypotheekcrisis, ONZIN!!! Als je gaat verhuizen krijg je met allerlei hele klant onvriendelijke bedrijven te maken! Kost je jaren van je leven!!!!

Probeer een abonnement te krijgen bij KPN. Moet je bellen naar een duur nummer, krijg je een vakantiekracht aan de lijn. Die moest alles aan haar collega vragen (tuurlijk, ik betaal wel; hoor!). Daarom maar eens gevraagd of ik dan haar collega aan de lijn kon krijgen, want dat zou veel sneller zijn. Kon niet.
Na 26 minuten leek het er dan toch op dat de aanvraag er in stond! Ik snel de email checken, stonden er allerlei fouten. Ik weer bellen, kon het niet meer worden aangepast, want anders zou de aanvraag nog langer gaan duren.

Hoorde ik van deze medewerker, die me trouwens een stuk vriendelijker ter woord stond, dat het 4-6 weken zou duren om mij aan te sluiten!!!!
In die tijd kan ik wel 2x de wereld rond, maar de KPN lukt het niet eerder om mijn huis te bereiken....
Maar goed, na 20 minuten eigenlijk geen steek verder. Dan maar een klacht indienen....

2 weken gewacht, helemaal niets. Op 11 augustus gebeld. het antwoord: de aanvraag kan goed gaan of niet (nou, daar kan je wat mee :? )!!! Met het dringende advies het eind van de week nog maar eens te bellen, dan kon ik checken of het goed was gegaan...(heeft de KPN dat nodig?), ik weer alles laten registreren om een klacht in te dienen.

Vandaag weer gebeld. Wil graag mijn nieuwe telefoonnummer om door te kunnen geven, is namelijk wel noodzakelijk als je gaat verhuizen, maar dat kan nog wel een aantal weken duren!!! Mijn aanvraag is blijven liggen door achterstanden, vakantie e.d. dus ook pas toevallig :wink: op 11 augustus in behandeling genomen.

Komt de aap uit de mouw:
Annuleren kan niet meer, want die termijn is verstreken, ondanks dat de KPN mijn aanvraag 3 weken in een la heeft bewaard. Mijn dringende verzoeken om te worden teruggebeld over o.a. de fouten die zijn gemaakt al tijdens het eerste gesprek zijn er niet. Daarom moest ik maar een brief schrijven......want per email zijn ze niet bereikbaar!
wel een beetje vreemd voor een internetprovider!!!!
Nadat ik meldde dat ik op dit forum een berichtje zou zetten, hing de dame van vandaag bij de klantenservice zomaar op!!!
Nou bij deze !!!!! Ik kom mijn beloftes wel na!

queenfan

Re: KPN Internetplusbellen rampen aanvraag

Ongelezen bericht door queenfan »

Hoorde op de radio dat de consument huiverig is om te verhuizen, zou te maken hebben met de hypotheekcrisis, ONZIN!!! Als je gaat verhuizen krijg je met allerlei hele klant onvriendelijke bedrijven te maken! Kost je jaren van je leven!!!!
Het zijn jouw woorden.
Probeer een abonnement te krijgen bij KPN. Moet je bellen naar een duur nummer, krijg je een vakantiekracht aan de lijn. Die moest alles aan haar collega vragen (tuurlijk, ik betaal wel; hoor!). Daarom maar eens gevraagd of ik dan haar collega aan de lijn kon krijgen, want dat zou veel sneller zijn. Kon niet.
Ten eerste je hoeft niet te bellen met KPN, je kan ook naar een primafoon gaan.
En als je toch al internet heb (zoals ik kanlezen in onderstannde link) had je het ook online kunnen doen dus moeten bellen is onzin.. 8)
Na 26 minuten leek het er dan toch op dat de aanvraag er in stond! Ik snel de email checken, stonden er allerlei fouten. Ik weer bellen, kon het niet meer worden aangepast, want anders zou de aanvraag nog langer gaan duren.
Als het goed is doen ze nog een check voordat het ingevoerd wordt zo niet dom van haar.
Hoorde ik van deze medewerker, die me trouwens een stuk vriendelijker ter woord stond, dat het 4-6 weken zou duren om mij aan te sluiten!!!!
Is vrij normaal bijiedere provider is dit het termijn.
In die tijd kan ik wel 2x de wereld rond, maar de KPN lukt het niet eerder om mijn huis te bereiken....
Maar goed, na 20 minuten eigenlijk geen steek verder. Dan maar een klacht indienen....
Nogmaals is vrij normaal niks aan de hand alleen een storm in een glas water.
En dan zielig een klacht indienen.
2 weken gewacht, helemaal niets. Op 11 augustus gebeld. het antwoord: de aanvraag kan goed gaan of niet (nou, daar kan je wat mee )!!! Met het dringende advies het eind van de week nog maar eens te bellen, dan kon ik checken of het goed was gegaan...(heeft de KPN dat nodig?), ik weer alles laten registreren om een klacht in te dienen.
Je bent niet de enige, je mag wel denken dat iederen a la minuut voor klaar staat maar dat is niet zo.
Vandaag weer gebeld. Wil graag mijn nieuwe telefoonnummer om door te kunnen geven, is namelijk wel noodzakelijk als je gaat verhuizen, maar dat kan nog wel een aantal weken duren!!! Mijn aanvraag is blijven liggen door achterstanden, vakantie e.d. dus ook pas toevallig op 11 augustus in behandeling genomen.
Als het er door is krijg je ook een brief plus nummer, klantenservice kan dit niet zien als het goed is.
Komt de aap uit de mouw:
Annuleren kan niet meer, want die termijn is verstreken, ondanks dat de KPN mijn aanvraag 3 weken in een la heeft bewaard. Mijn dringende verzoeken om te worden teruggebeld over o.a. de fouten die zijn gemaakt al tijdens het eerste gesprek zijn er niet. Daarom moest ik maar een brief schrijven......want per email zijn ze niet bereikbaar!
wel een beetje vreemd voor een internetprovider!!!!
Het is 4 tot en met 6 weken dus ze hebben nog 3 te gaan nog niks aan de hand lijkt me.
Nadat ik meldde dat ik op dit forum een berichtje zou zetten, hing de dame van vandaag bij de klantenservice zomaar op!!!
Nou bij deze !!!!! Ik kom mijn beloftes wel na!
En terecht gelijk domme dingen lullen hang ik ook op, bij de eerste contact gelijk gaan drijgen met een klacht is toch wel zielig.
Wacht eerst nog een week of 3 dan zijn de 6 weken om en ga dan klagen niet na de eerste minuut.

agro

Re: KPN Internetplusbellen rampen aanvraag

Ongelezen bericht door agro »

want per email zijn ze niet bereikbaar!
Jawel op volgend adres: [email protected]

Gesloten