Hieronder getoond schrijven betreffende KPN spreekt voor zich denk ik.
KPN Telecom B.V.
Postbus 58800,
1040 JA Amsterdam
T.a.v. dhr. Michael Buitelaar.
Betreft uw kenmerk SUG 0345 651591
Deil, 30 oktober 2006.
Geachte heer Buitelaar,
Hierbij wil ik mijn ongenoegen laten weten aangaande de m.i. slinkse manier om klanten aan u te binden.
Sinds juli 2005 heb ik, een abonnement op ADSL Lite. Dit is na het verstrijken van één jaar maandelijks opzegbaar, dus vanaf juli 2006.
In juli werd ik door een KPN medewerker benaderd met de vraag of ik tevreden was over de ADSL aansluiting (verbazing), waarop ik ja antwoordde. Hierop werd gevraagd of ik nog van plan was binnenkort over te stappen naar een ander abonnement, waarop mijn antwoord was dat ik daar voorlopig niet aan dacht.. Daarop melde de KPN medewerker dat ik als tevreden vaste klant van KPN éénmalig een korting zou krijgen ter hoogte van één maand abonnement (blijdschap).
Eind oktober krijg ik hiervan van u een bevestiging met de mededeling dat ik 1 maand gratis ADSL Lite van KPN ontvang, ter waarde van € 19,94 en dat het bedrag binnen 2 maanden via mijn KPN factuur zal worden gecrediteerd.
Tot mijn stomme verbazing wordt daarbij meegedeeld dat de verlenging van het abonnement start op “20 oktober 2006” en dat na het verstrijken van één jaar het abonnement maandelijks opzegbaar is (ontsteltenis).
De aanvankelijke tevredenheid betreffende de “vaste klanten korting” is dus nu verdwenen.
Bij deze deel ik u dan ook mede dat ik met het beschrevene niet akkoord ga en dat mijn abonnement op ADSL Lite sinds juli 2006 opzegbaar is. Indien u dat wenst zal ik uw “cadeau” van € 19,94 aan u terugbetalen. Gaarne verneem ik van u hoe en op welk rekening nummer dat bedrag moet worden overgemaakt.
Met vriendelijke groeten,
Heb tot heden, 4 december, geen reactie ontvangen, ook niet van kPN Consumentnklachten te Den Bosch, alwaar ik een kopie van getoond schrijven heb gezonden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN slinkse acties
-
Exe
Re: KPN slinkse acties
Maak je maar niet zo druk om die zogenaamde verlenging van je abonnement. Je abonnement wordt altijd stilzwijgend met een jaar verlengd als je niet hebt opgezegd, maar bij een verlenging waarvan hier sprake is blijft gewoon 1 maand opzegtermijn van sprake! Ik heb zelf 3 jaar direct ADSL van KPN gehad en ben ook binnen 1 maand overgestapt naar Tele 2 zonder dat ze moeilijk deden.
Jij hebt gezegd aan de telefoon dat jij er voorlopig niet aan dacht om over te stappen dus hebben hun dit geinterpreteerd als een stilzwijgende verlenging, omdat je toen niet aan gaf weg te willen. Dit is typisch KPN.
Als je je eerste contract hebt uitgezeten dan heb je 1 maand opzegtermijn.
Groetjes.
Jij hebt gezegd aan de telefoon dat jij er voorlopig niet aan dacht om over te stappen dus hebben hun dit geinterpreteerd als een stilzwijgende verlenging, omdat je toen niet aan gaf weg te willen. Dit is typisch KPN.
Als je je eerste contract hebt uitgezeten dan heb je 1 maand opzegtermijn.
Groetjes.