Ik bestelde begin september Internet Plus Bellen. Kreeg een bevestigingsbrief dat het installatiepakket binnenkort geleverd zou worden en mijn IPB op 15 september actief zou zijn. Pakket komt netjes op 12 september binnen. Ik op 15 september de boel installeren. Werkt niet. Dus bellen a 0,10 per minuut... krijg ik te horen dat ik volgens hun administratie het pakket nog niet heb... ik kon het beter later die week opnieuw proberen te installeren. Dus dat deed ik 18 september. Toen lukte het wel maar kon ik mij niet activeren want ik had de activatie code niet ontvangen. Weer bellen en kreeg te horen dat ze mij deze gingen toezenden. Tot op heden nog steeds niets ontvangen. 18 september een mail verzonden naar de helpdesk met daarin 2 vragen. Krijg ik een mailtje terug met daarin 'uw mail bevatte geen vragen, wilt u opnieuw contact opnemen en uw vragen stellen'. Ik tuurlijk weer een nieuwe mail verzonden met daarin een kopie van mijn vorige mail. 24 september een mail ontvangen waarin KPN schrijft dat ze het allemaal zo erg voor mij vinden bla bla bla en binnen 10 dagen telefonisch contact opnemen. Tot op heden nog niets van hun vernomen.
Ik woon in een gat waarin je kan kiezen tussen KPN en UPC. Ik heb toen maar voor de minst slechtste gekozen...
Oja, geld van mijn rekening afschrijven kan KPN wel maar mij de dienst leveren die ik bestelde en nu dus betaal dat doen ze niet.
Volgens mij valt dit onder oplichting....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN is vooral goed ik liegen en bedriegen!
Re: KPN is vooral goed ik liegen en bedriegen!
et_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
Re: KPN is vooral goed ik liegen en bedriegen!
Dat weet ik nog zo net niet, tegenwoordig lijkt KPN nog veel beroerder dan UPC ooit was.Ik woon in een gat waarin je kan kiezen tussen KPN en UPC. Ik heb toen maar voor de minst slechtste gekozen...
Het is eigenlijk diep triest dat je niet meer kunt kiezen voor een goed bedrijf, maar dat het een soort loterij is om de minst slechte te treffen.
Re: KPN is vooral goed ik liegen en bedriegen!
Nou ik ga niet meer naar een grote provider. Dat zijn allemaal oplichters. Ik zit nu bij FreeOnline. Kan je zeggen ik heb hier een internetsnelheid van 23,5 Mbit van de tot 24 Mbit. Super snel met supersnelle nieuwsgroepen die bij de prijs inzitten. Dit voor 13,95 per maand. Met telefoon zou het dus 10,= naar de KPN duurder zijn. Weet dat de lokale tarieven zeer goedkoop zijn, maar het is niet van vast naar vast gratis bellen, maar dat probleem los je op door éénmalig 10,= per jaar te betalen aan voIP Buster. Je krijgt daar een telefoonnummer. Je zet deze in het modem met het password en je belt overal met de PC uit gratis. Dan kan je die lijn voor het bellen gebruiken en de lijn die je van FreeOnline krijgt als telefoon waarop gebeld word. Klaar.
De klantenservice heeft know how en de problemen worden direct opgelost. Verder zijn ze een kleine provider, wat betekent een hart voor elke klant en dat is nog wel het meest belangrijkste. We internetten weer!! Geen problemen anders is het porbleem accuut opgelost.
http://www.freeonline.nl.
Toptent.
Groet,
Uranus. Dit is geen spam, maar een aanrader voor wie het zat is met de oplichterige grote jongens
De klantenservice heeft know how en de problemen worden direct opgelost. Verder zijn ze een kleine provider, wat betekent een hart voor elke klant en dat is nog wel het meest belangrijkste. We internetten weer!! Geen problemen anders is het porbleem accuut opgelost.
http://www.freeonline.nl.
Toptent.
Groet,
Uranus. Dit is geen spam, maar een aanrader voor wie het zat is met de oplichterige grote jongens
Re: KPN is vooral goed ik liegen en bedriegen!
Pas maar op Uranus, voor je het weet neemt KPN het gewoon over, daar zijn ze ook nogal goed in, voor je het weet ben je (weer) klant bij KPN
Re: KPN is vooral goed ik liegen en bedriegen!
Als je de website van FreeOnline bekijkt heb je het gevoel dat je met een Alice cover te maken hebt,
Blij dat ik eindelijk eens een positief bericht lees over providers, want samengevat is en blijft het eerst nog wel een zooitje met de internet cowboys,
Succes en vriendelijke groeten,
Ulbe
Blij dat ik eindelijk eens een positief bericht lees over providers, want samengevat is en blijft het eerst nog wel een zooitje met de internet cowboys,
Succes en vriendelijke groeten,
Ulbe
Re: KPN is vooral goed ik liegen en bedriegen!
Uiteindelijk heeft KPN contact met mij opgenomen. Niet zoals aangegeven door KPN binnen 10 dagen... nee 40 dagen. Mijn verbinding werkt nu prima maar ik kan nog steeds niet inloggen bij Servicepagina’s Direct ADSL en Internet van KPN omdat mijn activatiecodes niet werken. Dus geen email, homepage, telefooninstellen enz. maarja KPN gaat 50 euro op mijn rekening storten omdat ze het zo erg voor mij vinden en mijn rekening van 74 euro crediteren. Toch nog iets...
Ik heb al meerdere activatiecodes ontvangen maar die werken allemaal niet. Ik blijf gewoon proberen tot het wel werkt...
Ik heb al meerdere activatiecodes ontvangen maar die werken allemaal niet. Ik blijf gewoon proberen tot het wel werkt...
Re: KPN is vooral goed ik liegen en bedriegen!
De teruggave vindt plaats op grond van de wet telecommunicatie, artikel 7.1g
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat