leeuwenstal schreef:Mail contact is gewoon wettelijk akkoord hoor binnen Nederland, een aangetekende brief is hierdoor niet meer nodig. uitgaande dat er wederzijds contact naar elkaar is geweest.
Zelf denk ik dat het over te veen schijven gaat binnen KPN ze het archief mail verkeer wordt niet terug gelezen... Ik blijf er bij ze moeten het oplossen waarna ik goed overstap.
mail contact zegt niets , uitsluitend als je een bevestigende mail krijgt, overstappen is geen eenvoudige zaak als KPN niet meewerkt, succes
Helaas moet ik een wel zeer slechte referentie plaatsen omtrent een organisatie als KPN waar ik toch hoge verwachtingen van heb/had. Onze problemen zijn het volgende.
Half november wordt in benaderd door KPN waar ik al vele jaren abonnee ben van TV- Internet en overige.
De dame aan de lijn zegt het volgende Beste Heer, u bent al vele jaren bij KPN ik zie dat u nog geen glasvezel hebt ! maar interactieve TV en internet. Om eerlijk te zijn willen wij in de nabij toekomst iedereen op het glasvezel hebben, daarom wil ik u vragen of u wenst mee te werken. Ik vraag in welk opzicht !!! u behoudt alle kanalen en optie die u nu ook heeft en natuurlijk geen extra kosten voor u als klant. Daar begint het dus...................
Ik zeg ( mijn vrouw zegt laat het toch zo het is nu goed en is hun probleem ) natuurlijk als het voor ons niks uitmaakt vind ik dit een kleine moeite.
En wat heeft U nu hopelijk geleerd?
Ten eerste dat bij de KPN de klant ook geen koning meer is
Ten tweede dat U gewoon naar uw vrouw had moeten luisteren, want zij had gelijk
mia rogeveen schreef:KPN laat u wel heel erg in de steek zeg, mogen zich wel schamen maar trekken ze er weinig van aan verwacht ik, begrijp u keuze natuurlijk helemaal zelf hebben wij Ziggo.... naar te vredigheid trouwens. Ook Vodafoon kan je verder helpen maar heb ik geen ervaring mee persoonlijk.
KPN denkt wel vaker dat ze dit kunnen veroorloven, ze gaan steeds minder correct met hun klanten om hoor je veel in de markt.
Ik zou wel eisen de u nooit meer betaald dan het eerdere bedrag de 55 euro die u aangeeft ! anders gewoon stoppen met betalen maandelijks kijken of er dan een reactie komt en tussentijds overstappen naar een ander.
succes met afhandeling verder, groeten.
Mia
Ja inderdaad vinden wij ook ! en oplossing nogsteeds niet naar tevredenheid hoor... anders zouden wij het ook gelijk laten weten we zo eerlijk. Maar wordt niks met KPN merk je aan alles.
mia rogeveen schreef:KPN laat u wel heel erg in de steek zeg, mogen zich wel schamen maar trekken ze er weinig van aan verwacht ik, begrijp u keuze natuurlijk helemaal zelf hebben wij Ziggo.... naar te vredigheid trouwens. Ook Vodafoon kan je verder helpen maar heb ik geen ervaring mee persoonlijk.
KPN denkt wel vaker dat ze dit kunnen veroorloven, ze gaan steeds minder correct met hun klanten om hoor je veel in de markt.
Ik zou wel eisen de u nooit meer betaald dan het eerdere bedrag de 55 euro die u aangeeft ! anders gewoon stoppen met betalen maandelijks kijken of er dan een reactie komt en tussentijds overstappen naar een ander.
Mia
Inmiddels gisteren TV decoder van onze zoon ontvangen ! nu nog activeren. Weer iets opgelost dus, helaas nog niet opgelost de toekomstige facturen niet onbelangrijk natuurlijk. inmiddels 9x mail verkeer gehad en antwoord van 9 verschillende mensen volgens mij kom je dan ook nooit tot een juiste oplossing.
We houden de moet er in en voet bij stuk omtrent de afspraken.....
Mia
Inmiddels gisteren TV decoder van onze zoon ontvangen ! nu nog activeren. Weer iets opgelost dus, helaas nog niet opgelost de toekomstige facturen niet onbelangrijk natuurlijk. inmiddels 9x mail verkeer gehad en antwoord van 9 verschillende mensen volgens mij kom je dan ook nooit tot een juiste oplossing.
We houden de moet er in en voet bij stuk omtrent de afspraken.....
mvg
Je houdt een dagboek bij leuk, kun je opsturen aan KPN
VCampen schreef:
Je weet wie de eigenaar is van xs4all?
Nee!! Is dat KPN?
Ze hebben niet alleen een betere klantenservice maar ook meer kennis in huis en zeer behulpzame mensen.
Ik dacht dat ze alleen gebruik maakten van het netwerk van KPN.
Neen ze zijn opgekocht door KPN maar ze hadden voorheen de beste kennis in huis. Volgens mij opereren ze nog wel zelfstandig. Alleen zijn hun tarieven wel heel hoog.
Telfort is de prijsvechter van KPN en dat is dus echt de KPN mentaliteit kortzichtig en met een hele domme klantenservice
Alle glasvezel providers maken gebruik van het glasvezel van KPN. Reggefiber heeft 51% van haar aandelen verkocht aan KPN en dus hoop ik dat KPN in 2015 failliet gaat. Maar i.v.m. met militaire info etc. blijft de Staat garant staan voor dit monster. Carlos Slim uit Mexico wilde KPN overnemen maar dat lukte niet.
XS4ALL is al sinds 1998 (5 jaar na oprichting) een zelfstandige dochteronderneming van KPN. Het grootste deel van hun bestaan dus. XS4ALL is een kleine provider en hierdoor nog redelijk flexibel en met een eigen helpdesk/klantenservice in tegenstelling tot Ziggo/KPN/Telfort die hier externe partijen voor hun inhuren die betaald krijgen per telefoontje, dit betekend dus hoe meer telefoontjes je afhandelt hoe meer die externe partijen (uitzendbureau's) betaald krijgen.
Vandaag KPN monteur over de vloer gehad omdat wij ook geen normaal beeld meer hadden en internet enorm langzaam is om naar te kijken ! wat blijkt een abonnement van 100mb blijft maar 8 van over in de meting.
Supersnel internet met extra kosten 7,50 euro per maand levert je dit op ! oorzaak is trouwens niet gevonden.
Ik weet het inmiddels niet meer, zoveel gezeik en geen duidelijke oplossingen en nog 11 maanden vast aan een contract. Ik ga betalingen stop laten zetten tot dat alle is opgelost, hopelijk is dit snel.
Ik weet het nog wel. Stoppen met communiceren met KPN. Het is zo meer dan genoeg geweest. De mensen die daar werken hebben de intentie of de kennis niet om uw problemen met hen op een juiste manier op te lossen. Blijft u met deze club heen en weer debatteren dan zal er de komende maanden niets voor u worden opgelost.
Zet geen betalingen stop, hoe begrijpelijk ook. De puinhoop bij KPN wordt er alleen groter door. Nu snappen ze het al niet meer, straks helemaal niet meer omdat ze echt niet kunnen rekenen daar, behalve in hun voordeel, wat u nu wel en niet betaald heeft.
U staat nog één mogelijkheid open, met de Geschillen Commissie Telecom hierover contact opnemen. Dat is het enige orgaan waar KPN zich wel iets aan gelegen laat liggen. Ze zijn al meer dan vaak in het ongelijk gesteld daar bij KPN. Ook de Geschillen Commissie weet inmiddels wel wie KPN is, hoe slecht zij met hun "klanten" omgaan en wat voor interne wanorde het bij KPN is. Alleen dat beeld werkt al in uw voordeel. Heb er één keer € 50,00 voor over. Als u in het gelijk wordt gesteld krijgt u die terug.