LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN mobiel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mado47

KPN mobiel

Ongelezen bericht door mado47 »

Ik heb mijn mobile abonnement bij kpn met 2 jaar verlengt en daarbij een toestel ontvangen (Nokia 6233) Op de site staat dat dit toestel 128 polyfone beltonen heeft doch in werkelijheid zijn er maar 7 gewone beltonen aanwezig.
De Reactie van KPN is. U kunt het toestel retourneren en als wij het ontvangen hebben dan sturen wij U een nieuw toestel. Dat ik dan enige tijd (hoe lang weet men niet) zonder toestel zit is dan mijn probleem.
Op mijn vraag of zij eerst een ander toestel kunnen sturen waarna ik dan dit toestel terug stuur is het antwoord dat dat niet mogelijk is. Ook dit noemt men KPN service.
Nog een opmerking: het abonnement nemen via Internet levert een voordeel van 5 euro per maand op, in de winkel is men hiervan (schijnbaar) niet op de hoogte.
Misschien is een cursus klantvriendelijkheid en communicatie een waardevol Idee.
[/b]

AnnePanne

Re: KPN mobiel

Ongelezen bericht door AnnePanne »

dat ze daar in de winkel 'schijnbaar' niet van op de hoogte zijn komt omdat die actie alleen via internet loopt
in de winkel hebben ze weer andere acties dus met klantvriendelijkheid heeft dat niets te maken

mado47

Ik ben er inmiddels achter dat de telefoon Nokia 6233 geen 128 polyfone beltonen heeft maar 7.
Dit heb ik kunnen achterhalen bij de Nokia importeur. Dus op zijn zachts gezegd geeft KPN foutive informatie aan de klant.
Ook wil ik opmerken dat het best zo kan zijn dat de Primafoon winkel van KPN andere aanbiedingen heeft dan dat de zelfde KPN via internet heeft maar dan blijf ik erbij dat communiceren naar elkaar zeker niet het sterkste punt is.

opperbom

Ongelezen bericht door opperbom »

Met 128 polyfone beltonen wordt bedoeld dat de beltonen kunnen bestaan uit 128 geluiden (instrumenten) in één beltoon. Het is wat verwarrend , maar zo is het altijd al genoemd.

Marchel.

mado47

mooie uitleg dat polyfone beltonen betekene dat de beltonen uit 128 tonen kunnen bestaan....Nokia denkt daar duidelijk anders over en spreekt van 7 polyfone beltonen....dat is volgens hen correct en niet 128 zoals KPN zegt

AnnePanne

Ongelezen bericht door AnnePanne »

je hebt 128 TONIGE polyphone beltonen
en je hebt maar 7 beltonen op je toestel

zo simpel is het...

en kan je me dit even uitleggen??? vind het namelijk nergens op slaan... of je moet er een goede reden voor hebben maar zet die er dan ook neer..
Ook wil ik opmerken dat het best zo kan zijn dat de Primafoon winkel van KPN andere aanbiedingen heeft dan dat de zelfde KPN via internet heeft maar dan blijf ik erbij dat communiceren naar elkaar zeker niet het sterkste punt is.

poweredge

Ongelezen bericht door poweredge »

KPN.com en Primafoon zijn beide onderdeel van KPN Retail en moeten ook een gezonde concurrentie aangaan met elkaar. Het is inderdaad verwarrend dat KPN.com € 5 korting biedt en primafoon niet. Die laatste heeft weer extra beltegoed t.w.v. € 5 per maand.

Voor een goed vergelijk kan je het beste terecht in een Primafoon, daar kan je ook altijd binnen 8 dagen goederen terugbrengen en bij .com niet. Daar werkt het idd met het opsturen en na controle wordt er direct een nieuw exemplaar teruggestuurd naar de klant.

Gesloten