LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kpn stopt met internet Easy abonnement

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
wernerschlosser

Kpn stopt met internet Easy abonnement

Ongelezen bericht door wernerschlosser »

Kreeg brief van KPN dat ze stoppen met Internet Easy abonnement.
Ze bieden een alternatief aan nl. Internet basis. Maar nu komt het:
Internet Easy kost nu 19,95 p/mnd. Aanbieding van KPN is overstappen naar Internet Basis. 1e 12 maanden ook voor 19,95 maar daarna 25,00 per maand. Ik heb genoeg aan easy maar moet dus overstappen naar basis. Een verhoging van maar liefst 25,3 %.

Dit is gewoon belachelijk.

ToontjeBest

Re: Kpn stopt met internet Easy abonnement

Ongelezen bericht door ToontjeBest »

Kreeg eenzelfde brief. Te gek voor woorden. Voor die 25% meer gaat de snelheid van 1 naar 8 Mbit/s., de andere voordelen (KPN Hotspot en Spam-filter) werken onder Easy bij mij al. Het doel van deze idiote verhoging is m.i. om me naar een alles-in-een pakket van KPN te krijgen.
Als ik dan toch iets anders moet, dan naar een lokale provider (glas, 30 Mbit/s).

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Men kan ook overwegen over te stappen naar een goedkopere aanbieder.
Zoals Goedkoop Internet van Online voor 17,50 per maand voor TS een besparing van maar liefst 12,3%.
Tele2 heeft ook internetabo's va 19,95.

Of bel eens met klantenservice voor een beter aanbod als ze je als klant willen behouden. Desnoods via de opzeggingen afdeling. Soms kunnen die nog wel eens met een aardig aanbod om de hoek komen.

bbq

Ongelezen bericht door bbq »

KPN is de grootste boeven provider van dit land hopelijk gaan ze snel naar
de bliksem met al hun bv-tjes.

MisW

Ongelezen bericht door MisW »

Je moet eens op internetten.nl gaan kijken, daar zie ik ook online voor 12,50 en dus 50% goedkoper dan de nieuwe prijs.

Zelf nog geen ervaring bij online maar ga wel overstappen naar internet+bellen zodat vaste telefonie ook de deur uit kan.

Emmy75

MisW schreef:Je moet eens op internetten.nl gaan kijken, daar zie ik ook online voor 12,50 en dus 50% goedkoper dan de nieuwe prijs.

Zelf nog geen ervaring bij online maar ga wel overstappen naar internet+bellen zodat vaste telefonie ook de deur uit kan.
Daar kan wel nog 5,- lijnhuur bijkomen als er geen KPN telefoonlijn is. Wij hebben al jaren een Online (was vroeger Wanadoo) internetverbinding en zijn er behoorlijk tevreden over. Kan me niet herinneren dat we ooit een storing hebben gehad op een moment dat we wilden internetten.

Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dan we binnenkort over gaan stappen op een 3-in-1 pakket bij een andere provider. Dit heeft meer te maken in het aanbod van andere zaken dan de internetverbinding.

MisW

Ongelezen bericht door MisW »

Emmy75 schreef:
MisW schreef:Je moet eens op internetten.nl gaan kijken, daar zie ik ook online voor 12,50 en dus 50% goedkoper dan de nieuwe prijs.

Daar kan wel nog 5,- lijnhuur bijkomen als er geen KPN telefoonlijn is. Wij hebben al jaren een Online (was vroeger Wanadoo) internetverbinding en zijn er behoorlijk tevreden over. Kan me niet herinneren dat we ooit een storing hebben gehad op een moment dat we wilden internetten.

Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dan we binnenkort over gaan stappen op een 3-in-1 pakket bij een andere provider. Dit heeft meer te maken in het aanbod van andere zaken dan de internetverbinding.
Inderdaad dat klopt, maar dat zal wel snel aan de orde zijn, hoeft niet. Maar op de site internetten.nl kan je gewoon aardig vergelijken en zelf naar eigen wens keuzes maken.

Een 2-in-1 pakket is al goedkoper, maar weerhield me altijd omdat een keer bij Tele2 niet naar alle nummers gebeld kon worden. B.v. speciale 0900- nummers om naar het buitenland te bellen ging niet en als je 10-20 keer duurder uit bent dan via de speciale 0900- nummers wilde ik niet overstappen. Korte tijd geleden opnieuw onderzocht en bij Online moet dat volgens mij nu wel werken, maar misschien werkte dat altijd al bij hun maar zeker niet bij andere aanbieders.

Een 3-in-1 pakket wil ik later misschien ook nemen, maar bij KPN ben ik zo ontevreden over de internet snelheid/service en contracten nakomen dat ik voorlopig TV op de huidige manier wil behouden.

Emmy75

MisW schreef: Een 3-in-1 pakket wil ik later misschien ook nemen, maar bij KPN ben ik zo ontevreden over de internet snelheid/service en contracten nakomen dat ik voorlopig TV op de huidige manier wil behouden.
Er zijn ook andere aanbieders dan KPN gelukkig. En in theorie (tja of het goed gaat is altijd afwachten) kun je ook overstappen met nummerbehoud. Bij de maatschappij waar je TV nu hebt lopen, zul je vast ook een 3-in-1 pakket kunnen nemen. Soms is het even wachten op een goede aanbieding. Ook als er geen aanbieding is, kun je telefonisch eens contact opnemen om te kijken of ze er een aanbieding van kunnen maken. Als je aangeeft over te willen gaan, aan het informeren bent en mogelijk bij hen gaat opzeggen, heb je best kans dat ze er een aanbieding van maken.

Gesloten