LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN klantendienst niet per email bereikbaar

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
elfje9

KPN klantendienst niet per email bereikbaar

Ongelezen bericht door elfje9 »

Omdat wij ingrijpende wijzigingen in onze internet en telefoon abonnementen bij KPN/Planet willen doorvoeren, heb ik div. malen tel. contact gehad met de Klantendienst, en elke keer een ander antwoord gekregen. Omdat ik ook hoor dat er zoveel fout gaat als je wilt overstappen, wil ik de informatie van KPN schriftelijk krijgen, met de naam van de opsteller. Maar een email adres is er niet, alleen voor mobiel en reguliere post schijnt nooit aan te komen.
Is dit de manier waarop KPN zijn klanten vasthoudt? Door het ze onmogelijk te maken op basis van de juiste informatie beslissingen te nemen? Schande!
Omdat ik aan het "einde van de lijn"schijn te zitten, heb ik erg traag internet. Ben met mijn ADSL/ISDN duur uit. Dus wil ik naar de kabel, maar met behoud van mijn KPN/Planet internet mail adres. Er bestaat "e-mail only" tegen een kleine vergoeding, maar hoe je dit voor elkaar krijgt is nergens te vinden en krijg ik telkens een ander antwoord op. Wie helpt?

SirPeter

Re: KPN klantendienst niet per email bereikbaar

Ongelezen bericht door SirPeter »

Heel simpel, geeft bij de nieuwe provider aan dat u over wilt stappen met behoud van email adres. KPN maakt er dat een email only pakket van.

anna84

Re: KPN klantendienst niet per email bereikbaar

Ongelezen bericht door anna84 »

Tegenwoordig zet KPN je abo automatisch 1 maand gratis over naar email only. Mijn advies is dat doen wat SirPeter zegt en een paar dagen voor het einde van je KPN abo, contact op te nemen met de afdeling voor opzeggingen en vragen om een emailonly pakket

Gesloten