Sinds 2004 heb ik ADSL van Planet. Ik betaal hier €.46,= incasso aan Planet en €.23,= aan de KPN die dit met de telefoonrekening verrekend. (Totaal dus 79 euro) Waarom dit gescheiden betaald moet worden weet ik niet precies. Het kan mij ook niet op een goede manier door de medewerkers van KPN - Planet worden uitgelegd.
In april 2007 werd ik gebeld met de vraag of ik wilde overstappen naar "internetplusbellen" voor €.54,95. In 1e instantie heb ik ja gezegd. Toen ik binnen een week het hele installatie pakket thuis kreeg, ben ik van gedachte veranderd en heb gelijk (binnen 1 week) geannuleerd en het hele installatie pakket retour gestuurd. Ik kreeg per e-mail een bevestiging dat het was opgezegd.
Nu blijkt dat er iedere maand €.54,95 en nog eens €.48 van mijn rekening worden afgeschreven. (Totaal €.100,95) Ik betaal dus €.21,95 teveel.
Sinds mei 2007 heb ik vele telefoontjes, e-mailtjes, brieven aan KPN - Planet gericht om dit recht te laten zetten maar niets heeft geholpen terwijl er telkens werd beloofd dat het geregeld was. Uiteindelijk heb ik mijn postbank opdracht gegeven om het bedrag van €.54,95 te blokkeren omdat ik het teveel betaalde geld terug wil hebben. Nu krijg ik steeds aanmaningen en dreigbrieven dat mijn internet afgesloten zal worden als ik niet binnen een bepaalde tijd mijn achterstallige rekeningen betaal.
Vandaag heb ik een uitgebreidde aangetekende brief naar KPN - Planet gestuurd en ben in afwachting van hun antwoord. Ik vrees het ergste want mijn eerdere pogingen om duidelijkheid en gerechtigheid te krijgen zijn allen gestrand.
Kan hier nu niets aan gedaan worden tegen deze zakkenvullerij???
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN - PLANET - INTERNET
Re: KPN - PLANET - INTERNET
alles maar dan ook alles aangetekend versturen
ik heb 1 brief een keer niet aangetekend verstuurd en heb meteen gelazer
kost je wel eidere keer geld maar het moet helaas
note - ik ben sinds 11 oktober officieel afgesloten van internet bij planet door deze gebrekkige communicatie
ik kan niey meelen, maar ik zit dit wel vanuit thuis met nog steeds het planet abonnement te internetten
geeft een beetje weer wat een chaos er daar heerst
ik heb 1 brief een keer niet aangetekend verstuurd en heb meteen gelazer
kost je wel eidere keer geld maar het moet helaas
note - ik ben sinds 11 oktober officieel afgesloten van internet bij planet door deze gebrekkige communicatie
ik kan niey meelen, maar ik zit dit wel vanuit thuis met nog steeds het planet abonnement te internetten
geeft een beetje weer wat een chaos er daar heerst
Re: KPN - PLANET - INTERNET
Eindelijk komt KPN over de brug.
Na alle negatieve berichten over KPN nu eens een positief bericht. Nou ja, positief. Het heeft uiteindelijk 10 !!! maanden geduurd maar de KPN betaald mijn teveel betaalde abonnementskosten terug en ik kreeg vandaag (13 feb) een grote bos bloemen als excuus.
Alleen had ik het nooit gered en ik wil iedereen deze tip geven: Laat je inschrijven bij www.boycot.nu . Het kost je 1 euro per maand (12 euro per jaar) Deze instelling werkt verder belangeloos en heeft dat gene voor elkaar gekregen die ik zelf nooit voor elkaar had kunnen krijgen.
Momenteel loopt er nog een zaak van mij maar ook daar heb ik het gevoel bij dat het goed gaat aflopen.
Maar geef nooit op en wat de vorige melder zei, doe alles aangetekend en bewaar alles. Als je belt noteer de namen, tijd en welke afdeling je heb gesproken. Maak voor jezelf een soort dagboek en hou alles maar dan ook alles bij wat met de zaak van belang kan zijn.
Mocht je nog iets willen weten dan kan je mij mailen: [email protected]
Na alle negatieve berichten over KPN nu eens een positief bericht. Nou ja, positief. Het heeft uiteindelijk 10 !!! maanden geduurd maar de KPN betaald mijn teveel betaalde abonnementskosten terug en ik kreeg vandaag (13 feb) een grote bos bloemen als excuus.
Alleen had ik het nooit gered en ik wil iedereen deze tip geven: Laat je inschrijven bij www.boycot.nu . Het kost je 1 euro per maand (12 euro per jaar) Deze instelling werkt verder belangeloos en heeft dat gene voor elkaar gekregen die ik zelf nooit voor elkaar had kunnen krijgen.
Momenteel loopt er nog een zaak van mij maar ook daar heb ik het gevoel bij dat het goed gaat aflopen.
Maar geef nooit op en wat de vorige melder zei, doe alles aangetekend en bewaar alles. Als je belt noteer de namen, tijd en welke afdeling je heb gesproken. Maak voor jezelf een soort dagboek en hou alles maar dan ook alles bij wat met de zaak van belang kan zijn.
Mocht je nog iets willen weten dan kan je mij mailen: [email protected]