Ik heb een mailtje gestuurd naar de servicedesk van KPN met de volgende tekst:
L.S.
Ik heb nu enige tijd een abonnement op internetplusbellen, maar tot op heden is de levering van dit product niet conform contractafspraak.
Ik geef u hierbij nog een laatste mogelijkheid om deze dienst volgens
contract te leveren.
Indien dit niet binnen 1 maand (20-01-2007) naar tevredenheid is opgelost acht ik de overeenkomst met KPN als ontbonden.
Gaarne ontvang ik van u een bevestiging hiervan, indien ik deze niet krijg beschouw ik dit als een acceptatie van uw kant.
N.b. een cc van deze mail stuur ik naar trosradar aangezien zij ook al met problemen met uw bedrijf bezig zijn.
Einde mailtje.
Tot mijn verrassing hebben ze hierop gereageerd en mij een mailtje teruggestuurd met daarin een storingsnummer en de mededeling dat ze mijn probleem in behandeling genomen hebben.
Nu nog hopen dat ze het daadwerkelijk oplossen........