In augustus werd me het InternetPlusBellen pakket "aangesmeerd". Ik ben er mee akkoord gegaan omdat volgens degene die ik gesproken heb ik er zonder enige verplichtingen a la minute weer van af kon. Geen opzegtermijn dus.
Ik heb het geheel een tijdje naast me neer gelegd totdat ik eigenlijk tot de beslissing kwam dat ik er toch maar niet mee door ging en het geheel wilde annuleren. Eerst contact gezocht via internet met de KPN helpdesk: kreeg 2 maanden later een e-mail: U heeft onlangs via e-mail een vraag gesteld aan KPN. Wij hebben uw vraag door drukte nog niet kunnen beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak.
Het is mogelijk dat uw vraag al beantwoord is. In dat geval kunt u dit e-mailbericht als niet verzonden beschouwen.
Afgelopen donderdag was blijkbaar de activatie tijd voorbij want toen is, zonder waarschuwing vooraf de analoge telefoonlijn afgesloten en omgezet naar de InternetPlusBellen variant. Omdat ik de Expreia Box nog niet had aangesloten was het resultaat dat ik niet meer kon bellen met de gewone telefoon. Ik heb 's avonds met de klantenservice gebeld en die wisten te te melden dat ik de volgende dag waarschijnlijk wel weer de telefoon kon gebruiken.
De volgende dag deed de telefoon het nog steeds niet en kreeg ik 's avonds het advies de afdeling annulering te bellen. Echter, omdat het tegen 22.00 uur was kon men daar niemand bereiken.
Zaterdagochtend iemand aan de lijn gekregen die me wist te vertellen dat het weer activeren van de normale analoge telefoonlijn DRIE WEKEN!!!!! zou gaan duren. Het beste dat ik kon doen is toch de Experia Box aansluiten zodat ik in ieder geval nog kon bellen.
Al met al vind ik het kennisniveau van de KPN helpdesk beneden de maat. Iedereen roept iets anders en eigenlijk weet niemand wat er aan de hand is. Daarnaast vind ik de service verlening van KPN in het algemeen zeer slecht. Het omzetten van een knopje duurt 3 weken! Dat is toch niet normaal.
Resultaat: als het contract afgelopen is (als het goed is heeft iemand van de KPN helpdesk het contract per 1 september ontbonden) heeft Multikabel er een klant voor Internet en Telefonie er bij en KPN er 1 minder.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN InternetPlusBellen
Re: KPN InternetPlusBellen
ik heb nog veel slechteren ervaring met ze ik heb een playstation 2 waar mijn zoon niet me op het internet kan de telefoon werk niet het internet is te traag een de deking is 24% in nederland zeggeb lig aan je computer en als is mijn fout dus besten mensen benk goed na voor dat je internet plus bellen neem jan