Ben al tig jaren trouw afnemer van Planet internetdiensten ( ADSL) en sinds febr. 06 Internetplusbellen.
Op vragen of ik iets moest wijzigen (ondermeer faxmailnr) kreeg ik steevast te horen/lezen "neen, u hoeft niets aan te passen - alles blijft zoals het is, alleen belt u straks digitaal ipv analoog! Na installatie van de Experiabox (DIE WEKEN LATER WERD GELEVERD DAN BEVESTIGD) bleek dus dat mijn faxmailnr 0842 niet werkt onder Internetplusbellen! Ik heb dagenlang zonder uitgaand telefoonverkeer gezeten. Niemand die mij kon vertellen hoe het zat en ik werd van het 0900 nr van Planet naar het 0900 nr van KPN gestuurd. Het kastje en de muur dus! Nu is het december en NOG steeds kan ik niet doen wat ik wil. Ik heb brieven gestuurd naar Planet, en krijg antwoord terug dat mijn probleem wordt bekeken, mailtjes gestuurd met daarop hetzelfde antwoord! Zo ook naar KPN klantenservice in Den Bosch. Komen bevestigingen terug dat ik binnen 4 !!! weken een reactie tegemoet mag zien. NOU, MOOI NIET DUS! Je wordt echt stapelgek van die gasten! Mijn mobieltje is het enige wat werkt, en de rekeningen dus ook.
Ik heb de afgelopen maanden gemiddeld tot € 30,00 met de servicenrs van Planet en KPN gebeld. ( 0,10/minuut)
Nu kreeg ik gisteren te horen van een KPNer dat ik maar beter terug kon gaan naar Analoog bellen en gewoon ADSLen!
Ze beloven van alles als je je aanmeld als nieuwe klant maar ze zouden eerst serieuzer met hun vaste afnemers en de klachten moeten omgaan. Hoeven ze ook geen nieuwe klanten te werven!
De belofte via Kassa dat ze serieus zouden gaan werken aan deze problemen is naar mijn mening een loze, want het wordt van week tot week gekker!!
Vanmorgen heb ik vanaf 09.00 uur tot 11.45 uur via mobiel gebeld met KPN en Planet.
Ik ben weg en ga naar een andere provider die het (waarschijnlijk) ook niet goed zal doen, maar ik blijf niet bij die klotezooi van KPN! Heb de afgelopen jaren heel wat nieuwe internetters op het net geholpen en helaas daarbij gekozen voor Planet ! Dat dit over is zal duidelijk zijn. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in die mensen!
Ik wil bij deze dus mensen oproepen om vooral goed na te denken of je inderdaad wel wil overstappen naar digitsaal bellen en of je daarbij voor KPN / Planet / Het net / Tiscali kiest! Het is allemaal van hetzelfde! NIET TE VERTROUWEN!